رهبر انقلاب: بسیج ذخیره خداداد ملت ایران است

رهبر معظم انقلاب در پیامی به مناسبت سال‌روز تشکیل بسیج مستضعفان، بسیج را ثروت بزرگ و ذخیره خداداد ملت ایران خواندند.

رهبر انقلاب: بسیج ذخیره خداداد ملت ایران است

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که سردار سرتیپ بسیجی محمد شیراز ی رییس دفتر فرماندهی معظم کل قوا در ارتباط ویدئوکنفرانس با بسیج مراکز استان‌ها و اقشار بسیج قرائت کرد، به این شرح است:

«بسیج یادگار بزرگ و درخشان امام راحل، و مظهر اقتدار ملی، و نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت است. در دفاع از کشور و استقلال و ثبات آن، در خدمات حیاتی با مقیاس گستره‌ی کشوری، در فعالیتهای پیشرو علمی و فناوریهای نوین، در رویکردهای ارزشی و ایجاد فضای معنوی، همه جا نام بسیج برده میشود و حضور بسیج جلوه می‌کند. ایمان، و عزم، و احساس مسئولیت، و اعتماد به نفس، پایه‌های اصلی این توانائی‌ها و گره‌گشائی‌ها است و اینها خود نعمت‌ها و موهبت‌های خداوند است که باید با شکر الهی و مراقبت دائمی، آنها را حفظ کرد و بر آن افزود.

بسیج، ثروت بزرگ و ذخیره‌ی خداداد ملت ایران است. دشمنان این ملت، اکنون و همیشه در این اندیشه بوده‌اند و خواهند بود که آن را نابود یا بی‌اثر کنند. مسئولان سازمانی و یکایک بسیجیان عزیز خود را موظف به ابطال کید دشمن بدانند و با توکل و اخلاص و برنامه‌ریزی به پیش روند. موفق باشید

ان‌شاءالله.»

بسیج مستضعفان با فرمان امام خمینی(ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ابوذر
    0

    واقعا خدماتی که بسیج به این نظام داده هیچ ارگانی ندیده.

  • A
    0

    رهبر اگر فرمان دهد جان را فدایش میکنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها