سناتور حزب دموکرات:

سیاست‌های ترامپ ایران را قوی‌تر کرده است

سناتور حزب دموکرات در واکنش به پرتاب نخستین ماهواره نظامی ایران گفت: سیاست‌های ترامپ موجب قوی‌تر شدن ایران و ضعیف‌تر شدن آمریکا شده است.

سیاست‌های ترامپ ایران را قوی‌تر کرده است

سناتور کریس مورفی در واکنش به پرتاب نخستین ماهواره نظامی ایران گفت: سیاست‌های ترامپ موجب قوی‌تر شدن ایران و ضعیف‌تر شدن آمریکا شده است.

مورفی سناتور حزب دموکرات ایالت کانکتیکت، بامداد جمعه در صفحه توییتری خود نوشت: امروز ما متوجه شدیم که ایران اولین ماهواره نظامی خود را پرتاب کرده و این ثابت می‌کند که سیاست ترامپ فقط موجب تقویت ایران شده است.

به نوشته مورفی، تقریباً امروز ایران از هر نظر در خاورمیانه قوی‌تر و آمریکا نسبت به چهار سال پیش ضعیف‌تر شده است.

به ادعای مورفی، هنگامی که ترامپ به مقام ریاست جمهوری (در سال ۲۰۱۶) رسید، ایران نیروهای آمریکایی در عراق را مورد هدف قرار نمی‌داد و اوباما تهران را قانع کرده بود که نیروهای نیابتی را برای جنگ با داعش بفرستد.

به نوشته سناتور حزب دموکرات، ترامپ (در سال) ۲۰۱۸ از توافق هسته‌ای خارج شد و ساخت یک سیستم جدید فشار بین المللی را برای وادار ساختن ایرانیان به توافق جدید و بهتر وعده داد.

نخستین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت در مدار زمین قرار گرفت.

ماهواره نور ۱ به عنوان نخستین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران از ماهواره‌بر ۳ مرحله‌ای قاصد از کویر مرکزی ایران بدست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت پرتاب و در مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین قرار گرفت.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • جاوید
    0

    گذشت آن زمان که ملتها برای کار هایشان از آمریکا اجازه بگیرند

  • ناشناس
    0

    ایران همیشه قوی بوده وهست ایران روزی قوی شدکه شاه نوکرشمارابیرون انداخت ولانه جاسوس تان راتسخیر کرد وهنوزهم قوی هست ونشان داده همانطور که جاسوسان ونوکران پادوی شما را در داخل زمین گیر وخانه نشین کرده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها