آغاز مرحله چهارم عملیات آزادسازی نینوا با هدف پاکسازی از شر تروریست‌ها

فرماندهی عملیات آزادسازی نینوا اعلام کرد که مرحله چهارم از عملیات به‌منظور آزادسازی نواحی باقی‌مانده استان نینوا از تسلط تکفیری‌های داعش آغاز می‌شود.

آغاز مرحله چهارم عملیات آزادسازی نینوا با هدف پاکسازی از شر تروریست‌ها

سرلشکر عبدالامیر رشید یارالله فرمانده عملیات آزادسازی نینوا (قادمون یا نینوی) با اعلام آغاز مرحله چهارم این عملیات اظهار داشت: با اجرایی شدن این مرحله به‌زودی آزادسازی منطقه تلعفر شروع شده و هم‌چنین آزاد شدن کامل استان نینوا از شر تروریست‌های تکفیری صورت می‌گیرد.

یارالله با اشاره به دستاوردهای عملیات آزادسازی نینوا افزود: نیروهای امنیتی عراق با انجام حملات سنگین توانستند داعش را بیرون رانده و موصل را آزاد کنند؛ به‌ویژه آن‌که این شهر دارای خیابان‌ها و کوچه‌های تنگ و صعب‌العبوری بود، اما نیروهای عراقی نبردی را صورت دادند که نمونه آن‌را هیچ ارتشی در جهان انجام نداده بود.

فرمانده عملیات "قادمون یا نینوی" تاکید کرد: با آزادسازی موصل به وعده خود عمل کردیم و از استان نینوا به‌جز مناطق "العیاضیة، المحلبیة و تلعفر" ناحیه دیگری در اشغال تروریست‌ها باقی نمانده است.

وی گفت: مرحله چهارم از عملیات آزادسازی نینوا (قادمون یا نینوی) به‌زودی به آزادسازی تلعفر و مناطق دیگر می‌انجامد و سپس آزادسازی کامل این استان به‌صورت کامل از شر تروریست‌ها اعلام خواهد شد.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها