معترضان در انگلیس مجسمه تاجر برده‌دار قرن ۱۷ را پایین کشیدند + عکس

معترضین به مرگ جورج فلوید در بریستول انگلستان با شعار زندگی سیاه مهم است، مجسمه ادوارد کولستون بازرگان معروف انگلیسی قرن ۱۷ که به برده داری شهرت دارد را پایین کشیده و آن را به رودخانه انداختند.

معترضان در انگلیس مجسمه تاجر برده‌دار قرن ۱۷ را پایین کشیدند + عکس

به نقل از دیلی میل انگلستان، اعتراضات گسترده ای در سراسر این کشور علیرغم محدودیت های فاصله اجتماعی در حال برگزاری است.
همچنین درگیری هایی در اطراف مجسمه وینستون چرچیل نیز در گرفت و معترضان با شعار " یک نژادپرست بود" در میدان پارلمان لندن تجمع کردند.
بنابراین گزارش دهها هزار نفر روز یکشنبه به خیابان های لندن رفتند و برای محکومیت اقدام پلیس ایالت متحده در کشتن جورج فلوید در مینیاپولیس ، به مدت دو روز راهپیمایی کردند.
برخی از معترضان ماسک هایی به صورت زده بودند که روی آن نوشته بود "نژاد پرستی یک ویروس است".

معترضان در انگلیس مجسمه تاجر برده‌دار قرن ۱۷ را پایین کشیدند + عکس معترضان در انگلیس مجسمه تاجر برده‌دار قرن ۱۷ را پایین کشیدند + عکس معترضان در انگلیس مجسمه تاجر برده‌دار قرن ۱۷ را پایین کشیدند + عکس

معترضان در انگلیس مجسمه تاجر برده‌دار قرن ۱۷ را پایین کشیدند + عکس

معترضان در انگلیس مجسمه تاجر برده‌دار قرن ۱۷ را پایین کشیدند + عکس معترضان در انگلیس مجسمه تاجر برده‌دار قرن ۱۷ را پایین کشیدند + عکس معترضان در انگلیس مجسمه تاجر برده‌دار قرن ۱۷ را پایین کشیدند + عکس معترضان در انگلیس مجسمه تاجر برده‌دار قرن ۱۷ را پایین کشیدند + عکس معترضان در انگلیس مجسمه تاجر برده‌دار قرن ۱۷ را پایین کشیدند + عکس معترضان در انگلیس مجسمه تاجر برده‌دار قرن ۱۷ را پایین کشیدند + عکس
اصل خبر ر ا اینجا ببینید .

منبع: شفقنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها