همتی: صدای مردم معترض به وضعیت موجود هستم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: من می‌خواهم صدای بخش اعظم خاموش مردم باشم که به وضعیت موجود اعتراض دارند و مطمئن هستم که می‌شود مشکلات مردم را حل کرد.

همتی: صدای مردم معترض به وضعیت موجود هستم

عبدالناصر همتی در گفت‌وگویی با بیان اینکه دغدغه اصلی من اقتصاد کشور و معیشت مردم است، اظهار کرد: شرایط اقتصادی مردم اصلأ خوب نیست و من معتقدم می‌شود این مسائل را حل کرد.

وی افزود: برای اقتصاد برنامه دارم و مطمئنم که قابل تحقق است و حتما با یک تعامل جدی، عقلانیت درست و کارآمدی دولت می‌توانیم به آن برسیم.

همتی با تاکید بر اینکه من به عنوان یک صدای سوم آمدم، گفت: من می‌خواهم صدای بخش اعظم خاموش مردم باشم که به وضعیت موجود اعتراض دارند و مطمئن هستم که می‌شود مشکلات مردم را حل کرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به لزوم داشتن تعامل برای انجام امور اظهار کرد: با تعامل کارهای بسیاری می‌توان انجام داد من مطمئنم از داخل خانه تا کل دنیا با تعامل می‌توان مشکلات بسیاری را حل کرد.

همتی یادآور شد: یکی از دلایل ناموفقیت ما در اقتصاد همین نداشتن تعامل لازم چه در بین مردم چه در میان نیروهای سیاسی و چه در بین نهادهای مختلف و چه در ارتباط با کشورهای مختلف داشتیم و می‌شود بسیار سریع اقتصاد کشور را جمع و جور کرد.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • طوفان شن
    0

    شما خودت از ایجاد کنندگان وضع موجود هستی مگر انتقادی داری اگر انتقاد داشتی در دوره مسئولیت چرا ابراز نکردی و هر جه پرسیدند گفتی شنبه یکشنبه حل میشه حالا هم بفرمایید اگر به شما رای بدهیم جواب سوال همیشگی ما چیست شنبه حل میکنی یا یکشنبه؟؟؟؟

  • ایرانی
    0

    مردانه مدیران این دولت با حرف زدنشان روی سنگ پا را کم کردن. بابا یکی به اینها بگه خودتون را به ... نزنین . مردم همه چیز را می فهمن

  • ایرانی
    0

    شما دلار ها رو خوب جایی خرج کردی، سیاستمدار یعنی خودت .

  • ناشناس
    0

    یعنی این دولت پررو ترین حاکمان در تاریخ چند هزار ساله ایران هستند روی قاجاریه را هم کم کردند

  • مهسا داودی
    0

    شما خودت یکی ازهمون صداهای اعتراضی هستی .یعنی خودت نمیدوتی .ازذوق حلیم تو دیگ افتادی حالامیگی من که تو سمت قبلیم انقد گند، زدم حالابعنوان جایزه منو رد صلاحیت نکردن .عیبی نداره ریس جمهورم بشم بازم گند میزنم اینام به من یه جایزه بزرگتر میدن مثلا سند یه سیاره ای رو میزنن به نام من.....

  • ما
    0

    نرخ دلار که دست توست مردک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها