شرایط صلح و جنگ روحانی!

یک روزنامه‌نگار در واکنش به سخنان رئیس‌جهمور در خصوص شرایط جنگی کشور گفت: «می‌خواستم اما نگذاشتند و دست من نبود! خب از اول همین را بگو! چه کار به شرایط صلح و جنگ داری!»

شرایط صلح و جنگ روحانی!

احمد زیدآبادی روزنامه‌نگار در کانال تلگرامی خود نوشت:

حسن روحانی در مورد وعده‌های انتخاباتی‌اش گفته است: "ما در شرایط صلح قول دادیم و الان شرایط جنگ است."
تا آنجا که به یاد دارم مهمترین وعدۀ آقای روحانی همان تحقق شرایط صلح و جلوگیری از شرایط جنگ بود. اگر بنا به شرایط جنگ بود که رقبایش چیزی از او کم نداشتند!
او در جواب می‌گوید که او جنگ را شروع نکرده، انتخاب هم نکرده و بهانه‌ای هم برای آن به دست نداده است.
البته موضوع به این سادگی هم نیست. او قبل از وقوع این قضایایی که "جنگ" نامیده، از ضرورت پیشبرد برجام 2 و برجام 3 و برجام 4 و ...سخن می‌گفت. آیا اگر این برجام‌های پی در پی به مرحلۀ اجرا می‌رسید باز هم جنگی که او از آن سخن می‌گوید، رخ می‌داد!
آقای روحانی طبعاً خواهد گفت: من که می‌خواستم اما نگذاشتند و دست من نبود! خب از اول همین را بگو! چه کار به شرایط صلح و جنگ داری!

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • .......گ
    0

    اگردرمملکتقانونمدون.نظارت.قاطعیت.مثل.نیوی.انتظامی.میبود.اینو۱ع.نمیبود

  • ناشناس
    0

    دولت روحانی دچار چیست؟؟؟!!! --- دولت روحانی در مدیریت اقتصادی و سیاسی کشور بعلت نادیده گرفتن عوامل و پارا مترهای اجتماعی تاثیر گذار و تاثیر پذیر در زمینه های اقتصاد و سیاست و بی توجهی او به ضرورت ایجاد تعادل روحی - روانی در جامعه که نبود آن ضریب سوق یافتن کشور و جامعه را به سوی نا آرامی و اغتشاش افزایش می دهد یا دچار جهل مرکب است یا با اصرار با هدفی متضاد با منافع ملی و مخالف اصول انسانی قانون اساسی نظام عدالت محور اسلامی کشور را به سوی اختلال آرامش و آسایش و امنیت و پیامدهای ناگوار آن به پیش می برد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها