رفیقدوست: احمدی نژاد مردود سیاسی است/ انشالله قالیباف کاندیدای 1400 نمی شود

اولین وزیر سپاه می گوید: من مجلس را قوی تر از این دوست داشتم شاید چون اکثریت بار اولی بودند. انشاا... در سال دوم بهتر عمل می کنند.

رفیقدوست: احمدی نژاد مردود سیاسی است/ انشالله قالیباف کاندیدای 1400 نمی شود

متن مصاحبه محسن رفیق دوست را بخوانید؛

اگر در سال ۱۴۰۰ مسئولیتی داشته باشید اولویت های شما برای رسیدگی چه بود؟

امروز مشکلات کشور اقتصادی است، این مشکلات عبارت است از اقتصاد دولتی و اولویت من این بود که اقتصاد دولتی را به اقتصادی مردمی تبدیل کنم.

در مسائل سیاسی چه ساختارهایی را تغییر می دادید؟

در مسائل سیاسی ما نمی توانیم با قدرت های بزرگ سازش کنیم چون آن ها به هیچ عنوان تحمل ما را ندارند. ما برای کشورهای اطراف الگو هستیم و آنها تلاش می کنند که این الگو را از بین ببرند. باید در داخل به دنبال وحدت بیشتر باشیم همسایگان را با خود خوب تر کنیم و برای اقتصاد هم به روابط با همسایگان، فکر کنیم. در مورد قدرت های بزرگ ما پیشنهاداتمان را داده ایم و اگر آنها کوتاه بیایند ما هم کوتاه می آییم ولی آنها فقط به فکر شکست ایران هستند.

اگر آمریکا به برجام برگردد وضعیت چه تغییری می کند؟

همان که رهبرمان گفتند. البته چندین بار گفته اند و عمل نکرده اند و اگر اینبار بگویند به برجام بر می گردیم ما راستی آزمایی می کنیم. کشور ما جنگجو نیست ولی دفاع کننده ای محکم است و ما خود را در آن حد قوی کرده ایم که اگر همه گزینه های آنها روی میز باشد، گزینه نظامی گزینه اول و آخر نباشد در این منطقه هر کسی بخواهد با ما بجنگد شکست می خورد.

ریل گذاری برای رییس جمهور ۱۴۰۰ از چه قدم هایی شروع می شود؟

قطعا از قدم های اقتصادی شروع خواهد شد. دقیقا چهل سال پیش در سخنرانی گفتم مشکلات این کشور با کلمه ای ۵ حرفی حل می شود ت واو لام یا و دال یعنی «تولید» و برای آن توضیح دادم. کشور ما این توان را دارد که در بسیاری از چیزهایی که مزیت نسبی دارد به خود کفایی برسد. یعنی اشباع نیاز مردم و بهبود کیفیت تولید و به دست آوردن بازارهای خارج و این به شرطی محقق می شود که دولت از اجرا خارج شود. به نظر من دولتی موفق است که برنامه ریز و هدایتگر و حمایت گر و کنترل کننده باشد نه اجرا کننده.

همیشه معروف بود که دولت تاجر خوبی نیست و من اضافه کردم که دولت صنعتگر خوبی نیست و کشاورز خوبی نیست و مسکن ساز خوبی نیست و این کارها را باید مردم سامان بدهند. دولت تنها باید در بخشی از کار اقتصادی ورود کند که یا مردم رغبت ندارند و یا توان ندارند و امروز در اکثر کارهای اقتصادی توان مردم بالا رفته و رغبت دارند.

در دیداری که در دولت اول روحانی با جهانگیری داشتم گفت، طیب نیا ۱۵۰۸ قانون و مصوبه و تبصره و مقررات صد راه مردمی شدن اقتصاد را ارائه کرده است و همه این ها هنوز هم هستند. قانون باید تکلیف مردم را مشخص کند نه کارمند. امروز قانون معین کننده نیست و این آدم باید بیست جا برود و بیست نفر را ببیند و زمانی به او مجوز می دهند که هدفش از مزیت نسبی و توجیه اقتصادی افتاده است. لذا باید هر کسی که کار می کند بداند قانون این است و دولت نیز باید کنترل کند. نباید برای هر کاری مردم به دنبال بیست جا برای مجوز باشند همه این مراحل باید ساده و قانونی شود. وظیفه دولت بالا بردن ارزش پول ملی است و باید کار را به دست جوان ها بسپارد.

آیا با آمدن فردی نظامی و یا اصولگرا حاکمیت یکدست می شود؟ آیا دموکراسی نقض نمی شود؟

ربطی به دموکراسی ندارد و شاید حتی بهتر از دیگران دموکراسی را حاکم کنند. چون در بسیاری از گروه های سیاسی دیده ایم که با وجود شعارهایی که می دهند انحصار طلب هستند و کسی را در جمع خود راه نمی دهند و از آبدارچی اداره تا مدیرکل همه را عوض می کنند.

من صحبت و مذاکره زیادی دارم ولی مستقیم به شورای وحدت ورود نمی کنم اما می آیند و از من سوال می کنند و من هم نظرم را می گویم و چیزی را به عنوان اصل مطرح می کنم. ما در نظام قانون اساسی داریم و جایگاهی به نام ولایت فقیه داریم که فراتر از قانون اساسی است لذا همه کارها به ایشان بر می گردد. رییس جمهوری موفق خواهد بود که با رهبری زاویه نداشته باشد برای من فرقی ندارد که این فرد اصولگرا باشد یا اصلاح طلب اگر در خط رهبری باشد، برای کشور خوب است.

با آمدن قالیباف شرایط به چه سمتی خواهد رفت؟

قالیباف انشاالله در مجلس می ماند و بیرون نمی آید من فکر می کنم رییسی هم نمی آید.

درباره حضور احمدی نژاد در انتحابات و اظهارات اخیر او نطرتان چیست؟

او که اصلا مردود سیاسی است و هیچ جایی در این مملکت ندارد. «من جرب المجرب حلت به الندامه» آزموده را آزمودن خطاست.

آیا جنگی بین شورای وخدت و ائتلاف اصولگرایان به وجود می آید؟

شاید جدا از هم عمل کنند ولی جنگی نمی شود.

در سالی که گذشت شرایط کشور و قوه مقننه را چگونه ارزیابی می کنید؟

من مجلس را قوی تر از این دوست داشتم شاید چون اکثریت بار اولی بودند انشاالله در سال دوم بهتر عمل می کنند؛ باید بیشتر از اینکه به پر و پای دولت بپیچند به دنبال قانون گذاری می رفتند.

منبع: برنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 131
  • آرش علوی
    0

    لطفا کسانی که جزء عصر حجر هستند در سرنوشت مردمان ایران جدید دخالت نکنند دستپخت شما کلا شور بود.

    نظرات شما -
    • نوید
      0

      منظورت احمدی نژاد بود چون همه می دانند احمدی نژاد دستپخت همین جماعت بود اصولگراوانقلابی اورحینال

    • احسنت به نوید
      0

      اما احمدی نژاد با اینکه بگم بگم بود خودش لااقل دزد نبود رفیق پوست پرونده اش بازه اگر قوه قضاییه به خدا اعتقاد دارد پرونده او را بازگشائی میکند و از حلقومش بیرون میکشد

  • ....
    0

    احمدی نژاد فضای انتخابات را گرم می کند چون پایگاه مردمی دارد .

    نظرات شما -
    • صادق
      0

      سلام بر احمدی نژاد

    • .....
      0

      انتخاب را گرت و خاک میکند زرررشک با ساندیس چطوره؟

  • سلامت
    0

    از دزدی و اختلاس قرن..... چه خبر ؟

  • هادی نوری
    0

    قرار نیست که چون شما سپاهی هستید در مورد بقیه تصمیم بگیرید.یکی مثل احمدی نژاد واسه مردم خوبه چون دردشونو میفهمه,نه شماهایی که فقط به این فکر میکنید که جایگاه خودتون به خطر نیفته

  • هادی نوری
    0

    مطمئن باشید اگر بخواهند اقای احمدی نژاد را رد صلاحیت کنند ما طرفداراش اروم نمیشینیم

  • علی
    0

    ما هواداران راستین احمدی نژاد اعلام می کنیم در صورت عدم تایید صلاحیت دکتر انتخابات 1400را تحریم خواهیم کرد و هرگز پای صندوق رای پا نخواهیم گذاشت

  • مهدی
    0

    تا کور شود هر آنکه نتواند دید

  • ناشناس
    0

    می‌خوام بدونم در طول ۴۲ سال انقلاب تو چه خدمتی به مردم و مملکت کرده ای ؟ در صورتی که اربابانت در شو ای نگهبان دکتر احمدی نژاد را تایید صلاحیت نکنند رای ما در صورتی که در انتخابات شرکت کنیم باز هم دکتر احمدی نژاد خواهد بود . تو مانند دیگر شهروندان حق یک رای داری و لازم نیست که در باره ی دیگران اظهار نظر بیجا بکنی .

    نظرات شما -
    • تتلو
      0

      اون موقع که ایشان مشغول خدمت بود شما در کمر پدر بزرگوارتان بودید

    • مورچه ب تتلو
      0

      چه خدمتی بچه برادران رفیق دوست دزدبودن برادر همین اقا جزواوین دزدهابود پول بانک صادرات راب جیب زدرفت اتریش خوداین اقاهم دربنیاد بسیار اختلاس کردتا اخراجش کردن اینا رو زودبشناسی توایکه اسمت تتلوست

    • ناشناس
      0

      به تتلو خاک عالم توی سرت بابات تربیتت نکرده؟ باز کستاخان ادب بگذاشتن؟؟ چون گدایان ذلها برداشتن؟؟؟؟؟ یاد بگیر نظرتو بدون توهین به دیگران عنوان کنی؟

    • ناظمی
      0

      اینکه نظرشماازخدمت چی باشه؟پرکردن شکم وجیب خودواطرافیان؟

    • الن
      0

      احمدی نژاد همون رفیق دوست است ، رفیق دوست همهمون احمدی نژاد

    • ممد
      0

      تتلو خودش رو ناراحت نکن ، همشون سروته یک کرباسن ، همشون رانت خوار و دزد و حرامخوار و اختلاس گر هستن

  • علاء جوان حزب اللهی
    0

    دمت گرم آقای رفیق دوست ولایتی. چه خوب گفتی احمدی نژاد مردود سیاسی است.مردود اخلاقی هم است.

    نظرات شما -
    • ب علا حزب الله
      0

      کسی که الان از او تعریف کردی یه خیانتکار و اختلاس گر ضد ارزش است و بیشتر روی گردانی مردم از نظام باعثش امثال این مردک ریاکار معلوم الحال است من سالها از ابتدای انقلاب که نوجوان بودم و الان 52 ساله هستم از این گروه متحجر دورو خبر دارم بزرگترین اختلاس و هرج و مرج در دوره او به وجود آمد با اینکه از احمدی نژاد خوشم نمیاد ناخن احمدی نژاد شرف دارد به رفیق پوست

  • فاطمه
    0

    احمدی‌نژاد مرد خداست او دزد نیست او دروغگو نیست او طرفدار محرومان است نه سرمایه‌داران او دست دزدها را رو میکند من هم اگر سیاسی بودم از او خوشم نمی‌آمد خیلی پیچیده نیست

  • علی اصغر
    0

    تیتر و متن خبر رو اصلاح کنید «ایشاالله: یعنی خدا را به خاک سپردیم (نعوذبالله، استغفرالله) انشاالله: یعنی ما خدا را ایجاد کردیم (نعوذبالله، استغفرالله) ان شاءالله: یعنی اگر خداوند مقدر فرمود (به خواست خدا)»

  • کاربر ناشناس
    0

    همشون مردودن و کسی انتخابات نمیاد دعوای زرگری هم فایده نداره

  • کاربر ناشناس
    0

    خبر فوری دست وزارت ارتباطات دولت اصلاحات پس اگه چهره های انقلابی و متدین را تخریب نکنن باید تعجب کنید

  • کاربر ناشناس
    0

    لعنت به همتون بیچارمون کردید حالا اومدید بازارگرمی میکنید برای انتخابات

  • Slna
    0

    رفیق دوست . مجلس انشالله در سال دوم عمل می کند و سهم ملیارد دلاری من و برادرم که اختلاسگر حرفه ای است بیشتر را می کند

  • OK
    0

    حاج محسن شما بیا رئیس جمهور بشو! هم رانندگی و دست فرمونت خوب است و هم تجربه رانندگی زیادی با شورلت کی ۵ بلیزر آمریکایی داری و هم با نظام زاویه نداری!

    نظرات شما -
    • بهنام
      0

      اول اسمت را درست کن بعد زرررر بزن !

    • به بهنام
      0

      بهنام ادب از که آموختی؟ حتماً از بی ادبان! هر موقع از تو پرسیدند ... تو بگو من!

  • اسد
    0

    دلیلی برای رد صلاحیت اقای احمدی نژاد وجود ندارد. مشکل اقایون بظاهر اصولگرا و رسانه ها و انصار و حشم انها با اقای احمدی نژاد اولا بدلیل مردمی بودن ایشون در ثانی انحصار شکنی حیطه مدیریت سنتی پس از انقلاب که مخالفین احمدی نژاد فکر میکنند سند ان بنامشون زده شده. نظام و خصوصا شورای نگهبان خطای راهبردی خواخند داشت اگر احمدی نژاد رو به بهانه واهی رد صلاحیت نمایند. این اتفاق میتونه قشر مستضعف جامعه را که زیر فشار شدید اقتصادی و معشیتی است و از سوی دیگر دولت روحانی رو که کاملا مورد حمایت ارکان نظام بوده رو باعث و بانی مشکلات معیشتی و فقر خود میدانند مورد رنجش و آزار خواهد شد. بنظر من شورای نگهبان نباید صلاحیت احمدی نژاد را بدون دلیل مستند و منطفی رد صلاحیت کند.اگر از نوع اداره کشور از ایشون دلنگرانند باید نظارت بر عملکرد ایشون را پس از انتخاب تحت نظارت گرفته و با ایشون در سازندگی و جبران خسارات دولت روحانی همراهی نمایند.بنظر من مفسدین و منافقین ریاکار در جناحهای مختلف اعم از اصولگرا،اصلاح طلب ،سازندگی،و مؤتلفه و امثالهم نگران منافع ظالمانه خود هستند

  • مردم
    0

    آقای رفیقدوست مردم به نظر شما احتیاجی ندارن.شما به همون مدارس غیرانتفاعی خودت برسی کافیه.مهم اکثریت مردم هستن که احمدی نزاد رو دوست دارن.

  • وطن
    0

    فقط فکر خودشان هستن بدبخت شدیم خیالی نیست

  • حاکم بلخ
    0

    نه به رای

    نظرات شما -
    • و
      0

      فکر می کنی چه اهمیتی دارد

    • ب و
      0

      بتوربطی ندارم من رای نمیدم تومگرکی هستی که داری سوال می کنی؟احمق

  • ع.ف
    0

    بله درسته شما اورا مردود سیاسی کردید چرا؟ چون که جناب احمدی نژاد برنده خدایی و برنده مردم بود قهرمان شده بود و خواهد بود به کوری چشم سیاسیون خدا نشناس!! تنها دلیلی که انحرافی میخواندینش انحراف از راه کج و پلید سیاسیون بود همین.... چون راه راست را میرفت و شما راه کج....

  • ممی
    0

    احمدی نژاد به خاطر اینکه مردمی ومردم اینقدر دوسش دارن خیلیا دارن از حسادت میمیرند فقط محمود خان والسلام

  • ناشناس
    0

    رییس جمهور بعدی یه سپاهی است براشون هم مهم نیست انتخابات حداقلی شود

  • ناشناس
    0

    عمر ما رفتو اینها در حال آزمونو خطا دست بردارید خسته شدیم ؟ زور یه مرغ بیشتر از ماست؟ شما که بالا شهر نشینی حرفهای الکی بدرد خودتون می خوره؟؟؟ این نیز بگذرد؟

  • مورچه
    0

    رای بی رای بهتراست چون رییس جمهوره ازپشت پرده دستورمیگیرد

  • فاطمه
    0

    اکثر کسایی که از احمدی نژاد حمایت می کنند از قشر زحمت کش مستضعف جامعه هستند ولی واقعیت اینکه که احمدی نژاد دیگر در سان خودش نمی داند حرفی از این قشر بزندوتمام تلاشش را می داند که همه باور کند از این قشر بریده از طرز لباس پوشیدنش وکفتارش حتی اعتقاداتش کاملا مشخصه ولی یک عده متوجه نمی شوند که دیگر در سطح این آقا نیستند واحمدی نژاد دیگر دوست ندارد ارتباطی با این افراد داشته باشد .ترجیح می دهد خودش را شخصیت با کلاس نشان دهد اصلا اسم آوردن از این قشر را باعث خجالتش می داند ولی باز این عده بهش ابراز ارادت می کنند چه باور کنید یانه احمدی نژاد دیگر به قشر محروم اعتنایی ندارد

    نظرات شما -
    • فاطمه
      0

      چرا منفی می دهید بگویید آخرین بار کی احمدی احمدی نژاد از این افراد اسم برده

    • ناظمی
      0

      این حرفهایی که میزنی تاریخ مصرفش خیلی وقته تموم شده حتی داستان روباه وکلاغ هم تغییرکرده

    • فاطمه
      0

      هر چقدر هم منفی بدهید اهمیتی ندارد واقعیت اینکه که احمدی نژاد دیگر شما را به رسمیت نمی‌شناسد

    • علی
      0

      فاطمه خانم بخدایی خدا پاکدست تر و مردمی ترین رییس جمهور همان احمدی نژاد میباشند . و از ته دل برایش آرزوی سلامتی دارم که خار چشم مسولان اشرافی گر شده است . و دوست دارم کاندید ریاست جمهوری نشوند.

    • ف
      0

      آقای ناظمی متوجه نشدم تاریخ چی عوض شده .تاریخ قشر محروم

    • ناظمی
      0

      ناظمی به ف!!نخیر منظورم تاریخ مصرف دروغهای فاطمه که میگه احمدی نژاددیگه هوادارمحرومین نیست تموم شده مردم انتخابشون روکردن

    • محمد
      0

      مگه میشه یک سیاستمدار طرفداراش ازیک قشر باشند واون سیاستمدار به طرفداراش پشت کنه در ضمن دموکراسی یعنی به شعور مردم احترام بگذارید اگه احمدینژاد اینطور شده که شما میگید مردم متوجه میشوند چنانچه متوجه اشرافی گری خیلی از مسولین شده اند

    • فاطمه
      0

      آقای ناظمی یعنی شما از آنها هستید که رایتان را نمیفروشید

    • ناظمی
      0

      ناظمی به فاطمه!!الان مامورییت شماخریدرای برای کیه میشه بفرمایید؟شمابه من اثبات کن که تواین مدعی هایکیشون ده درصداحمدی نژاد به فکرمردم هست من رای خودم وخونوادم وحتی شناسنامه اجدادم روهم که فوت کردن رومیدم تحویل شما لای هرشناسنامه هم یه تراول پنجایی بهت میدم

    • ب فاطمه
      0

      با قلندر 5 شیر ازدواج میکنی؟،

    • قلندر 4 به فاطمه
      0

      فاطمه جان با من ازدواج میکنی؟

    • قلندر 4 به فاطمه
      0

      فاطمه جان با من ازدواج میکنی؟

  • ناظمی
    0

    یه جورصحبت میکنه انگار امپراطوره !! خدایابه فریادمون برس اینهاکه الان به حضورمانیازدارن ورای میخان اینجور صحبت میکنن وای به خردادکه رییس جمهوربشن!!! کامنتهای مردم روببین ازخداشرم کن

  • امیر
    0

    هر چند نظامیان خود را از چشم مردم انداخت اند ولی حرف حساب جای انتقاد نداره اگر یک تیم اقتصادی بی طرف دخل و خرج احمدی نژاد رو شفاف برای اندک طرفداران احمدی نژاد با شفافیت باز کنن آنقدر احمدی نژاد را ناجی ایران نمیداند اگر فکر مردم بود تو هشت سال فقر را به حداقل می‌رساند شاید یک تعداد دلال و زمین خوار طرف دار او هستن ما یادمان نرفته زمین شب تا صبح چند میلیون گران میشد و تا کوه رو تصاحب شدن و یک متر ساحل دریا برای مردم نگذاشت

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      اندک طرفداران!!!!!!!! جرات دارن بذارن احمدی نژاد بیاد ببین بالای سی میلیون رای داره یا نه.

  • کاربر ناشناس
    0

    با اسم احمدی نژاد ،فلانو ،فلان نمیتونید تنور انتخاباتو گرم کنید بجای اینکارا درست کار باشید

    نظرات شما -
    • نوی
      0

      طرفدارای احمدی شرافت دارید اگر احمدی نژاد تایید نشد امسال در انتخابات شرکت نکنید وبهمه ثابت کنید کسی نمی تواند رای شما را بخرد چون تمام اصولگراها اعتقاد دارند رای هواداران احمدی نژاد را میشود به راحتی خرید

  • کاربر ناشناس
    0

    رأی بی رأی

  • وکیل
    0

    والاه منم اگر از رانندگی امام‌به چنین جا و مقامی رسیده بودم دیگه خدا رو بنده نبودم و برا حفظ اموال و ثروتم به دست و پا می افتادم و بد خوبان می گفتم

  • امیرعباس
    0

    اره تو راست میگی هر چی تو و امثال رفقای رانتخوارت از احمدی نژاد بد بگین ، ما بیشتر به حقانیت احمدی نژاد پی میبریم و بیشتر فداش میشیم

  • کاربر ناشناس
    0

    به خدا من داری زن وسه فرزند هستم بی کارم فقط بایارانه که احمد نژاد تعیین کرده زندگی می‌کنیم بخدا من ازدکتراحمدی نژاد راضی هستم ورای من ازدکتراحمدی نژاد است

    نظرات شما -
    • نشناس
      0

      همه میدونن مردم واقعن تو سختی هستن ولی چیزی بگو که بشه هر کدام یک تخم مرغ بدون نان بخورید میشه میشه 200 هزار تومان اینجوری که معلوم هست خود احمدی خیلی ها رو محتاج بار آورده شما قبض آب ندارین برق ندارین مگر خدای نکرده هوا بخورید؟؟؟

    • و
      0

      شما واقعا در با ماهی دویست وپنچاه تومن زندگی می کنید جز عجایب ایران هستید آخه چطوری

  • خخخ
    0

    خیلی جالبه ی عده ای توی شورای نگهبان نشستند چن نفرو به عنوان کاندید انتخاب میکنن ... بعداز اون که گند زد به کشور.مردمو بیچاره کرد. میان میگین انتخاب مردم بوده خدایی شرف ندارن

  • علی
    0

    امثال این اقا با نظرات صد من ی غازشون برای هشتاد میلیون آدم تصمیم میگیرن که فقط به نفع یه عده تموم میشه

  • علی
    0

    از سال۵۷تا سال ۸۴ بمدت بیست سال مردم را در بی خبری نگه داشته بودید و هرگونه رفتاری که با مردم مینمودید ما بی چون چرا قبول میکردیم اما احمدی نژاد قسمتی از پرده را بالا زد و چیزهای زیادی فهمیدیم . آقای رفیقدوست چپاولگران بیت المال در این کشور زیادند . کشور نیاز به دلسوزانی مانند احمدی نژاد نیاز دارد . لطفا از امثال ایشان حمایت کنید تا هم مردم سعادتمند شوند و هم شما در روز قیامت ٬ آنجا که تمام اعمال ما عریان خواهند شد ٬ حسرت نخورید . بفرموده مولا علی دنیا نزد من از چرک دماغ شتر بی ارزشتر است .

  • سخا
    0

    رفیقدزد خوبی.... همه شما مردود هستین... اتفاقا احمدی نژاد مقبول مردم هست.

    نظرات شما -
    • الن
      0

      احمدی نژاد پدیده ای بود که نباید تکرار شود!

    • و
      0

      احمدی نژاد تایید صلاحیت نمی شود بزارید هوادارانش وتندرو به جان هم بیفتند طرفدارانش رای ندهند البته من شخصا بعید می دانم حتی ده درصدشان سرحرفشان بمانند

    • بهنام
      0

      آلن اول اسمت را درست کن بعد زرت بزن ؟؟ من نمی‌دانم تو با این اسم مسخره ‌ات چرا همش نظر میدهی ؟؟؟

    • از جلاد ب بهنام
      0

      بهنام یاادب رارعایت کن یا خفه شوساندیس خور

    • آلن
      0

      جناب بهنام، شما گویا تا حالا نام آلن رو نشنیده اید، البته حضور در جمع های ساندیس نوشی مجالی برای ارتباط با سایر افراد جامعه به شما نمی دهد.

  • d
    0

    مگه اين آقا در اين جامعه زندگي نمي كنه كه اين حرفها را مي زنه .مردم عاشق احمدي نژاد هستند.بيا بيرون بپرس از مردم چقدر دوستش دارند.نگو آقا اين حرفا را

    نظرات شما -
    • الن
      0

      اولا این اقا خودش کلی فساد داره ، دوما منظور شما حتما همون ده درصد هستند دیگه!!

  • حمید رضا
    0

    من اگر دکتر احمدی نژاد تایید نشود رای نمیدهم دوستانی که مثل من هستند لایک کنید ببینیم چند نفر هستیم

    نظرات شما -
    • ع ح
      0

      اگراحمدی نژادردش کنندبه خداتا45رای به من بستگی داره به هیچ عنوان نمیزارم رای بدن

    • حمید رضا
      0

      با تشکر از دوستان عزیز که در نظر سنجی من شرکت کردن من اصلا هیچوقت طرفدار احمدی نژاد نبود مگر دیوانه ام که بخواهم از از یک چپاولگر حمایت کنم مگر غیر از اینکه که بزرگترین افتخار احمدی نژاد خاوری وبابک زنجانی هستند فقط می خواستم یک چیزی دستم بیاید که آمد بازم از همه ممنونم

  • کاربر ناشناس
    0

    نمایش= احمدی نژاد چهره مخالف نظام نشون داده بشه تا بتونه مردم دور خودش جمع کنه،،، مواظب باشید گول نخورید

    نظرات شما -
    • ممی
      0

      چی نمایش باشه چی واقعی ما قلبن احمدی نژاد را دوست داریم

    • ناشناس
      0

      ۴۲ ساله که گول خوردیم مطمین باش خیلی مواظبیم منبعد گول نخوریم

  • سیدعلیرضاحسینی
    0

    اگر احمدی نژاد‌ردصلاحیت‌بشه‌به‌خدا‌نه‌من‌رای‌میدم‌نه‌خانوادم‌‌هرکاری نکردیدبکنید‌‌

  • کیان
    0

    هر چند که هیچی کاری برای مردم انجام ندادین و قرار هم نیست انجام بدین ولی هر چهار سال همین که التماس گونه سخن میگوید و پته همدیگر رو روی آب می‌دهید خوب هست و چهره واقعی خود را نشان می‌دهید و آدم میتونه یا رای نده یا حداقل از بین بد و بدتر.... بد رو انتخاب کنه ولی اون بد حتما یک نظامی و احمدی نخواهد بود چون ایران رو با سرعت هرچه تمام به شعبه دو کره شمالی تبدیل خواهید کرد چون تمام ابزار ها جور هست مجلس نیم درصدی بدرد نخور تشخيص مصلحت نظام به فکر سید نصرالله نه مردم ایران و کاسبان و قدرت دوستانه ضد برجام

  • جابر
    0

    باسلام خدا حفظ کنه دکتر احمدی نژاد خدمت بی منت بزرگ مرد انشالله میاد به کوری چشم دشمن

  • ناشناس
    0

    بند انگشت احمدی نژاد هم نیستی،اگر اومردود است شما چه اخراجی هستی چه راحت نظر میدهی خود را چ میبینی چون راننده امام بودی به این درجه رسیده ای خجالت بکش وکسی را خراب نگن در مورد خودت وبرادر چه مقدار باید نوشت

    نظرات شما -
    • نا آشنا
      0

      به نظر این آقا هاشمی خاتمی یا روحانی قبول هستند یا کسی که برایشان رانت ایجاد کند خوب است اصلأ چرا نظر میدهد حتمأ محسن رضایی با دخترش خوب هستندواقعأ که

  • ممی
    0

    نور چشم ملت احمدی نژاد فدایی داری خیلی زیاد عاشقتیم به خدا به کوری چشم دشمنا

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      هروقت میام و کامنتای بیچاره هایی مثل تورو میخونم میگم وای به حال ما که با کیا شدیم هموطن و چرا عقب موندیم از دنیا اخه عقب مونده بدبخت 8سال کشور دست احمدی نژاد بود نفت 150 دلاری تو تاریخ بی نظیر بود چیکار کرد؟جز اینکه پراید 7 میلیونی شد 20 میلیون و یارانه رو آورد و باعث گرونی آب و برق و گاز شد چرا نمیفهمید کی میخاید ازون مغز استفاده کنید

  • ناشناس
    0

    شماها همه مردود سیاسی هستید و هیچ جایی در این مملکت ندارید. «من جرب المجرب حلت به الندامه» آزموده را آزمودن خطاست!!!!!

  • سردار دلها
    0

    توجه توجه این احمدی نژاد با اون احمدی نژاد فرق میکنه این احمدی نژاد داره چهره نفاقشو معلوم میکنه یکی از درگیریهای سال ۸۸ هم همین محمودخان بود که با همه چب افتاد ومملکت رو به فنا داد مومن همیشه نباید اگر هم کسی ایرادی داره آبروش رو ببره اما این آقا آبرو برد و اونها هم لج کردن انشالله منتظر آقای رییسی هستیم سران اصلی فتنه احمدی نژاد میر حسین موسوی وکروبی

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      هیس فقط احمدی همین

  • سید حسین گوهریان
    0

    آقای رفیق دوست شما کارنامه مورد قبول ندارین و‌ در نتیجه جایگاهی در بین افکار عمومی ندارید که اینگونه اظهار ‌‌نظر می فرمایید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اما قدرت داره و دولت پنهان یادت نره

  • ث
    0

    با صحبت کردن نسبت به احمدی نژاد بزرگ نمی شوید بلکه نزد ملت منفورتر می شوید اگر حرف زدن بلد نیستید حرف نزدن که بلدید..

    نظرات شما -
    • ع
      0

      ملت یعنی شما؟ چرا نباید علیه کسی حرف نزد؟مگر جایگاه ریاست جمهوری کم جایگاهی است که دیگران نباید در رابطه با آن حرف نزنند.

  • محمد
    0

    یعنی تو تعیین میکنی که چه کسی جایی تو این مملکت دارد یاندارد ؟ جای احمدینژاد تو قلب میلیونها تن از مردم ایرانه تو و امثال تو چه جایگاهی بین مردم دارید؟؟؟؟

  • ناصر
    0

    سلام فدای رهبر لطفا جواب این سؤال را پیدا کنید اگر احمدی‌نژاد را رد صلاحیت کنید بیست میلیون رأی نخواهند داد اگر تایید کنید بیست میلیون وضع خوب رای نخواهند داد لطفا جواب این سؤال را پیدا کنید

    نظرات شما -
    • رها
      0

      مطمانی مغز فندوقی بیست میلیون وضع خوب داریم

  • ممی
    0

    دشمنان احمدی نژاد زیادند چون بر خلاف جهت انسانهای فاسد حر کت میکنه وابن حرکت منافع خیلیها رادر معرض خطر قرار داده چون احمدی نژاد هیچ وقت مقابل فساد مقابل دزدی ساکت نمیمانه و هیچ موقع بر سر منافع ملت باهیچ کس شوخی نداره وهمه ما میدانیم هرکس در دنیا از مظلوم حمایت کرده دشمنان سرسخت در مقابل داشته ودر آینده هم خواهد داشت وظیفه ما است محمود خان در این راه تنها نگذارم چون واقعا دشمنان خیلی خطرناک در مقابل دارد که از هر فرصتی استفاده می کنند تا جلوی اورا بگیرند چون اون تنها چراغی است که برای انسانهای آزاده باقی مانده خدایا خودت اورا از گزند دشمنان درامان نگه دار امین

    نظرات شما -
    • علی۵
      0

      آره در دوره این آقا خاوری اصلا چپاول نکرد و معاون اولش هم مثل یک نوزاد پاک تو دزدی ها دست نداشت و محکوم نشد. این آقا خاوری از اون ور دنیا آورد اینجا خزانه مملکت داد دستش تا هر چقدر بخواد دزدی کنه و اطرافیانش هم تا توانستند دزدی کردند . دربیمه ایران خسارت های کارخانه ها و مکان هایی که اصلا وجود نداشت گرفتند و حالا عده ای ساده بخاطر پنجاه هزار تومان و یارانه (گدا پروری) سنگ سینه اش به دل میزنند.

    • ناشناس
      0

      ممی جان زیر پرچم خلیج عربی نشستن یادت نرفته که؟

  • مورچه
    0

    رای بی رای دوست میدارم وب هیچ عنوان رای نمیدم . اما توجه کردین همه سران جغول بغول از اسم این بابا وحشت دارن درصورتی که خوداحمدی نژادهم بی نقص نیست واین دوره بسیارخطرناک است منتظر می مانم ببینم اخرشاهنامه چه میشود

    نظرات شما -
    • شادمهر
      0

      رای بی رای ،دقیقا شعار و خواسته منافقین و صهیونیسم و غرب و اعراب ،،،هست

    • مورچه ب شادمهر بی مهر
      0

      داره جالب میشه فریب دادان مردم مالده شده .برچسب البانی واکراین کانادا جواب نداد .ازامروز برچسپ اسراییل عربستان ب بازار فرستاد .هرجاکم اوردین از برچسب های کابربی مهر دیدن فرمایید

    • غیر قابل نشر
      0

      خب اقا شادمهر نفرمودی چرا همه بد بخت بیچاره ها و زجر کشیده ها وحق خورده شده ها ووووطرفدار به قول شما منافقین وصهیونیسم وغرب واعرابند و مخالف رای دادنند اما همه دزدها واختلاسگران وغارتگران و قاتلان وامامان جمعه و...تشویق به رای دادن میکنند

  • حسن
    0

    شبه پدر خوانده ایران وماف...

  • ن
    0

    من کیف می کنم می بینم تندروها وطرفدارای احمدی نژاد اینجوری به جون هم افتادند چوب خدا صدا ندارد

  • جهان
    0

    آقای رفیقدوست مردم به نظر شما احتیاجی ندارن بهتره حرف نزنی که مثل حداد میشی

  • علی نظربیگی
    0

    همه دزدها از احمدی نژاد وحشت دارند

  • رضا مافی
    0

    احمدی نژاد هر چی باشه از همه شما ها بهتره چون به فکر قشر ضعیف جامعه هستش فقط دکتر احمدی نژاد

  • ‌ناشناس
    0

    آقای رفیق دوست فکر کنم دوره نظر دادن امثال شماها گذشته به رفقات اونهایی که پشت درهای بسته نقشه می کشند بگو همیشه یادتان باشه خدایی هم هست فکر کنم احمدی نژاد نتیجه اعمال شماست

  • محمد
    0

    چه باید کرد اگر کسی از حق دفاع کرد باید به او افراطی گفت ...ولی اگه از انسان نماها وشیادان حمایت کرد میشود روشن فکر ولی همه باید بدانیم ...چراغی را که ایزد برفروزد...هرآن کس پف کند ریشش بسورد

  • اصفهان
    0

    اینا با این خبرها دارن آمار میگیرن ببینند احمدی نژاد در چه موقعیتی است ومردم چقدر حامی ایشون هستند....آیا رد صلاحیت بشود یانه مردم چه باز خوردی دارن...پس بنام دکتر احمدی نژاد زنده باد نظام مقدس جمهوری اسلام ایران....شما هم نارفیق برو لکسوس سوار شو تو سهمت را از این نظام بردی...زنده باد ایران وزنده باد احمدی نژاد

  • محسن
    0

    اختلاس

  • هامون
    0

    طنز ماجرا جایی که کسی که شهره به دزدی و رانت خواری احمدی نژاد را مردود سیاسی میدونه.البته بی ربط هم نگفته احمدی نژاد از نظر این جماعت حقه باز و ریاکار و دزد مردود شده چون با اینها نبوده و در کنار مردم بوده.این داداشش وقتی اختلاس ودزدی باب نبود بزرگترین اختلاس قرن انجام داد اونوقت چون برادر این انتر بود حبسش کردن و بعد آزاد و شریکش را در دم اعدام.یعنی خدای وقاحت هستش این زالوصفت

    نظرات شما -
    • مهاجر
      0

      دروود بر شما کاملا درست فرمودید واقعا این رفیق واخوان دزدان ومروجان خیانت وفساد با خادمان ملت راهشان جداست واگر مشکلاتی در دوره مردمی نجات بوده شیادانی وریاکاران فرصت طلبی مثل همین افرادعامل بودند که خوشبختانه امروز دکتر معترف به موضوع اعتماد به این خیانت پیشگان هستند تا خیال ملت از پاکسازی آنها هم راحت شود قطعا ملت علاوه بر محاکمه مفسدین اقتصادی ،خواهان محاکمه وابستگان سردمداری که باعث این رانتخواریها وفسادها شده اندهستند

  • بیجانی کرج
    0

    سلام و درود ، جناب رفیق دوست بنظر شما کسی که هشت سال رئیس جمهور بوده و بودجه های هزاران میلیاردی کشور ،دستش بوده و از استانداری اردبیل و شهرداری تهران بگذریم و الان منزلش و ماشین و کل داراییش شفاف و به اندازه فقط ماشین شاسی بلند شما هست و ظاهرا حدود ۱۰ الی ۱۲ میلیون حقوق میگیرد مردود میباشد یا شما که منزلتان هزار میلیاردی و حقوق الله واعلمیتان ،یا بنظر شما چه دلیلی دارد وقتی دو مجرم اختلاس گر آنهم در بحبوحه جنگ یکی را اعدام و یکی که از شماهاست زیر ده سال آزاد میشود، اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید احمدی نژاد محبوب دلهاست ،نمیدانم چرا هر کسی که برای مصاحبه دعوت میشه حتما باید اسم مبارک حاج محمود مردمی نژاد را بیاره ؟خواهش قبل از مصاحبه به مصاحبه های قبلی نیم نگاهی بیاندازید و نظرات مردم را بفهمید تا شاید باعث شود بیشتر از این منفور نشوید آهای ایهاناس زمانه طوری شده همین که پایتان را نگیرند بهتان محبت کردن توقع دست گیری نداشته باشین، ما میگیم حاج محمود مردمی نژاد خوب بود دست گیری کرد شما میگید نه بد بود منم حرف شما را میگم همین که امانت دار خوبی برای بیت المال بود کافی نیست؟ کدام رئیس جمهور قبلی یا فعلی اینقدر مردمی با صداقت ،صمیمانه با همه اقشار درد دل میکند؟ سراغ دارید ؟بیایید دست در دست دهید و برای آبادانی و بیرون رفت کشور همدلی و همفکری کنید ،مگر اشباع نشدید خواهشن شصت هفتاد سال برای این دنیایتان کار کردید چند صباحی را هم برای آخرتتان کار کنید خدا نیاورد روزی که حضرت اجل بیاید دیگر فرصتی نیست ممنون و بدرود

  • ممی
    0

    سلام والاه هرچه به لیستهای سیاسی نگاه میکنم تنها کسی که میتونه این وضع جامعه را تغییر بده وبه نفع مردم برگردانه فقط احمدی نژاده هم عرضشو داره هم تجربشو اگه حسودا بزارن

  • سلمان
    0

    جناب رفیق باز! یادمون نرفته چطور از رانندگی خودروی امام، به چه پستها و‌مسؤولیتهایی رسیدی. خاطره اختلاس و دزدی بیت المال اخوی هم فراموش نشده که با فدا کردن فاضل خداداد ماستمالی شد رفت الا لعنةالله علی القوم الظالمین

  • ب
    0

    نمره قبولی و ردی را به همه؛ باید مردم بدهند نه اینکه از قبل همه چیز مشخص باشه. پس نظر مردم اهمیتی نداره؟؟

  • منصوری
    0

    میهمان میهمان را نمیتوانه ببینه صاحب خانه هردو. حالا شده حکایت اصولگراها و طرفداران احمدی نژاد.فقط خدا کنه کشور در بست دست یک جریان سیاسی نیفته که ملت بدبخت میشوند.هر کاری بخواهند میکنند و در آخر همه را پای دین مینویسند.حکایت احمدی نژاد و اصولگرها حکایت ضرب المثل: سگ زرد برادر شغل است.

  • رضا95
    0

    دوچیزنهایت ندارد.یکی جهان هستی ودوم حماقتبشر.البته درمورداولی ششک دارم. سخنی ازآلبرت انیشتین.

  • احمد
    0

    ماده ۴۰ قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح تصریح می‌کند که «مداخله، شرکت یا فعالیت کارکنان نیروهای مسلح در دسته‌بندی‌ها، مناقشه‌های سیاسی و تبلیغات انتخاباتی ممنوع بوده و جرم تلقی می‌شود و مرتکبین به ۶ ماه تا سه سال حپس محکوم می‌گردند.» ماده ۲۹ قانون ارتش، مادهٔ ۱۶ قانون استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مادهٔ ۱۶ قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و ماده ۴۷ اساسنامه سپاه پاسداران نیز بر این ممنوعیت تأکید می‌کند

  • ژاوی
    0

    خوب میدانید که احمدینژاد هیچ چیز برای خودش کنار نذاشت.چون برای رضای خدا و خدمت به مردم کار میکرد...خوب هم همه میدانیم نبود احمدینژاد درانتخابات یعنی حضور زیر پنجاه درصدی مردم درانتخابات

    نظرات شما -
    • ج م
      0

      متاسفانه نزدیکان ایشان ازجمله اقای رحیمی معاون اول ، بقایی و اسفندیار رحیم مشایی در زندان بسر میبرند ، ظاهرا فراموش کرده اید ، یا جریان هاله نور ، خس و خاشاک ، گم شدن دکل نفتی ، پدیده ای بنام بابک زنجانی ، اختلاسهای بزرگ ۳۰۰۰ میلیاردی در دوره بانک مرکزی ایشان ، گرانی های پی در پی بنزین از ۸۰ تومان به ۱۰۰۰ تومان ، در حالیکه بیشترین نرخ رشد فروش نفت تا بشکه ای ۱۳۰ دلار را داشتند و .... البته منکر اقدامات خوب ایشان در زمینه سهام عدالت و مسکن مهر نمیشویم، ایشان انسان خوبی است ولی تیم خوبی نداشت تا جایی که اگر یک وزیر دیگر از ایشان استیضاح میشد کل دولت منحل میگشت! و البته انسان لجباز و خود رایی است، فراموش نکنیم همه اینها سر و ته یک کرباسند و سیاست پدر و مادر ندارد!

  • غیر قابل نشر
    0

    چیه بوی کباب می اید البته بنده هم اگه هزاران میلیارد سرمایه داشتم وتحریم راه کاسبیم بود وعرق وطن ومردم هم نداشتم تحریم را میستودم

  • ناشناس
    0

    شما عددی نیستی که در مورد احمدی نژاد نظر بدید دکتر موردقبول مردمه

  • دادا
    0

    احمدی نژاد دوستت داریم بیا که تو ناجی هستی

  • خخخ
    0

    درست است محمود مردود و رفوزه یوری افتاد تو کوزه حتی با این که نظر بعضیا که ادعای بصیرت و دور اندیشی و دانش داشتند به نظر ایشون نزدیک بود

  • ح .ش
    0

    احمدی نژاد اگر پاک نبود ؛اگرریگی به کفش داشت.؛ واگرخادم واقعی مردم نبود،این همه هیا هو و........‌‌‌هم نبود،انشاالله روز ۲۸خرداد احمدی نژاد بار دیگر ثمره شفاف بودنش وزحمات شبانه روزیش راازدست این مردم عزیز وقدرشناس خواهد گرفت.؛

  • صالحی
    0

    اقای احمدی نژاد مردود مردم که نیست از همه نطر مورد تأیید مردم است از نطر شما مردود باشد، شما یک رای دارید.بنابراین بررگوار ازجانب خودت تصمیم بگیر.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها