مادر همسر سیدحسن نصرالله درگذشت

 منابع خبری از درگذشت مادر همسر دبیر کل حزب الله لبنان خبر داده‌اند.

مادر همسر سیدحسن نصرالله درگذشت

منابع خبری از درگذشت مادر همسر «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان خبر داده‌اند.

بر اساس گزارش این رسانه‌ها، حاجیه خانم «رئوفه نورالدین»، مادر همسر سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان دار فانی را وداع گفته است.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • کریم
    0

    درآمد سال جدید رفت برای ساخت مقبره برای خدابیامرز

    نظرات شما -
    • انسان باش
      0

      سیر خندیدم

  • بهلول
    0

    اينقدر مهمه ؟

  • فدای رهبر
    0

    واقعا بعضی ها خیلی احمق هستند که فورا احضار نظر می کنن اگر یک سلبریتی بی خا صیت می مرد چکار می کردند

  • فرداد
    0

    آنوقت این خبر به ما چه ربطی داره

  • محسن اختر شناس
    0

    خدا يش بيامرزد كه انسانى رشيد مقاوم خوش صدا و خوش بيان را به دامادى پذيرفت و قطعا در طول زندگى از او حمايت ميكرد و مشوق او بود. ولى خير ناقص است معمولا خبر در گذشت مقامات را كمى مشروح در چه سنى در چه شغل و خدمتى بسبب چه بيمارى در حادثه يا اتفاقى و ... را هم مينويسند. خدا كند كه ويروس منحوس كرونا او را از جامعه اسلامى لبنان نگرفته باشد كه بيشتر دردناك خواهد بود. در عين حال بايد منتظر اخبار بعدى باشيم شايد تكذيب شود. از اسراييل و امريكا بعيد نيست كه اينگونه اخبار دروغى بسازند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چه خوب فهميدى كه داماد و مادر زن همسو فكر ميكردند و اختلاف عقيده نداشتند. ماشاء الله چقدر هم كنجكاوى يك تسليت بگو و برو

  • امیر
    0

    خدا رحمت کنه لبنانی ها انسانهای وفاداری هستن

  • ناشناس
    0

    بمناسبت رحلت مادر همسر رهبر مقاومت اسلامی لبنان --- « وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ . الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ . أُولَئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ» ﴿آیات ۱۵۵-۱۵۷ سوره بقره﴾. مرگ حق است. اجاز هر مرگی در اختیار خداوند است و چون خداوند اجازه ی مرگ بنده ای را بدهد این مرگ با وسیله ی مقدر خود و در زمان مقترن با شرایط علم و حکمت خداوند تحقق می یابد و هرگز گریزی از آن نیست. در اجازه خداوند که مبتنی بر مقتضای علم و حکمت فراگیر ذات اقدس او است هیچ تبعیضی وجود ندارد. بشر که به درک حکمتهای الهی دست رسی ندارد و تسلیم این حکمت نمی شود نباید با تصور خود به رفتارهایی روی آورد که غالبا بعلت جهل او در تضاد با این حکمت اند. برخی از این رفتارها ی ناهنجار که بعلت جهل به حد و مرزها و بایدها و نبایدهای شناختهای فرهنگ دین داری قرآنی انجام می گیرند گناه کبیره به شمار می آیند. اصرار بر این گونه رفتارها و بخشش نطلبیدن از خداوند جهان ، بحکم این شناختهای قرآنی نزد خداوند بخشش ناپذیر است. مرگ و بقا ، بحکم شرایط فراگیر جسمی و مکانی و زمانی و محیطی و روانی و روحی و... آشکار ونهان که بیشتر در خود آگاه بشر نمی کنجند ، رخ می دهند. تنها خداوند است که به همه ی این شرایط آگاهی کامل دارد و بر مقتضای علم و حکمت خود تصمیم قطعی بی نقص عدالت محور را می گیرد. آیات محکم و مفصل قرآن در سر تا سر این کتاب آسمانی هدایت بر حسب مقتضای نزول به بشر یاد آوری می کنند و می آموزند در همه مرگهایی که برای بشر رقم می خورند خداوند داد و خرد حکمت مطلق بی تردید صلاح گذشته و حال و آینده ی فرد و خانواده و محیط و جامعه را با علم و حکمت فراگیر خویش در نظر دارد و مطابق این صلاح دید تصمیم می گیرد دوام خوشیهای و کام یابیهای فراوان دنیا و آخرت همیشه از آن کسانی بوده است که به و یژگیهای منحصر به فرد خداوند ایمان داشته و رفتار و گفتارو پندار خود را مطابق با لازمه های این ویژکیها بگونه ای ضابطه مند سازمان دهی کرده باشند وهیچ آفریده ای را به هیچ گونه ای در این و یژگیها با خداوند سهیم نکرده باشند. مرگ پایان زندگی دنیوی وفات یافتگان بشر و آشکار ترین درس عبرت آموز روزه مره ی همه ی بشر زنده است و سعادت مندان کسانی هستند که این درس را نیک فرا بگیرند و از پایبندی و عمل به اندک خواسته سرشت نشین قرآنی بحق خداوند لحظه ای دریغ و درنگ نکنند.

    نظرات شما -
    • اجبارا متقابلا ناشناس
      0

      ناشناس عزيز انچه نوشتى درست ولى چه ربطى به مادر همسر سيد نصرالله دارد؟ البته خبر فورى هم متوجه شد ولى چون خيلى بخودت زحمت دادى و اينهمه نوشتى ، دلشان سوخت و نخواستند دور بريزند. تو ديگر بى ربط چيزى ننويس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها