اتهام زنی‌ مجدد وزیر دفاع آمریکا به ایران

 وزیر دفاع آمریکا با اتهام پراکنی علیه کشورمان مدعی شد که ایران راکتی در اختیار حوثی‌ها در یمن قرار داده که از آن برای حمله به عربستان استفاده شده است.

جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا با تکرار اتهامات خود علیه کشورمان گفت: ایران یک راکت را در اختیار حوثی‌های یمن قرار داده است که در ماه آوریل از آن در یک حمله ناموفق علیه کشتی تجاری عربستان استفاده شده است.

در 2 آوریل حوثی‌ها اعلام کردند که حمله علیه کشتی سعودی در واکنش به حمله ائتلاف عربی علیه شهر حدیده در یمن انجام شده که این حمله به کشته شدن بیش از 10 شهروند یمنی منجر شده است.

به گزارش ایسنا یک مقام ارشد ایرانی روز سه شنبه به رویترز گفت: به دلیل فاجعه انسانی که در یمن اتفاق افتاده است ما با انگلیس ، آلمان و فرانسه توافق کرده‌ایم که تا برای خاتمه دادن به این بحران همکاری کنیم، هدف ما ایجاد یک آتشبس برای کمک به شهروندان بی‌گناه یمنی است.

وی افزود: پیشرفت‌های قابل توجهی در گفت‌وگوهای یمن حاصل شده است.

منبع: خبرگزاری اسپوتنیک

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    توان عقربهای سمی از نیش زنی بیش نیست --- مسئولان چپاولگر قانون ستیز ضد بشر ورشستگه ی همه چیز باخته ی آمریکا برای فریب افکار عمومی کشور خویش بجز لاف زنی و دروغ گویی رسوا و به خطر انداختن مردم این کشور با جنگ افروزیهای فاجعه بار پیوسته و زیر پاگذاشتن حقوق و عرف انسانی بین الملل با حمایت از حاکمان نژاد پرست و خود کامه ی ددمنش در جهان چیز دیگری ندارند به مردم آمریکا تقدیم کنند. باید هموراه با رو کردن صدها هزار اسناد و مدارک معتبر موجود از جنایات ضد بشری این مسئولان ، حقیقت جنایت پیشگی ننگ آور آنان را در طول تاریخ آمریکا نزد مردم این کشور پیوسته رسوا ساخت و کوس این رسوایی را در سازمانهای بین المللی نیز همیشه به صدا در آورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها