استاندار خراسان رضوی: تنها۳درصد زائران خارجی مجرد هستند که تنها برای زیارت به این شهر می آیند

علیرضا رشیدیان گفت: تنها ۳ درصد زائران خارجی که به مشهد سفر می کنند مجرد بوده و این افراد نیز جزو افراد متدین هستند که تنها برای زیارت بارگاه منور رضوی به این شهر می آیند.

استاندار خراسان رضوی: تنها۳درصد زائران خارجی مجرد هستند که تنها برای زیارت به این شهر می آیند

علیرضا رشیدیان ظهر شنبه در صد و بیست ویکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی که در دفتر امام جمعه مشهد برگزار شد اظهارکرد: طبق آمار موجود از میان زائران خارجی تنها ۳ درصد مجرد بوده و این افراد نیز هدفی جز زیارت ندارند.

وی افزود: در کشور ما برخورد با مسائل غیر اخلاقی بسیار سختگیرانه صورت می گیرد و اگر عده ای به دنبال اهداف دیگری در سفر به مشهد بودند قطعا این شهر را انتخاب نمی کردند و به کشورهای دیگر می رفتند.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: تخریب مشهد با سفارش سعودی ها و از روزنامه انگلیسی گاردین آغاز شد واین روزها دوباره به این موضوع پرداخته شده و عده ای نیز در داخل کشور بلندگوی دشمن در این زمینه شده اند.

رشیدیان تصریح کرد: دشمن تلاش می کند در آستانه اربعین حسینی به سیاه نمایی پرداخته و رابطه بین ایران و عراق و مردم دو کشور را تیره کند تا از این طریق به اهداف خود دست یابد.

وی با اشاره به تمرکز آمریکایی ها بر جنگ روانی و اقتصادی با ملت ایران گفت: برای خنثی کردن این توطئه باید وحدت عمومی را انسجام ببخشیم و با مشارکت مردم اقدامات لازم را انجام دهیم.

منبع: انتخاب

729

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 19
  • سعید فراهانی
    0

    کافیه یه بار که هواپیمای عراقیا تو فرودگاه مشهد میشینه برین پیشه تاکسی های فرودگاه وایسین و صدای صیغه صیغه گفتنا رو بشنوین.

    نظرات شما -
    • حسین نصرالله زاده
      0

      کاملا صحیحه من خودم شاهدم چون پدرم اونجا کار میکنه

    • کاربر ناشناس
      0

      تف به شرفشون...بیچاره زنهای فقیرکه تن به چنین ذلتی میدن...خداازباعث وبانی این فقر نگذره

  • سمیه رحیمی
    0

    چرا حالا گیر به عراقی ها دادین مردان ایرانی خودشان از عراقیها کثیف ترهستند

  • مهرزاد زمانی
    0

    فحشا در مشهد کاملا واقعی هستش به تعداد من مشاهده کردم وافسوس وطن وشرف خوردم

  • فهيمه
    0

    اگه يك درصد هم صحت داشته باشه بهتره بگرديد اين مراكزي كه به مسافرين خدمات اينگونه ارائه ميدن رو پيدا كنيد و اين زنها رو جمع كنيد

  • م.چ
    0

    فرمایشات شما درست....ولی این خبر اول بار چندماه پیش در اخبار صداوسیما طی یک گزارش پخش شد...امیدوارم همه در سلامت فکر باشند.به هرحال باید جلوی چنین مسایلی به هر شکل و عنوان گرفته شود.اگرهم دروغ است پس لعنت بر شایعه سازان....

  • م.چ
    0

    باید به حال صدا و سیما تاسف خورد که این گزارشات رو پخش میکنن که به گفته شما دروغ است..ولعن بر تفرقه افکنان ...ولی شمارو بخدا اگه راسته جلوشو بگیرین ...

  • مهدی
    0

    با سلام موضوع مطرح شده کاملا صحت دارد و من از نزدیک راننده های که عراقی ها را تو شهرهای ایران ازشون کرایه میگیرند و جاهای دیدنی میبرند متاسفانه با آبروی ما ایرانی ها بازی میکنند و هیچ ربطی به عربستان و انگلیس و رژیم صهیونیستی نداره مردم خودشون همه چیز خبر دارند

  • ذبیحی
    0

    با سلام ، آقای استاندار چرا کتمان می کنید واقعیت را قبول بفرمائید ، در استان شما حاشیه نشینی و فقر زیاده و برای پول به عراقیها تن فروشی می کنند !!!

  • مجتبی آملی
    0

    من هم موافقم باپیشنهادات شما صددرصدهمین طوراست.

  • محمد اسدی
    0

    اینا میخوان هرچیز رو به اربعین و امام حسین ربط بدن ، ولی نمی دونن که که حنای اونا دیگه رنگی واسه ملت نداره خودشون خوب میدونن توی مشهد چه خبره ، فقط میخوان افکار ملت رو دور کنن با یه جستجوی ساده توی اینترنت میشه تمام فیلم های خانه های روسبی توی مشهد رو دید مسئولین عزیز و نا گرامی مردم رو ..... فرض نکنید. خودتونین

    نظرات شما -
    • حسین نصرالله زاده
      0

      دمت گرم . حرف حق جواب نداره

  • ححسن اسماعیلی
    0

    سلام انجام چنین اعمالی فقط در مجردها نیست و نیز احتمالا ارزان بودن در ایران با قیمت کنونی دلار به این اعمال رونق میدهد لطفا قانون محکمی برای هتل داران منظور کنید تا مانع از چنین بی حرمتی ها شود و با پیگیری و پخش گزارش روشنگری کنید تا این ابهامات از بین برودبا تشکر

  • خورشيد
    0

    خدا لعنت كند كسي كه دروغ بگوييد

  • حسین نصرالله زاده
    0

    چرا دروغ میگویید. من خودم به شخصه با هتل مشهد تماس گرفتم و زمانی که از چنین خدمات جنسی که به مردان عراقی داده می شد احساس شرمندگی میگیردم و رگ غیرتم به عبارتی باد کرد و من واقعا متاسفم که شما مردم ایران و مسئولین بی غیرت شده اید.

  • خانواده
    0

    البته همه جا خوب و بد هست... نباید گفت فقط مشهد. ولی من خودم به عینه دیدم سه سال پیش که به مشهد رفته بودیم دو تا از همین خانمها جلوی خود من به همسرم گیر دادند و به عینه گفتند..... من به همسرم گفتم اینها حتما نیازمندند مقداری پول بهشان دادیم و مگر میشد از دستشان رها شوی با موهای مش کرده آخرین مدل... و بدبختی با چادر متأسفانه. البته من خودم چادری هستم. نمیدانم چرا حالا چادر را خراب میکنند.

  • بهار
    0

    بازم کار آمریکا و انگلیس?

  • راگا
    0

    سلام. انکار این موضوع خوب نیست .چاره بی اندیشید. در عراق خود عراقی ها از این کارشان با لذت تعریف میکنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها