ساعت صفر به وقت انتخابات / اصولگرایان به وحدت نزدیک شدند / اصلاح‌طلبان با سرلیستی مجید انصاری می‌آیند

از ساعت ۸صبح پنجشنبه تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای نمایندگی مجلس آغاز شد. به این ترتیب بیش از ۷هزار کاندیدا تبلیغات خود را عمدتا در فضای مجازی آغاز کردند.

ساعت صفر به وقت انتخابات / اصولگرایان به وحدت نزدیک شدند / اصلاح‌طلبان با سرلیستی مجید انصاری می‌آیند

همزمان با آغاز تبلیغات انتخاباتی، خبر فوری کمپینی به راه انداخت و به نامزدها پیشنهاد کرد در راستای شفافیت، منابع مالی تبلیغات خود را اعلام کنند.

رقابت تبلیغاتی کاندیداها درحالی آغاز شده که لیست‌های انتخاباتی دو جریان سیاسی اصلی کشور هنوز منتشر نشده است؛ با این حال لیست‌های غیراصلی به‌گونه‌ای قارچ‌گونه منتشر می‌شود.

با اظهارنظرهای جدید چهره‌های عضو جبهه پایداری و خبر سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایی درباره پیشنهاد جدید به پایداری‌ها برای وحدت، امید به رسیدن به لیست واحد اصولگرایان بیشتر شده است.

اصلاح‌طلبان اما هنوز معلوم نیست لیستی برای پایتخت خواهند داد یا در اعتراض به ردصلاحیت چهره‌های اصلی خود، از گردونه رقابت کنار می‌کشند.

تنور انتخابات در روز نخست فعلا در شهرستانها داغ‌تر از تهران است و برای گرم شدن فضای انتخاباتی گویی هنوز باید تا روزهای آخر تبلیغات صبر کرد.

17

حجم ویدیو: 4.39M | مدت زمان ویدیو: 00:01:07 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • نااشنا
    0

    همه تان برویر جهنم مفت خورها مزدم را بازی دادید

  • ایرانی
    0

    مجلس ها می آیند و میروند آبی برای مردم گرم نمیشود.

  • کاربر ناشناس
    0

    هرچه پیش ایدخوش ایدملت شهیدپرور نه پول ونه سرمایه داریم فقط روح شهیدان عزیزمان وسلامتی رهبروارامش وطن برایمان سرمایه جاودانی است مگرشهدابخاطرپول هشت سال جنگیدنند وسر داردلها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها