حزب الله عراق:

حضور میلیونی مردم عراق در سالروز شهادت سرداران مقاومت سیلی محکمی به آمریکا بود

حزب الله عراق در بیانیه ای در پی تظاهرات باشکوه مردمی در سالروز شهادت سرداران مقاومت در بغداد، اعلام کرد که ملت عراق از خواسته خود برای محاکمه عاملان جنایتِ هدف قرار دادن رهبران پیروزی دست نخواهند کشید.

حضور میلیونی مردم عراق در سالروز شهادت سرداران مقاومت سیلی محکمی به آمریکا بود

گردان های حزب الله عراق در بیانیه ای در پی تظاهرات میلیونی به مناسبت نخستین سالروز شهادت سرداران مقاومت تاکید کرد که عراقی ها هرگز از خواسته خود برای پیگرد قانونی و محاکمه عاملان جنایت هدف قرار دادن سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، شهدای مقاومت دست نخواهند کشید و نسبت به ضرورت خروج نیروهای آمریکایی از عراق تسامح نخواهند کرد.

گردان های حزب الله عراق همچنین اعلام کرد که عراقی ها "با حضور میلیونی خود در سالگرد شهادت رهبران مقاومت، سیلی محکمی به آمریکا و عوامل آن زدند".

حزب الله عراق تاکید کرد: ملت عراق از خواسته خود برای محاکمه عاملان جنایت هدف قرار دادن رهبران پیروزی دست نخواهند کشید.

ابو حسین الحمداوی، دبیرکل گردان های حزب الله در عراق نیز روز یکشنبه تصریح کرد: حضور ما حامل این پیام است که باید برای گرفتن انتقام شهدا عجله کرد زیرا خون ما هنوز در رگ هایمان می جوشد.

الحمیداوی تأکید کرد: ما با استواری در مسیرعزت به عهد و پیمانمان با رهبران پیروزی پایبند خواهیم بود و هزار سلیمانی و المهندس خواهیم شد.

محمود الربیعی ، سخنگوی دفتر سیاسی عراق "عصائب اهل الحق" نیز به المیادین گفت که "سخنان دبیرکل تیپ های حزب الله و اعلام نام وی آغاز مرحله جدیدی از مقاومت و پیامی برای دشمن است."

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ستم ديده
    0

    باريكلا چند هزار نفر چه تظاهرات ميليوني را انداختن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها