نگرانی نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل از رویکرد جو بایدن نسبت به ایران

نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل از پیروزی احتمالی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و رویکرد او نسبت به ایران ابراز نگرانی کرد.

نگرانی نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل از رویکرد جو بایدن نسبت به ایران

به نقل از روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست، نیکی هیلی، نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل در نشستی مجازی که به میزبانی ائتلاف یهودیان جمهوری خواه برگزار شد، درباره جو بایدن رقیب دموکرات دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی آمریکا در انتخابات سال ۲۰۲۰ ریاست جمهوری این کشور، مدعی شد که اگر بایدن در ماه نوامبر انتخاب شود، به توافق هسته ای ایران باز خواهد گشت.
هیلی در ادامه به اقدامات ترامپ از جمله انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس اشغالی و خارج کردن آمریکا از توافق هسته ای اشاره کرده و گفت: به خاطر تمام پیشرفت‌هایمان در زمینه اسرائیل، خاورمیانه و رساندن صدای آمریکا و اسرائیل به گوش دیگران از فکر اینکه اگر بایدن به میان بیاید تمام این ها از بین خواهد رفت بیزارم چرا که آن ها تلاش خواهند کرد به توافق هسته ای ایران بازگردند.
بر اساس این گزارش، اظهارات هیلی در پی این مطرح می‌شود که دولت ترامپ در ماه مه سال ۲۰۱۸ با ناقص تلقی کردن توافق هسته ای از آن خارج شده و با اتخاذ رویکردی موسوم به "فشار حداکثری" تحریم های اقتصادی متعددی بر ایران اعمال کرد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حشمت
    0

    ترامپ رای میاره، بیخود دلتون صابون نزنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها