احتمال ابتلای ۶۰ درصد از ساکنان فلسطین اشغالی به کرونا

یک مقام بهداشتی رژیم صهیونیستی گفت که احتمال دارد تا ۶۰ درصد از ساکنان فلسطین اشغالی به کرونا مبتلا شوند.

احتمال ابتلای ۶۰ درصد از ساکنان فلسطین اشغالی به کرونا

به گزارش روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، «اورلی وینستین» مقام وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی گفت، همه کسانی که وارد فلسطین اشغالی می‌شوند، باید برای ۱۴ روز قرنطینه شوند.

وی تاکید کرد که در صورتی که اقدامات پیشگیرانه لازم انجام نشود، انتظار می‌رود تا ۶۰ درصد از ساکنان فلسطین اشغالی به بیماری جدید کرونا مبتلا شوند.

مقامات حوزه بهداشتی رژیم صهیونیستی اذعان و تایید کرده‌اند که شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ۲۵ نفر افزایش یافته است.

نگرانی از گسترش ویروس کرونا در آستانه تعطیلات «عید پوریم» در سرزمین‌های اشغالی فلسطین در حالی افزایش یافته که حدود ۸۰ هزار نفر از صهیونیست‌ها، خود را در قرنطینه خانگی قرار داده‌اند.

این درحالی است که صهیونیست‌ها هفته گذشته را نیز با نگرانی بسیار شدید از همه‌گیری ویروس کرونا در انتخابات مشارکت کردند.

آخرین آمار مورد ادعای رژیم صهیونیستی از مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین های اشغالی تا روز جمعه ۲۱ نفر اعلام شده بود. این رژیم تاکنون مرگی را به دلیل بیماری کرونا اعلام نکرده است.

برخی از کارشناسان، رژیم صهیونیستی را به پنهانکاری درباره ارائه آمار درست از مبتلایان به ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی متهم کرده‌اند.

همه‌گیری کرونا حوزه‌های مختلفی در سرزمین‌های اشغالی را تحت الشعاع قرار داده به صورتی که تل آویو برخی از پروازهای خود به آمریکا و اروپا را لغو کرده و از طرف دیگر چندین کشور اروپایی نیز پروازهای خود را تا آخر ماه مارس میلادی (اواسط فروردین ۹۹) به تل آویو ممنوع کرده‌اند.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها