تماس تلفنی آیت‌الله وحید خراسانی با رئیس‌جمهور /تسلیت شمخانی، صالحی و حاتمی به روحانی

در پی درگذشت صدیقه فریدون چند مقام بلندپایه و مسئول در کشور به رئیس‌جمهور تسلیت گفتند.

تماس تلفنی آیت‌الله وحید خراسانی با رئیس‌جمهور /تسلیت شمخانی، صالحی و حاتمی به روحانی

آیت الله العظمی وحید خراسانی از مراجع عظام تقلید در تماس تلفنی با حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی درگذشت مرحومه «صدیقه فریدون» خواهر رییس جمهوری را به وی تسلیت گفت.

ایشان در این تماس تلفنی از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

رییس جمهوری نیز با تقدیر از ابراز محبت و همدردی معظم‌له برای ایشان آرزوی سلامت و طول عمر با عزت کرد.

تسلیت وزیر دفاع و شمخانی

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز درگذشت مرحومه صدیقه فریدون همشیره رییس جمهور را تسلیت گفت. متن پیام وزیر دفاع بدین شرح است:

«حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی»
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام عیلکم
با کمال تأسف و تألم درگذشت همشیره گرامیتان را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

تماس تلفنی آیت‌الله وحید خراسانی با رئیس‌جمهور /تسلیت شمخانی، صالحی و حاتمی به روحانی

شمخانی هم در پیامی به روحانی، از درگاه خداوند سبحان برای آن بانوی مؤمنه رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت نموده است.

تماس تلفنی آیت‌الله وحید خراسانی با رئیس‌جمهور /تسلیت شمخانی، صالحی و حاتمی به روحانی

پیام تسلیت صالحی به رییس جمهور

همچنین علی اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران درگذشت خواهر حسن روحانی، رییس جمهور را تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

"اِنّا لِلّـه و اِنّا اِلیـهِ راجعـون"

"کُلُّ مَن عَلَیها فان وَ یَبقی وَجهُ رَبُّکَ ذُوالجَلالِ وَالاِکرامِ "

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحـانـی

رییس محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم بما صبرتم،

با کمال تأثّر و تألّم، اطلاع یافتم خواهر بزرگوار حضرتعالی به حکم تقدیر الهی، جامه از این خاکدان برگرفته و به دیدار حضرت دوست شتافته است.

بی‌گمان خدمات ماندگار خاندان جلیل القدر روحانی بویژه حضرتعالی در راستای اوج گیری نهضت اسلامی و استقرار و تثبیت نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران و همچنین تلاش‌های ارزندۀ آن سرور ارجمند طی دهه‌های متمادی در مسیر احقاق حقوق مسلّم ملّت بزرگ ایران در عرصه‌های بین‌المللی و مواجهۀ هوشمندانه با توطئه‌های بدخواهان و دشمنان ایران اسلامی خاصه در میادین و صحنه های جهانی بر حسنات کارنامۀ پُربار آن بانوی متّقی خواهد افزود.

اینجانب به نمایندگی از سوی خانوادۀ بزرگ و افتخارآفرین صنعت هسته‌ای کشور این مصیبت را به پیشگاه حضرتعالی و کلیّـۀ عزیزان و وابستگان آن فقیدۀ سعیده تسلیت عرض نموده و از درگاه احدیت متعال برای آن مرحومۀ مغفوره، علوّ درجات و همنشینی با ابرار و برگزیدگان مسئلت می نمایم.

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها