اتهام‌زنی جدید وزیر خارجه آلمان به ایران

وزیر خارجه آلمان امروز جمعه در سخنانی در پارلمان این کشور بدون ارائه مستندات لازم اتهاماتی جدید علیه ایران مطرح کرده است.

اتهام‌زنی جدید وزیر خارجه آلمان به ایران

«هایکو ماس»، وزیر امور خارجه آلمان امروز جمعه ادعاهایی اثبات‌نشده علیه ایران و چند کشور دیگر مطرح کرده است.

ماس که در پارلمان آلمان سخن می‌گفت ادعا کرده شیوع کووید-۱۹ (بیماری کروناویروس ۲۰۱۹) تبعاتی جدی برای حقوق بشر داشته و «حکومت‌های مستبد» از آن برای برخوردهای سخت‌گیرانه با شهروندان استفاده کرده‌اند.

این سیاستمدار سوسیال‌دموکرات در جلسه پارلمان آلمان در برلین گفت: «با نگرانی فوق‌العاده شاهدیم که چطور این بحران در حال نفع‌رسانی به سران مستبد است.»

وزیر خارجه آلمان در ادامه مدعی شده روسیه، ونزوئلا، ایران، ترکیه و چین از فرصت ایجاد شده در پرتو همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ برای برخورد با روزنامه‌نگاران استفاده کرده‌اند.

خبرگزاری دویچه‌وله که اظهارات هایکو ماس را پوشش داده به جزئیات بیشتری از ادعاهای او علیه این کشورها اشاره نکرده است.

منبع: فارس

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محسن
    0

    شما که وزیر امور خارجه آلمان هستید ومشکلات مردم خود رو نمیدونید پا تو کفش دیگران نکنید من به عنوان یک شهروند ایرانی، دولتمردان ما هر مشکلی داشته باشه ای موردی که شما گفتید رو نداره، در مورد دیگر کشورهای نامبرده شده خودشان نظر ميدند به شما چه ربطی داره

  • ابراهیم
    0

    شما اگه کارگردان خوبی هستی تو مملکت خودت خوب کارگردانی کن اروپا این‌همه کلاس و افاده واسه لباس پرستاران از کیسه زباله استفاده میکرده. اگه مرد عمل هستی حاضرم باهات مصاحبه کنم هرچند میدونم که عرضه نداری و مثل سگ ولگرد قلاده خودتونو دادید دست امریکا.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها