واکنش کاخ باکینگهام به اظهارات مگان مارکل: مسئله نژادپرستی که گفته شده بسیار نگران‌کننده است/ هری، مگان و آرشی همیشه جزو اعضای بسیار محبوب خانواده هستند

کاخ باکینگهام به افشاگری «مگان مارکل»، عروس خانواده سلطنتی در قصر سلطنتی واکنش نشان داد و بیانیه‌ای منتشر کرد.

واکنش کاخ باکینگهام به اظهارات مگان مارکل: مسئله نژادپرستی که گفته شده بسیار نگران‌کننده است/ هری، مگان و آرشی همیشه جزو اعضای بسیار محبوب خانواده هستند

بر اسا گزارش «سی‌بی‌اس»، ملکه الیزابت در این بیانیه گفت: «همه خانواده از اینکه متوجه شده‌اند سال‌های آخر تا چه اندازه برای هری و مگان دشوار بوده ناراحت شده‌اند.»

مگان مارکل در مصاحبه‌اش با یک رسانه آمریکایی که چند روز پیش انجام شد به افشاگری درباره برخی از جنبه‌های زندگی در قصر سلطنتی انگلیس پرداخته و از جمله گفته بود پس از بارداری اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا نگران بوده‌اند مبادا رنگ پوست فرزندشان تیره باشد.

در بیانیه کاخ باکینگهام آمده است: «مسائل مطرح‌شده، از جمله مسئله نژادپرستی بسیار نگران‌کننده‌اند. با آنکه ممکن است تفاوت‌هایی در برخی از خاطرات وجود داشته باشد آنها بسیار جدی گرفته خواهند شد و به صورت خصوصی در درون خانواده مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت. هری، مگان و آرشی همیشه جزو اعضای بسیار محبوب خانواده خواهند بود.»

افشاگری مارکل و بیان اینکه زندگی در قصر سلطنتی به اندازه‌ای برای او دشوار شده بود که به خودکشی فکر می‌کرده موجی از واکنش‌ها در انگلیس و رسانه‌های غربی برانگیخت.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ملول
    0

    وقتی میگن از ادم با اصالت همسر بگیر برا اینه //یه رقاصه رنگین پوست مطلقه را که بزرگتر از مرد هم هست اوردن کاخ . حالا زبونش شده چند متر

  • ن
    0

    اگر در ایران بود صغیر تا کبیر مسولان اظهارات این خانم را تکذیب می کردند و او را جاسوس نفوذی معرفی کرده که قصد تضعیف مقام سلطنت و بریتانیای کبیر را دارد و جیره خوار اجانب است. خیلی جالب است که دستگاه سلطنتی اظهارات وی را رد نکرده اند و به نوعی تایید کردند.

  • جمعه
    0

    من حرکت این خانم را محکوم کرده و مدعی هستم با معاندین همکاری کرده که آبروی ملکه پیر را ببرد.باید بفرستنش اینور آب تا بفهمد یک من شیر چقدر کره دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها