ولیعهد ابوظبی اول مهر به اراضی اشغالی می رود

منابع خبری از سفر هیئت امارات و ولیعهد این کشور به اراضی اشغالی در تاریخ 22 ماه جاری میلادی خبر دادند.

ولیعهد ابوظبی اول مهر به اراضی اشغالی می رود

به دنبال سفر اخیر هیئتی از مقامات اسرائیلی به امارات، مقامات امارات احتمالا دو هفته دیگر به اراضی اشغالی سفر می کنند.

طبق این گزارش، این سفر که در راستای عادی‌سازی روابط اسرائیل و امارات در چارچوب توافق میان دو طرف انجام می‌شود، برای ۲۲ سپتامبر (اول مهر) برنامه‌ریزی شده است.

رویترز در این باره گزارش داد که مقامات امارات و اسرائیل در این باره اظهار نظر نکرده‌اند، اما پیش از این نیز گزارش‌هایی از برنامه‌ریزی برای سفر رسمی مقامات امارات به اراضی اشغالی منتشر شده بود.

در همین حال، الجزیره به نقل از علی نعیمی، وزیر کمیته روابط خارجی و دفاع امارات گزارش داده که انتظار می‌رود محمد بن زاید، ‌ولیعهد ابوظبی به زودی به اراضی اشغالی سفر کند.

طبق گزارش الجزیره، تاریخ این سفر احتمالا پس از نهایی شدن مراسم امضاء توافق میان دو طرف در واشنگتن، به طور رسمی اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • .
    0

    اسراییل یا اراضی اشغالی؟ بازی با کلمات هیچ چیزی را تغییر نمی دهد فقط توهین به شعور خوانندگان است. مثل رادیو و تلویزیون اقایون که از اسم اسراییل وحشت دارد و پی در پی می گوید قدس اشغالی اراضی اشغالی . رژیم کودک کش رژیم تروریستی رژیم و از این قبیل بازی کردن با کلمات که پیش مردم دیگه این سیاست نخ نما شده است. مثل اینکه می گویند ارتش تروریست امریکا فقط مانده ایم که چطور از این تروریست ها در تمام دنیا پذیرایی و میزبانی می کنند؟

  • احمد
    0

    مرگ بر کشورها ی جیره خور آمریکا

    نظرات شما -
    • غفورطاهری
      0

      سران کشورهای عربی فقط وفقط خودشون می بینند هیچ اعتقادی به دین اسلام ومسلمان بودنشان ندارند شک نکنید سران عرب به فکر خودشون اسرائیل حافظ پادشاهی وامیری آنهاست و اسرائیل به آنها میگوید شما مسلمانان را مشغول کنید امنیت پادشاهی شما با ما که مسلمانان با هم اتحاد نکنند ای عزیزان . خوشبختی تمام مسلمانان و انسانیت تمام مردم جهان در وحدت مسلمانان است اتحدو اتحدو اتحدو

  • ایرانی
    0

    باین میگن طرحی نو که خدا و بندگان خدا هم راضی اند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها