تلویزیون رژیم صهیونیستی:

اسرائیل به حالت آماده‌باش درآمد

پس از ترور دانشمند هسته‌ای ایرانی، تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر داد که این رژیم سطح آماده‌باش نیروهای خود در تمام سفارتخانه‌هایش را بالا برده است.

اسرائیل به حالت آماده‌باش درآمد

خبرنگار نظامی کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که تل‌آویو، روز گذشته، سطح آماده‌باش را در تمام سفارتخانه‌های خود و همچنین تجمع‌های یهودی بالا برده است.

این تحول پس از آن است که روز گذشته (هفتم آذرماه) محسن فخری زاده دانشمند برجسته هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران در یک اقدام تروریستی در محدوده «آبسرد» شهرستان دماوند در شمال استان تهران به شهادت رسید.

روزنامه‌ آمریکایی «نیویورک تایمز» شامگاه روز گذشته به نقل از سه مقام اطلاعاتی خبر داد که رژیم صهیونیستی پشت حمله به شهید محسن فخری زاده بوده است.

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز شامگاه روز گذشته در پیامی توئیتری نوشت که نشانه‌هایی از نقش اسرائیل در ترور شهید فخری‌زاده وجود دارد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • سرداردلها
    0

    بزنید بترکونینشون شاید دلمون خنک شه

  • رضا
    0

    واقعا؟؟؟؟ اگه قرار بود بزنیم اسراییل رو که تو شهادت سردار سلیمانی اقدام میکردیم اونا حالا میگن و میخندن برا اقدامشون وقتی بهترین دانشمند هسته ای نظامی مارو شهید کردن و میدونن اقدامی نمیکنیم. دیپلماسی دولته دیگه .

    نظرات شما -
    • هادی
      0

      نیرو های نظامی از دولت دستور نمیگیرند

  • مردم
    0

    انشالله انتقام نزدیک است رهبر عزیزمان دستور داده قطعا سیلی به یاد ماندنی میخورید به فضل پرودگار

  • ایران
    0

    چاه فاضلاب به حالت آماده باش در اومده. پدری ازتون دربیاریم که تو تاریخ بنویسن. هیچی ندارای بزدل. یه مشت اراذل و اوباش غاصب.

    نظرات شما -
    • مردم
      0

      شیر مادرت حلالت لبیک یا خامنه ایی لبیک یا حسین ع است

    • رضا
      0

      هیچ کاری نمی کنیم خیالت راحت داداش فقط تهدید است . فقط نمی دانم خدا چه صبری دارد تا دارو دسته آدم های که در دولت انتظار توافق را می کشند تا بایدن معرفی شود انتظار انتقام خیالی بیش نیست کشوری هزاران کیلومتر دورتر با خیال راحت می آید دانشمندان و افراد ارشد جامعه را مثل آب خوردن ترور می کند سیاسیون فقط تسلیت و دم از انتقام سخت می زنند و مردم ملتی مثل من وشما باید بسوزیم وخون خونمان را بخورد . حیف این انقلاب و حیف شهیدانی ک خالصانه برای عزت مملکت که سر جلوی دشمن تعظیم نکردند و جانانه جان دادن تا اسلام زنده بماند کجاست امام و کجایند شهدای دفاع مقدس اینان دل حضرت آقا را هم با افکارشان خون کرده اند در عمل دم از ولایت فقیه می زنند ولی در خفا کار دگر می کنند امام زمان سخن با شما آقا جان خسته شدیم والله خسته شدیم بخدا رهبرمان تنهای تنهاست دشمن به ما خنده کند دوست در پی توافق با اوست و منتظر فرج از دشمن است آقا جان وقت آن نرسیده که بیای یا حجت بن الحسن

  • .
    0

    ملتی که از مرگ نمیترسه . پس چرا دست دست میکنند . اخر الزمان هالیووی رو بیارید جلو چشمانشون تا بدونند فیلم نیست .

  • الهه
    0

    اخه چرا یه خبر تهیه نمی کنید ک مردم حتی پوله نون شبشون رو هم ندارن چرا نمیگین همچی خیلی گرونه. چرا از ظلم و مظلوم چیزی نمینویسبن

  • زن ایرانی
    0

    خانه عنکبوت که نیاز به آماده باش نداره

  • حق گو
    0

    چرا به خودشان زحمت دادند. ایران خبری نیست. باشد هم هواپیمای خودی را می زنیم.

  • 21
    0

    سلام دوستان خیلی زود و احساسی تصمیم نگیرید ، ما الان نمیتونیم اقدامی کنیم تا ترامپ از کاخ سفید نره ، اون موقع ایران از طریق یمن میتونه عربستان رو له کنه و از طریق لبنان اسرائیل رو .... فعلا صبر بهتره تا عجله کردن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها