روحانی: اگر در مسائل استراتژیک به نتیجه نرسیدیم باید از مردم همه‌پرسی کنیم / فیلم

رئیس جمهور گفت: ۴۱ سال است هنوز به جواب روشن و قاطع نرسیدیم؛ عده‌ای می‌گویند تعامل سازنده با دنیا و عده‌ای هم می‌گویند تقابل مداوم؛ اما اینکه استراتژی تعامل باشد یا تقابل؛ این مساله است.

روحانی: اگر در مسائل استراتژیک به نتیجه نرسیدیم باید از مردم همه‌پرسی کنیم / فیلم

رئیس جمهور گفت: ۴۱ سال است هنوز به جواب روشن و قاطع نرسیدیم؛ عده‌ای می‌گویند تعامل سازنده با دنیا و عده‌ای هم می‌گویند تقابل مداوم؛ عده‌ای می‌گویند دشمن را باید بشکنیم و عده‌ای هم می‌گویند می‌شود بسیاری مشکلات را حل کرد؛ اما اینکه استراتژی تعامل باشد یا تقابل؛ این مساله است.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ٱنا
    0

    ما مشکلاتمان از سال 1396 شروع شد وگرنه قبلش همه چی گل و بلبل بود. همه پرسی خوبه در صورتی که سواد سیاسی مردم رو بالا ببرید از جناحهای مختلف همه چی رو تشریح کنند. این همه پرسی که شما میفرمایید بر اساس شرایط اقتصادی که شما به مردم تحمیل کردین نتیجه میده که چه بسا ایران رو نابود کنه. ان شااله از ۱۴۰۰ به بعد همه چی درست میشه. مگه سال 96 انتخابات انجام نشد که الان اوضاعمون این شده مگه شما ها بدون انتخابات بر سر قدرت نشستین که دم از انتخابات میزنید. مگه ما انتخابات ندیده هستیم.

  • رضا
    0

    همه پرس اساس قانون اساسی است .همه پرسی در مورد مسائل حساس کشور مشکل گشاست.به نظر مردم بها دادن است.در حقیقت دمکراسی بودن جمهوری اسلامی نشان میدهد. باعث تداوم انقلاب اسلامی میشود .اگه یه عده بخاطر منفعت خودشان اجازه دهند که بعید میدانم

  • ایرانی
    0

    معلوم نیست میخوان با شستشوی مغزی مردم باز چه خاکی به سر مردم بریزن . خدایا خودت ملت را از شر دشمنان و منافقان حفظ کن و ظهور امام زمان رو برسان

  • ناشناس
    0

    کلی گویی ؛ فرا افکنی و عوام فریبی است --- آقای رئیس جمهور!!! به دور از کلی گویی و فرا افکنی و با بیان علل و عوامل علمی آشکار ونهان ایجاد ناهنجاریهای مدیریتی ، نخست شما مسایل راهبردی را با تفکیک موضوع و تشخیص محاسن و معایب مستدل و معتبر قابل اثبات هر یک از این مسایل بطور مشروح و با ذکر نام هر مسئله بیان فرمایید و همچنان تاثیر گذاری و تاثیر پذیری گریز ناپذیر مثبت و منفی منافع مشروع ملی نظام و کشور و مردم را مطابق با قانون اساسی کشور از هر یک از این مسایل بگونه ای مستدل و مستند علمی رسا یک به یک بیان کنید و با دلی فراخ فرصت پاسخ گویی مستدل و مستند را در رسانه های همگانی با یک ضرب العجل معقول به مخالفان نظرات خود بدهید آنگاه حق دارید با مشت پر به مجلس شورا بروید و با فراخوان مردم به همه پرسی با مجوز این مجلس خواستار حذف یا تثبیت هر یک از این مسایل باشید. هیاهو با وضعیت فاجعه بار موجود ناشی از مدیریت ناکار آمد دولت کنونی ، مردم فهیم ایران را به پذیرش درستی درخواست همه پرسیهای شما نمی تواند وا دار سازد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها