یک منبع نظامی سوریه:

همزمان با حمله اسرائیل کاروان نظامی ترکیه راهی کشور ما شد

یک منبع نظامی سوریه گفت: فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح تاکید می‌کند که این تنش اسرائیلی هرگز نمی‌تواند تشکیلات تروریستی که در ادلب و غرب حلب زیر حملات نیروهای ارتش سوریه در حال فروپاشی هستند را نجات دهد.

همزمان با حمله اسرائیل کاروان نظامی ترکیه راهی کشور ما شد

سامانه‌های پدافند دفاع هوایی ما صبح امروز دو موج حمله نیروی هوایی دشمن را دفع کردند، اولین حمله در ساعت ۱:۱۲ دقیقه بود که برخی مواضع نظامی اطراف دمشق را هدف گرفت و موج دوم حملات ساعت ۱:۴۱ دقیقه مواضع نظامی در اطراف درعا، قنیطره، ریف دمشق را هدف قرار داد که با واسطه چندین موشک توسط جنگنده‌های اسرائیلی از حریم هوایی لبنان و جولان اشغالی انجام گرفت.

این منبع نظامی سوریه اعلام کرد، هوشیاری نیروهای پدافند هوایی ما در نابودی تعداد زیادی از موشک‌ها سهم داشت. این حملات خصمانه منجر به زخمی شدن هشت مبارز و خساراتی مالی شد و نتایج و پیامدهای این حملات کاملا پیگیری شده است.

همچنین فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح این کشور در بیانیه‌ای تاکید کرد، در ساعت دو بامداد امروز همزمان با تجاوز هوایی اسرائیل و با پوشش هوای رژیم صهیونیستی کاروانی نظامی ترکیه به همراه تعدادی تجهیزات و خودروهای زرهی از منطقه اوغلینار به سمت خاک سوریه راه افتاد.

براساس بیانیه فرماندهی بیانیه ارتش سوریه، کاروان نظامی ترکیه در خط بین شهرک‌های بنش معرة مصرین تفتناز با هدف حمایت از تروریست‌ها در راس آنها النصره و مانع‌تراشی در مسیر پیشروی نیروهای ارتش سوریه و ممانعت از تکمیل نابودی تروریست‌ها مستقر می‌شود که غیرنظامیان را در استان ادلب محاصره کرده و آنها را به عنوان سپر انسانی مورد استفاده قرار می‌دهند.

طبق این بیانیه، تلاش‌های اسرائیل و ترکیه و دیگر حامیان گروه‌های تکفیری مسلح در بازداشتن سربازان قوی سوریه از ادامه ماموریت‌ میدانی‌شان موفق نخواهد شد و آنها تا پاکسازی کل خاک سوریه از لوث وجود تروریست‌های مسلح به تلاش خود ادامه خواهند داد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    مرگ بر اردوغان دیکتاتور . جنایات او کمتر از جنایات صهیونیستها نیست

    نظرات شما -
    • وجدان راحت
      0

      منطقه خاورمیانه دیکتاتور بزرگی دارد که اردوغان باید پیش اولنگ بیندازد.

  • ذوالقرنین
    0

    طرف اسد مردم بی دفاع خودش نیستند که چهار تا سلاح سبک داشته باشند دو بازیگر دیگه وارد سوریه شدند با ارتش کاملا مکانیزه و بروز مسلمه برتری روی زمین سهم اونهاست وبا نیروی نیابتی هم کاری از پیش نمی ره.اسد چاههای نفت و معادن بنادر رو نداره ایران باید برای نگه داشتن او هزینه سنگینی کنه که این هم محاله.اگه مردم خودش رو قتل عام نکرده بود ترکیه جرات ورود نداشت چون مردم قدرت واقعی بودند.

  • احودعظیم
    0

    اسد به کشور و ملت خود تا حالا رحم نکرده وتورکیه هم از مهاجرت های بیش از حد و حساب دیکر به جان اومده و دولت تورکیه در مقابل تروریست ها ایستاده و بعد اومد دولت تورکیه ادلب رو منطقه امن اعلام کرد که دیکر جان مردم از تروریست در امان بمانن و ارتش تورکیه هم در آنجا خضور دارد نه برای که چشم دوخته به خاک سوریه نه فقط جان مضلومین رو در نظر کرفته اما ارتش بی رحم اسد که به سربازان تورکیه موشگ شلیگ کرد و هرروز برسر مردم بی دفاع با هواپیماها بمب باران میکرد اما تورکیه خیلی صبوری کرد درنهایت صبر تورکیه به سرآمد و جواب داد خود تورکیه در خاورمیانه به تنهایی در مقابل حمایتهای تروریستی غرب و اورپا و اسراییل ایستادگی میکنندو در کنار مظلومین هست

    نظرات شما -
    • زاگرس انارانی
      0

      مرگ بر اردوغان کفتار صفت تروریست وارتش مزدور ترکیه که حامی تروریست‌های خون آشام می باشد این اردوغان بوقلمون صفت هر روزی به یک رنگ در می آید در واقع او یک رئیس جمهور نیست بلکه یک فاحشه سیاسی است که یک روز در آغوش روسیه است ویک‌روزدیگه در آغوش ترامپ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها