ائتلاف بین‌المللی جزئیات کشته شدن دو سرباز آمریکایی در عراق را اعلام کرد

فرستاده آمریکا در

ائتلاف بین‌المللی جزئیات کشته شدن دو سرباز آمریکایی در عراق را اعلام کرد

برت مک‌گورگ، فرستاده آمریکا در این ائتلافِ موسوم به ائتلاف ضد داعش گفت: این دو سرباز آمریکایی در عراق در هنگام جنگ با داعش کشته‌ شده‌اند. گزارش‌ها حکایت از این دارد که پیدا کردن آن دو شش ساعت زمان برده است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد که ما تمرکز خود را در این ماموریت از دست داده‌ایم، این در حالی است که خطرات علیه مردم ما بیشتر می‌شود.

مک‌گورک عنوان داشت: نیروهای آمریکایی مجبور شدند نیروهای بیشتری را برای پیدا کردن جسد این دو سرباز مستقر کنند و این تلاش حدود شش ساعت زمان برد.

یک مسئول نظامی نیز گفت که این دو آمریکایی که پس از سقوطشان در شکافی در داخل یک کوه کشته شده بودند، باید با جرثقیل بیرون کشیده می‌شدند.

هویت این دو سرباز کشته شده اعلام نشده است.

از سوی دیگر، فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه‌ای جداگانه تاکید کرد که دستگاه مبارزه با تروریسم عملیات نظامی علیه نیروهای باقی مانده داعش در منطقه الخانوکه در تپه‌های حمرین انجام داد.

در این بیانیه آمده است که نیرویی از دستگاه مبارزه با تروریسم با هماهنگی با جنگنده‌های ائتلاف بین المللی عملیات هلی برن در منطقه کوه‌های قره جوغ در جنوب شهرستان مخمور انجام داد و با گروه‌های تروریستی از بامداد روز گذشته تا بامداد امروز با حملات هوایی پی‌درپی درگیر شد و این عملیات به کشته شدن ۲۵ تروریست و انهدام ۹ تونل انجامید.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها