پلیس قاتل شهروند سیاه‌پوست آمریکایی آزاد شد/عکس

درک چاوین، پلیس سفیدپوست قاتلی که با گذاشتن پای خود روی گردن جرج فلوید مسبب مرگش شد با قید ضمانت 500 هزار دلاری آزاد شد.

پلیس قاتل شهروند سیاه‌پوست آمریکایی آزاد شد/عکس

به نقل از دیلی میل، عکس زیر درک چاوین پلیس قاتلی که موجب مرگ جرج فلوید شد را نشان می دهد.

این عکس پس از دستگیری او منتشر شده است. فردی که که با گذاشتن زانویش روی گردن شهروند سیاه پوست آمریکایی موجب مرگ او شد؛ در حالی که وی برای راحت نفس کشیدن التماس می کرد. برخی گزارشات دیگر حاکی از آن است که پلیس سفیدپوست زانویش را به مدت 8دقیقه و 46 ثانیه روی گردن شهروند سیاه پوست گذاشته بود و 2 دقیقه و 53 ثانیه از این زمان درحالی سپری شد که جرج فلوید عکس العملی نشان نداد.

لازم به ذکر است مردم مینیاپولیس در اعتراض به خشونت پلیس علیه رنگین‌پوستان به تظاهرات و اعتراضات پرداختند و ناآرامی‌ها همچنان ادامه دارد.

رسانه‌های آمریکایی گزارش می‌دهند علی‌رغم اینکه بطن اصلی اعتراضات اخیر علیه خشونت‌های پلیس آمریکا علیه رنگین‌پوستان است اما نیروهای امنیتی و پلیس این کشور در مواجه با این تظاهرات‌ها، باز هم به تدابیر و اقدامات خشن متوسل شده‌اند.

منبع: خبرآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • امیدی
    0

    اون از رییس جمهور اشغالشون که ادم نیست,اینم از پلیس بیشرفشون همشون حیوونن این امریکاییا

  • سامان م
    0

    سلام . بنده هم پلیس هستم و هر روز با انواع و اقسام مردم سر و کله میزنم ، ولی خدا وکیلی این کاری که این بی وجدان کرده در شاَن یه انسان اونم پلیس ،نیست خیلی دلم به درد امد خیلی ناراحت شدم ،به فرض مثال اون بنده خدا قاتل یا سارق مسلح ،یا هر چیز دیگه که قانون واسش جرم تعریف کرده باشه این حقش نیست ،وظیفه پلیس تذکر ، دستگیری و در نهایت تحویل مقامات قضایی برای بررسی جرم و بعدش اجرای حکم ، در شاَن یک پلیس نیست اینجوری باعث سلب حیات یه انسان بی گناه شه پلیس یعنی نگهبان مردم ،و مبارزه با جرم و جنایت خدا ان شاالله به خانواده اون بنده خدا صبر بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها