استقرار سامانه پاتریوت آمریکا در پایگاه عین الاسد عراق

یک منبع امنیتی در استان الانبار عراق از نصب سامانه موشکی پاتریوت آمریکا در پایگاه هوایی عین الاسد در غرب استان الانبار خبر داد.

استقرار سامانه پاتریوت آمریکا در پایگاه عین الاسد عراق

یک منبع امنیتی عراقی به سایت المعلومه گفت: نیروهای آمریکایی سامانه پاتریوت را در همه جهت‌های پایگاه هوایی عین الاسد در ناحیه البغدادی در بخش «هیت» در غرب استان الانبار نصب کردند.

وی افزود: این اولین گام از نوع خود از زمانی است که نیروهای آمریکایی از زمان جنگ علیه عراق تاکنون در این پایگاه انجام می‌دهند.

این منبع افزود: نیروهای آمریکایی این سامانه را آزمایش کردند و روند نصب آن تمام شده و آماده شلیک در صورت حمله موشکی به این پایگاه است.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • عباسی
    0

    پس موقع انتقام اصلا دفاع ضد موشکی وجود نداشت ؟

  • azad
    0

    باشه حتما باور کردیم در پایگاهی که F35 پرواز می کرده هیچ سامانه ضد موشکی نبوده !!!!! بروووووو

  • ر
    0

    زکی! پاتریوت امتحان خودش را هنگام حمله موشکی یمن به عربستان پس داده. فقط بدرد تقویت روحیه آن تفنگدارانی که زیاد فیلم سوپر من را جدی گرفته اند میخورد.

  • پرشین
    0

    باسلام همین جا استاپ کنید کار بران بسیار محترم حکومتی خدا وکیلی جنگ بشه شما ها کجای قصه اید اینقدر خود خواه نباشید خیلی جالبه از زمانی که انقلاب شده این مثلا انقلا بیون بر طبل جنگ میکو بند با با چشم باز کنید طرف صدام نیست که رجز میخوانید کشوری ایست که اقتصادش ۸۰ درصد اقتصاد کشور های دنیا را میگر داند حتی خود ایران باور ندارید نمونه اش دلار یا بازم بگم این بی پدر ترامپ به کل دنیا به چشم کالا نگاه میکند الان زمان جنگ نیست ما باید از لحاض اقتصادی اینقدر قوی شویم بعد به بهد نظامی رسیدیم اون وقت ابر قدرت هستیم از هیتلر که بزرگتر نیستید عاقل باشید حکام ما که معقولانه می اندیشیدند الان وضع ما این نبود انقلاب شد تا آسوده باشیم وکشور رو آباد نه که به نسل بعدی تلی از خاکستر تحویل بدیم گذشت زمان جنگ وخونریزی زمان زمان علم وتفکر و اقتصاد برتر است پس کمی عاقل باشیم حیف چقدر باید انسانی فرزانه همچون رهبر مان سید علی به شما گوش زد کند امثال شما مانند فرزند نا خلف پدر هستید پس عاقل باشیم واحساسی عمل نکنیم تا وقتش برسد وقتش شد میشویم سرور دنیا کشوری با ابهت اسلام محمدی وهمه بر امپراطوری پارسی سر خم میکنند یاحق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها