دولت کردستان عراق خواهان حل اختلافات با بغداد شد

ریاست اقلیم کردستان عراق به شدت، حمله صورت گرفته توسط داعش به منطقه مکیشیفه در استان صلاح الدین را محکوم کرد و خواهان تسریع در حل مشکلات و اختلافات داخلی عراق و برخورد با هر تهدید جدی ناشی از بازگشت تروریسم شد.

دولت کردستان عراق خواهان حل اختلافات با بغداد شد

به نقل از سایت شفق نیوز، ریاست اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به شدت حمله تروریست‌های داعش در منطقه مکیشیفه از توابع استان صلاح الدین را که به کشته شدن تعدادی از نیروهای امنیتی انجامید، محکوم می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: این حمله و حملات دیگر ترویست‌ها طی دوره اخیر گواهی بر خطر گسترش دامنه تهدیدها و تحرکات نظامی داعش است، همچنین زنگ خطر دیگری برای تمامی طرف‌هاست و گواهی بر سوء استفاده تروریست‌ها از شرایط بد عراق است و نشان می‌دهد که آنها مجدداً نیروهای خود را ساماندهی کرده و اقدام به حملات گسترده‌تر می‌کنند.

ریاست اقلیم کردستان ضمن بزرگداشت جانباختگان و همدردی با خانواده‌های آنها و آرزوی بهبودی برای مجروحان، اعلام کرد: ما مجدداً تاکید می‌کنیم که اوضاع می‌طلبد در حل مشکلات و اختلافات داخلی عراق سرعت به خرج داده و با هر تهدید جدی که بازگشت تروریسم ایجاد می‌کند، با همکاری یکدیگر برخورد کنیم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها