پای صهیونیست ها به امارات باز شد / ادای فرایض دینی اسرائیلی‌ها در برج خلیفه! / ویدئو

توییتر وزارت خارجه رژیم صهیونیستی یک ویدیو از گردشگران صهیونیستی را که در دبی در حال به جای آوردن فرایض تلمودی هستند به نمایش گذاشت.

پای صهیونیست ها به امارات باز شد / ادای فرایض دینی اسرائیلی‌ها در برج خلیفه! / ویدئو

وزارت خارجه رژیم اشغالگر با انتشار یک پیام در صفحه توییتری خود نوشت: «در صحرای زیبای دبی و نیایش یهودی.»

منبع: تسنیم

66

حجم ویدیو: 3.21M | مدت زمان ویدیو: 00:00:34 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • جواد
    0

    همه باید در انجام فرایض دینی شون آزاد باشن. همانطور که در برج کلیسا و مسجد(نمازخانه) هست باید کنیسه یا جایی برای عبادت یهودیان هم باشه.که البته قبل از توافقشون همچین جایی در برج وجود داشت. ضمنا هر یهودی، صهیونیست نیست.

  • .
    0

    انسان بایستی ازاد باشد در هر کشور و مکانی اعمال دینی خودش را انجام دهد.از هر دین و ائینی که باشد.لطفا نفرت پراکنی دیگه کافی است.چون بشر از این مراحل داره رد میشه و می خواد با صلح ارامش و دوستی با هم زندگی کنند

    نظرات شما -
    • سید
      0

      خدا کند این که شما می گوید راست باشد نه اینکه دینی طاقت برتری دین های دیگر را نداشته باشد و قوم خودش را برتر بداند و با ایجاد نفاق و تفرقه شروع کند به عمال پلید خود و گروهای مثل جندالله و ریگی و طالبان و داعش را تقویت کند . ساده لوح بودن آدم ها مشکل امروز جامعه است . قرآن درباره بنی‌اسرائیل و قوم یهود که توسط حضرت موسی(ع) نجات یافتند و به نعمت های خداوندی نایل شدند به بیان ضعف های آنان می‌پردازد که این ها از خود رفتار ناشایسته به جای گذاشتند، گوساله‌پرست شدند و به انکار آیات الهی پرداختند. نیز قسی‌القلب شدند و پیامبران بنی‌اسرائیل را کشتند و سرانجام خداوند بر آنان خشم ورزید و آنان را دچار ذلت و خواری کرد. در زمان پیامبر اسلام(ص) یهودیان یکی از دشمنان سرسخت مسلمانان شدند و حاضر شدند با مشرکان قریش همراهی کنند و با اسلام بجنگند. آنان آتش جنگ احزاب را بر افروختند و چند بار با مسلمانان جنگیدند. اینان دشمان قسم خورده مسلمانان جهان هستند بعد تو می خواهی با علم نداشته ات صلح را به جهان هدیه کنی کمی شعور داشتن خوب است .

  • ..
    0

    ما صهیونیست ها می گوییم که ماها باید در هر نقطه از زمین در انجام فرایض دینی خود آزاد باشیم اما فلسطینی های مسلمان حق ندارند در مسجد الاقصی نماز بخوانند یا فرایض دینی خود را انجام دهند ما خوب همه مردم جهان را فریفته ایم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها