خلیل موحد: پیرامون تهمت ارسال پیامک تهدیدآمیز، اعاده حیثیت خواهم کرد

در پی صحبت های معاون استاندار خراسان رضوی در رابطه با پیامک های تهدید آمیز به نمایندگان مجلس و ارتباط آن با عضو شورای شهر خلیل موحد در نشستی به تمامی اتهامات وارده پاسخ گفت.

خلیل موحد: پیرامون تهمت ارسال پیامک تهدیدآمیز، اعاده حیثیت خواهم کرد

در پی ادعای معاون استاندار خراسان رضوی در رابطه با پیامک های تهدید آمیز به نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه عضو سابق شورای شهر مشهد از یک حسینیه کار هماهنگی ارسال این پیامک ها را برعهده گرفته است.

خلیل موحد در نشستی به تمامی اتهامات وارده پاسخ گفت.

خلیل موحد با بیان اینکه این کار با اغراض سیاسی صورت گرفته است، اظهار داشت: دنبال این بودند که بتوانند حاشیه سازی کنند تا این خیانت مسلم که در مجلس شکل میگیرد تحت پوشش قرار گیرد و حواس ها پرت شود که البته خیال باطلی است.

وی ادامه داد: نسبت هایی داده شد که حسینیه قرآن و عترت و شخص بنده را محکوم به این کردند که پیامک هایی داده می شود و تهدید و توهین به نماینده های مجلس بوده است و آنها را تحت فشار بگذارند که این مصوبه شکل نگیرد در حالی که این ها خلاف واقع است و همینطور که دیدید معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان رضوی مطلبی که گفته بودند را بلافاصله بعد از تقاضای مناظرهبا ایشان پس گرفت و از موضع خود عقب نشینی کرد.

وی با بیان این که البته زمان حاضر برای عقب نشینی دیر شده است بیان کرد: ایشان حرفی را زدند و به استناد حرف ایشان خبر ملی و بین المللی شد و برای تنویر افکار عمومی باید ایشان این مناظره را بپذیرند وگرنه بنده از جایگاه حسینیه و افرادی که به اسم حسینیه برای حفظ چارچوب نظام اسلامی تلاش می کنند، اعاده حیثیت می کنم.

خلیل موحد اظهار داشت: اشتباه بزرگی که اینجا شکل گرفت این بود که فکر کردند این حرکات فقط از حسینیه شکل می گیرد تا بتوانند محور سیاسی درست کنند مثل کارهایی که در دی ماه سال گذشته انجام شد. امیدوار بودند بتوانند با تخریب، تهدید و تهمت زدن حسینیه و این تفکر را منزوی کنند که یک تفکر اشتباه است؛ این اقدام یک حرکت مردمی و سراسری می باشد و مردم انقلاب را راحت به دست نیاوردند که راحت از دست بدهند.

وی با بیان این که نسبتی که به ما دادند کار ما نیست و بارها در جلسات گفته ایم کسانی که در این عرصه وارد شدند از جرگه بچه های حسینه و تفکر انقلابی خارج هستند، خاطر نشان کرد: امروز با این تذکراتی که داده شده است هیچ سندی رو نکرده اند و دلیل آن هم این است که گفتند توهین و تهدید نبوده اما آنچه در روزنامه صبح امروز زده شد خلاف این مسئله بود و ایشان باید پاسخگو باشند چون این اقدام اثر اجتماعی داشت.

وی اذعان کرد: به هر حال ما مقید بر این هستیم که اخلاق باید رعایت شود و با تهمت زدن و تخریب کردن و به کارگرفتن رسانه های مزدور برای تخریب؛ ماعقب نشینی نمی کنیم بلکه محکم تر از قبل در این زمینه به فعالیت خود ادامه می دهیم.پیامک زدن هم خلاف قانون نیست اگر کسی خلاف قانون را اثبات کند ما رسما عذرخواهی می کنیم.

خلیل موحد یادآور شد:پیامک یکی از ابزارهای امر به معروف و نهی از منکر ما است و آثار خوبی دارد حتی خیلی ها به برکت همین پیام ها هدایت شدند. نمایندگان مجلسی بودند که آن ها راهنمایی می گرفتنند و به همین دلیل است که رایی های اینبار در مقایسه با دو ماه پیش که قوی بود امروز شکسته و با 23 رای فاصله رسید.

وی عنوان کرد: نسبتی که به حسینیه و شخص بنده داده شده که این ها بی سواد هستند و یک خط راجع به FATF نمی دانند مسئله ای است که آقای نوروزیان به عنوان یک بازنشسته که دارند روزهای آخر خدمت خود را می گذرانند باید پاسخ دهند.

خلیل موحد اظهارداشت:یکی از فعالیت های حسینیه برنامه های اردوی جهادی و خدمت به ضعفا و مستضعفین است که تا امروز بیش از 10 روستا به دست بچه های حسینیه کابل کشی شده است جدا از خانه هایی که ساخته شده خدمات فرهنگی نیز در این واحد انجام شده است.

وی افزود: سال گذشته درستاد اربعین حسینی یک موکب در مسیر زائران پیاده امام رضا داشتیم که حسینیه به عنوان موکب نمونه در خدمات فرهنگی شناخته شد. واحد کرامت حسینیه نزدیک به 70 فرزند یتیم را پرورش می دهد و انها را سرپرستی می کند که بسیاری از انها در دانشگاه های صنغتی شریف و در رشته های پزشکی پذیرش شدند.

موحد تصریح کرد: واحد رسانه حسینیه نیز کار تخصصی رساندن خبر و پیام را به مردم صادقانه انجام می دهد و انها را به سمت فضاهای سالم هدایت می کند.یکی از نقش های حسینیه نقش بصیرتی است و به طور تخصصی مراقبت می کند از مسئولین و کسانی که نقش بازی می کنند در جامعه و هم به کسانی که مایل باشند کمک می کتد و اگر خطایی صورت بگیرد با مواضع شرعی و قانونی تذکر می دهیم و تذکر را تکرار می کنیم و اگر اتجام وظیفه نشد به مردم اعلام کنیم و روشنگری کنیم و مردم را در مقابل مسئولین خاصی بگذاریم که در طی سالهای خدمت حسینیه اثرات خوبی در حوزه شهری ملی و محور حرکت ما قانون و احترام گذاشتن به قانون است که همین قانون سیاست گذاری این نظام را به ولی فقیه واگذار کرده است و ما به عنوان یک مطالبه این مسئله را دنبال خواهیم کرد.

وی اظهارداشت:رسوایی حقیقتا به گونه ایست که انسان خجالت می کشد حتی برای جریانی که بعضا سابقه آنها مشخص است، رمان آقای جنتی در همین شهر برخورد وی با اغتشاشات مشهد مشخص بود که توانی در مدیریت کردن ندارند امروز باید پاسخگو باشید نسبت به یک جریانی و افرادی و حسینیه ای می دهید این از ضعف شماست.

موحد عنوان کرد: یک معاون سیاسی دو مرتبه در صحبت هایش رسما یک حسینیه را تهدید می کند که چرا بازداشت نشده اند، بازداشت برای چه؟ بازداشت برای کاری که شما بزرگ کردید؟ یک برگ سند اگر شما و آقای استاندار آوردید که یک نفر لز بچه های حسینیه و یا جریان انقلابی در اغتشاش شرکت داشته بنده خودم را آماده می کنم به جای همه انها محاکمه شوم.

عضو سابق شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: اینکه نسبت به جریانات افراطی می دهید حسینیه را اینکه بعضی از رسانه ها نسبت می دهند که آتش زدن کنسولگری عربستان در تهران به عهده این جریان بوده است حقیقتا خلاف اخلاق است. خواهشم این است که اغتشاشات مشهد را ریشه اش را در بین بچه های ارزشی و انقلابی که برای انقلاب سینه شان سپر است ریشه یابی نکنید.ریشه یابی آن را از آقای شهردار پیگیری کنید با نشستی که با سفیر انگلستان در این شهر داشتند چه اتفاقی در این نشست افتاد؟ آقایون به دنبال چه در این شهر بودند که بعد از مدت کوتاهی این اغتشاشات در مشهد شکل گرفت اینها مسائلی است که شما باید پاسخ بدهید.

وی خطاب به معاون سابق سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: به عنوان معاون سیاسی بفرمایید نزدیک 10 معاون سیاسی در سطح کشور بعد از انتخابات بدون سر و صدا انتصال دائم از خدمت خوردند از جمله آقای حسینی چرا ایشون استعفا دادند چرا برای مردم تشریح نکردید؟کسی که تا این جایگاه سیاسی می آید آهسته استعفا می دهد و بدون سروصدا بیرون می رود ریشه آن چیست؟

موحد یادآور شد: تعدادی تصور کردند افرادی در حسینیه قرآن و عترت شروع به زدن پیامک به نماینده‌های مجلس کردند در حالی که این گونه نبوده و ما بعد از چند بحث کارشناسی زدن پیامک و امر به معروف و نهی از منکر را به این عضا پیشنهاد دادیم، تا اعتراض خود را از این طریق اعلام کنند اما ما نمی‌دانیم محتوا اصلی پیامک چه بوده است.

وی تصریح کرد: مسئولیت پیامک‌ها با ما نیست ما مسئول روش پیامک زدن را می پذیریم، هر کسی که پیام ها را منتصب به حسینیه کند پیگیری قانونی خواهیم کرد.

منبع: مشهدفوری

729

حجم ویدیو: 6.41M | مدت زمان ویدیو: 00:02:09 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    اینا دیگه کین که سر و شکلشون پیدا شده،!؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها