پاسخ داماد روحانی به اتهامات رحمت‌الله حافظی علیه دختر رئیس‌جمهور

کامبیز مهدیزاده (داماد روحانی) به اتهامات رحمت‌الله حافظی علیه دختر رئیس‌جمهور پاسخ داد.

پاسخ داماد روحانی به اتهامات رحمت‌الله حافظی علیه دختر رئیس‌جمهور

کامبیز مهدیزاده به اتهامات رحمت‌الله حافظی اینگونه پاسخ داد:

این آقای رحمت‌الله حافظی یا حافظه خود را از دست داده یا دچار توهم شده است و مثل رییس خود هاله زیاد می‌بیند.

فکر کنم اشتباه گرفته‌ای! زندانی را آزاد می‌کنند نه آزمایشگاه را.

یادت نرفته که دوستانت پول و محل دانشگاه ایرانیان را تحویل نمیدادند؟! راستی از حقوق‌ها چه خبر؟

قربانش بروم رییس انستیتو پاستور هم خواب است تا هر تازه به دوران رسیده‌ای تهمت بزند و دروغ بگوید.

رحمت‌الله حافظی، پزشک و عضو سابق شورای شهر نوشته بود: جناب روحانی، ظاهراً همه افراد خانواده شما به کلید علاقه وافر دارند، لطفا توصیه فرمائید کلید آزمایشگاه در شرف بهره برداری کرونا را به انستیتو پاستور تحویل دهند تا هر سریعتر این ظرفیت در خدمت بیماران قرار گیرد.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    0

    عجب حکایتی ،!!

    نظرات شما -
    • علی افشار
      0

      این همه از د لت پاک دستان خود تان تعریف کردی این را هم می گفتی ۷۰۰میلیارد پول نفت کجا رفته دگل نفت فروخته شده پول شان کی گرفته تو که خودتو این قدر عاقل عادل می دانی اینها را بگو کشور را کی زیر تحریم برده ۷قدنامه را کی تحمیل کرد کشور اینها را هم بگو یکطرف پیش قاضی نرو

  • دکتر مهدی صفری
    0

    جناب آقای مهدی زاده (داماد آقای روحانی) عرض سلام و صبح بخیر من به عنوان یک شهروند از شما و همسر محترم انتظار دارم که اگر اتهامی به خانم شما وارد می شود، لطف بفرمایید، پاسخی مستند، مستدل و در شان خانواده خود به فرد مقابل بدهید. کاربرد ادبیاتی همراه با " تهمت، توهین و بی احترامی " به فرد مقابل در فضای مجازی اصلا صحیح و اخلاقی نیست. دانشگاه ایرانیان چه ارتباطی به آقای دکتر حافظی دارد؟؟؟ آقای دکتر حافظی شخصیتی مستقل، دلسوز کشور و مردم می باشد و هیچ ارتباطی با رئیس جمهور سابق ندارد. رئیس جمهور پیشین هم با روحیه جهادی اقدامات ارزشمندی برای مردم مستضعف انجام دادند که تاکنون هیچ رئیس جمهوری در تاریخ انقلاب انجام نداده است و همچنان محبوب ضعیفان است. دکتر احمدی نژاد در اوایل ریاست جمهوری آنقدر شفاف و ساده بود که تمام احساسات درونی و خلوت خود که حق هر انسانی است را با مردم می گفت، که این رفتار هم اشتباه بود و مورد سوء استفاده و تمسخر انسان های فرصت طلب قرار گرفت. خدمات ارائه شده به مردم توسط ایشان آنقدر زیاد بوده است که شاید بتوان تجسمات درونی افراد نظیر هاله نور و... را از ایشان نادیده گرفت.

  • مصطفی
    0

    جناب مهدیزاده داماد ریس جمهور جداخیلی حاشیه ساز شدی تواهم دنبال رسیدن به یک مقام دولتی هستی یامنافع خواستی سعی کنن دخالت نکن اقا پسر

  • پیام
    0

    تو یک کشور نرمال تو نهایتا نصاب ماهواره می شدی

    نظرات شما -
    • رتبه 4 کنکورسال85 (فقرا)
      0

      وای پسر تا بحال اینقد از یک کامنت ینقد خوشحال نشده بودم.افرین بر نگاه دقیقت

  • ماموستائاسوراکردستانی
    0

    پاسخ چی کشک چی پشم چیی ....مملکت روبین خودتون تقسیم کردیدخوب دامادخان ...شماکەڕاهت وگذرت بەخیابان میخوردازتن فروشیهاتاکلیەفروشیهارومیبینی ...بەحضر ت رئیست بووضع ایران ...شایدکرمی کرد ...

  • کاربر ناشناس
    0

    داماد حسن بودن خودش به اندازه کافی خفت داره دیگه سخنرانی نکن

  • کاربر ناشناس
    0

    طرفداری از حسن وخانوادش برای تو چیزی نداره مردم نمیزارن به جاهایی که تو توهمت ساختی برسی بعد از تموم شدن دوره حسن فوقش میتونی الونک کلید سازیشو اب وجارو کنی

  • نه به دروغگوها
    0

    این بازی که حافظی و دوستانش که سوی مردم در انتخابات اخیر مجلس طرد شده اند؛ همه برای رد گم کردن است! حضرات بازی دروغین آزمایشگاه جدید تجهیز شده برای کرونا را شروع کرده اند تا بخاطر ان چند صد میلیاردی که در مجتمع کرج معلوم نیست کجا خرج کرده اند؟!!! و قرار بود آزمایشگاهی را تحویل بدهند که در اینچنین روزهایی پاسخگوی وقایعی مثل کرونا باشد! پاسخگو نباشند!!! ان ربک لبالمرصاد!!!

    نظرات شما -
    • یک همکار
      0

      بنده خودم در انستیتو پاستور ایران کار می کنم. لطفا به این شایعات توجه نکنید. یک عده از وابستگان رییس قبل موسسه به بهانه جلوگیری از گسترش بیماری های عفونی د داخل شهر ،درصدد هستند که آزمایشگاههای عفونی پاستور را به مجتمع کرج منتقل کنند و رییس جدید به درستی مانع این انتقال شده است و الان با این حاشیه سازی ها می خواهند از او انتقام بگیرند.

    • کارکنان انستیتو پاستور ایران
      0

      همه ی ما اعضای هیات علمی و کارکنان انستیتو پاستور ایران از جناب آقای دکتر بیگلری و دکتر عنرانی عزیز سپاسگزاریم. آینده نگری و ممانعت ایشان از انتقال ما به مجتمع کرج در تاریخ ماندگار خواهد شد و روح مرحوم فرمانفرما واقف این موسسه نیز یقینا از ایشان راضی خواهد بود.

  • چشمان بینا
    0

    این ادرس رو باز کنید و مصاحبه‌ی رییس پاستور رو بخونید ، همه کاسه داغ تر از اش شده اند و مردم رو بهانه کرده اند و وسط این بحران دنبال باجگیری سیاسی از رقباشون افتاده اند http://www.pana.ir/news/1030177 خود رییس پاستور هم ادعای تولید کیت رو حتی الان و نه از سه ماه قبل نداره! اونوقت شما چطوری این ارعای سراسر دروغ رو منتشر می کنی؟!! جریان چیه باز هم باج گیری سیاسی به بهونه حمایت از مردمه؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها