باید از تمام طرفیت ها برای خدمت رسانی بهتر به مردم استفاده کرد

امام جمعه موقت تهران گفت: باید از تمام طرفیت ها برای خدمت رسانی بهتر به مردم استفاده کرد.

باید از تمام طرفیت ها برای خدمت رسانی بهتر به مردم استفاده کرد

آیت الله محمد امامی کاشانی پیش از ظهر شنبه در مراسم کلنگ زنی بوستان ۶.۵ هکتاری محله «میان آباد» اسلامشهر طی سخنانی گفت: باید از زمین‌ها برای مردم استفاده کرد و نباید اجازه دهیم، تا زمین‌ها بلا استفاده بماند، که اگر این طور شود، مواردی مانند بافت فرسوده که دارای مشکلات فرهنگی، بهداشتی و… می‌شود، پیش می‌آید.

وی با بیان این که طبق نظر اکثر فقها خداوند مالک اصلی املاک وقفی است، گفت: همه ما وظیفه آباد کردن املاک وقفی را داریم و این وظیفه بسیار سنگین است، البته شرط آن است، که انسان در مسیر آبادسازی این املاک گام بردارد.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: باید سعی کنیم، که امور و کارها برای مردم تسهیل شده و آسان باشد.

وی سپس با اشاره به روز کارگر و نیز سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم گفت: کار منحصر به کارگر نیست، همه ما، تمام مقامات و مسئولان باید کار کنیم و جدی باشیم، شهید مطهری که کلام نافذی داشت، اهل کار بود.

امامی کاشانی با بیان این که معنی کار عام است، اضافه کرد: این نباید باشد، که هرکس در پی سود شخصی خود باشد، کار باید پاکیزه و ارزشمند باشد.

وی خواستار تلاش معلمان، خانواده‌ها، مسئولان، اساتید و دیگر تاثیرگذاران در آبادی شهر و ارتقا فرهنگ شهر شد و گفت: برای آبادی موقوفات «میان آباد» و در متن آن آبادی فرهنگی همه باید تلاش کنیم.

منبع: مهر

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها