واکنش ترامپ به گام پنجم کاهش تعهدات برجامی ایران

رئیس جمهور آمریکا در پیامی توییتری به گام پنجم کاهش تعهدات برجامی ایران واکنش نشان داد.

واکنش ترامپ به گام پنجم کاهش تعهدات برجامی ایران

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ادامه تهدیدهای اخیرش علیه کشورمان در پیامی توییتری نوشت: ایران هرگز یک سلاح اتمی نخواهد داشت!

این واکنش ترامپ در پی این مطرح می‌شود که دولت کشورمان، شب گذشته طی بیانیه‌ای گام پنجم و نهایی کاهش تعهدات ایران در برجام را اعلام کرد. جمهوری اسلامی ایران دیگر با هیچ محدودیتی در حوزه عملیاتی (شامل ظرفیت غنی سازی، درصد غنی سازی، میزان مواد غنی شده، و تحقیق و توسعه) مواجه نیست.

این اقدام ایران در پی تعلل کشورهای اروپایی در عمل به تعهدات‌شان برای خنثی کردن تاثیر تحریم‌های اقتصادی اعمال شده آمریکا بر ایران انجام شده است.

آمریکا در ماه مه سل ۲۰۱۸ به طور یک‌جانبه از توافق هسته‌ای خارج شد و علاوه بر بازگرداندن تحریم‌های پیشین، تحریم‌های جدیدی را نیز بر ایران اعمال کرد که مصداق «تروریسم اقتصادی» هستند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • یا علی
    0

    حالا می بینی... ترامپ کثیف قمارباز تو هنوز ایرانی ها رو نشناختی

  • علی
    0

    منظور ترامپ چیه که میگه ایران هیچوقت به سلاح اتمی دست پیدا نمیکنه ! شاید تصمیم دارن قبل شروع کار نیروگاه کلک ایران رو بکنن !

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      با شما موافقم و مطمینم ترامپ ملعون میخواد نیروگاه بوشهر را بزنه.

  • ح ا
    0

    اگرچ پاسخ ب ادم پلید وکثیف وتروریستی مثل تو فایده نداره ولی ملتی ک ۲۰درصد اورانیوم غنی کرد تمومه ما اگربخواهیم میسازیم تو کاری نمیتونی کنی اما انسانیت و دیانت ما ایرانی ها چیزی دیگه ای میگه روی سلاح های دیگری کارمیکنیم پیرمرد جلف

  • ناصر
    0

    ایرانباید‌ازاین‌به‌بعد‌یک‌فراخان‌به‌تمام‌نخبه‌ها‌بده‌غنی‌سازی‌را‌با‌حداکثر‌به‌جلو‌ببر‌سلاح‌هسته‌ای‌حق‌مسلم‌ماست

  • علی
    0

    ننگ تاریخ بر پیشانی کسانی نقش. می بندد که دست به اقدام بزدلانه و حقارت آمیز مزنند.تامپ تو بقول و شواهد کلیه آدمهای صاحب نظر و سیاست!!!فاقد تعادل روحی و انسجام فکری هستی و چطور ممکن است افسار خود را بدست یک جلاد سازمان سیایی بدهی و این چنین در پیشگاه خدا و بشریت خود را بخاطر نقض قانون بین الملل دست به ترور بزنید.البته از یک آدم بزدل و نا بخرد جزء این انظاری نیست!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • معرفت
    0

    زیبا ترین انتقام اجرای فرمان الهی است .در تامین بالاتریت قدرت نظامی ...بمب اتم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها