نامه امام جمعه موقت تهران بر ابهامات افزود

5 سؤال از آیت الله کاظم صدیقی درباره تخلفات در مجموعه تحت مدیریتش/ چرا درباره اصل ماجرا یعنی "انتقال باغ ازگل" یک کلمه ننوشتید؟!

آقای کاظم رجبی صدیقی چه کسی اوراق انتقال سند را "از جانب حوزه علمیه" امضا کرده است؟! آیا اینجا هم کسی جعل کرده و از طرف شما امضا کرده و باغ حوزه را به شرکتی منتقل کرده که شما و پسران و مدیر مدرسه تان سهامداران آن بوده اید؟ یعنی هم «دهنده ملک» از طرف حوزه، جاعل بوده و هم «گیرنده ملک» از طرف موسسه، جعل کرده است؟ و شما هم کلا متوجه نشدید؟

5 سؤال از آیت الله کاظم صدیقی درباره تخلفات در مجموعه تحت مدیریتش/ چرا درباره اصل ماجرا یعنی "انتقال باغ ازگل" یک کلمه ننوشتید؟!

در پی افشای انتقال باغ ازگل متعلق به حوزه علمیه امام خمینی به موسسه ای با سهامداری آیت الله صدیقی و پسران و مدیر حوزه و یک نفر دیگر، افکار عمومی به طور جدی درگیر این موضوع شده است و اینک بعد از چند روز سکوت، ایشان طی نامه ای به دادستان تهران که در رسانه ها هم منتشر شده، توضیحاتی در این باره  داده و نوشته است که امضای او و دیگران را "برای ثبت موسسه"  جعل کرده اند ولی توضیحی درباره نحوه تملک باغ توسط این موسسه نداد.

نامه ایشان به دادستان تهران را اینجا بخوانید و بعد از آن، چند سوال از جناب ایشان برای شفاف شدن هر چه بیشتر موضوع مطرح می کنیم که امیدواریم پاسخ دهند و شائبه ها برطرف شود.

چند سوال از آیت الله صدیقی 

1 - اساساً وقتی حوزه علمیه فعال دارید، چه نیازی به موسسه ای برای آموزش های مذکور وجود داشته است که بعد نیاز شود، باغ به اسم موسسه شود؟ 

2 - آیا همان طور که در خبرها آمده، زمین مذکور باغ بوده است؟ اگر باغ بوده، آیا قرار بود آن را تغییر کاربری دهید؟ در جریان ممنوعیت تغییر کاربری باغ های تهران که هستید؟

3 - مرقوم فرموده اید کسی که مورد اعتماد بوده، مسوول ثبت موسسه می شود و او با جعل امضای شما و برخی دیگر از سهامداران، موسسه ای به اسم تان تاسیس می کند که "بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضاء" بوده است.

سهامداران چه کسانی هستند؟  "خودتان، دو پسرتان، مدیر مدرسه تان و فردی دیگر به نام جواد عزیزی". (عروس تان هم بازرس موسسه است)

نوشته اید که خودتان در جریان نبودید، مدیر مدرسه تان هم نمی دانست، آیا حتی پسران تان هم متوجه نشدند که سهام دار شرکت شده اند؟ یا اگر متوجه شدند، حتی آنها هم به شما نگفتند تا این که یاشار سلطانی اسناد را منتشر کرد و شما از طریق رسانه ها فهمیدید در زمره مالکان موسسه هستید؟

2

4 - درباره ثبت موسسه توضیح داده اید. اما درباره اصل ماجرا یعنی "انتقال مالکیت باغ" توضیحی نداده اید و افکار عمومی و به تعبیر شما "خاصه مومنین" منتظر شفاف سازی در این باره اند. 

طبق اساسنامه موسسه شما، کلیه اوراق و اسناد و عقود با امضای مدیر عامل و یکی از اعضای هیات مدیره (متفقاً) یا با امضای شخص شما (منفرداً) معتبر است.

پس انتقال اسناد باغ ازگل به موسسه مذکور باید قاعدتا با یکی از دو روش امضایی زیر صورت گرفته باشد:

- امضای مدیر عامل + امضای یکی از اعضای هیات مدیره (مدیر حوزه یا یکی از پسران شما)

- امضای شخص شما به تنهایی

اگر حالت اول بوده، لابد دستکم علاوه بر مدیر عامل، مدیر حوزه یا یکی از پسران شما در جریان بوده اند (مگر این که بگویید اینجا  هم جعل کرده اند و باغ به نام شان شده است).

اگر حالت دوم بوده، پس خودتان به عنوان امضا کننده، در جریان بوده اید (مگر این که باز هم بگویید جعل کرده اند و باغ به نام تان شده است).

یعنی اگر اینجا هم مثل ثبت شرکت مدعی جعل شوید، معنایش این است که یکی رفته و ابتدا با جعل امضای شما و مدیر مدرسه شما و احتمالا پسران تان یک شرکت به اسم تان ثبت کرده و سپس مجدداً با جعل امضا، معامله ای انجام داده و باغی به اسم شما کرده است. 

3

حوزه علمیه امام خمینی

حمل بر صحت می کنیم و سوال پنجم را مطرح می کنیم:

5 - در فقره باغ، یک "انتقال گیرنده" داریم که می شود همان شرکت کذایی که شما روح تان هم از آن خبر نداشت و مدیر مدرسه تان هم مطلع نبود و احتمالاً پسران تان هم در جریان نبودند که مالک و عضو هیات مدیره آن شده اند و جاعل همه شما را یک جا دور زده و به اسم تان  شرکت ثبت کرده است.

اما در سوی دیگر، "انتقال دهنده" داریم یعنی حوزه علمیه امام خمینی(ره) که شما تولیت آن هستید. می دانیم که در دفاتر اسناد رسمی، صرفا با حضور شخص ذینفع یا نماینده قانونی یا وکیل او سندی انتقال می یابد و حتی اثر انگشت هم در سیستم ثبت می شود. 

سوال مهم اینجاست: چه کسی اوراق انتقال سند را "از جانب حوزه علمیه" امضا کرده است؟  

 آیا اینجا هم کسی جعل کرده و از طرف شما امضا کرده و باغ حوزه را به شرکتی منتقل کرده که شما و پسران و مدیر مدرسه تان سهامداران آن بوده اید؟ 

 

یعنی هم «دهنده ملک» از طرف حوزه، جاعل بوده و هم «گیرنده ملک» از طرف موسسه، جعل کرده است؟ و شما هم کلا متوجه نشدید؟

 اگر در این حد متوجه آنچه در اطراف تان می گذرد نیستید، در سمت های متعدد خودتان از ریاست ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گرفته تا دبیرکلی بنیاد بین المللی غدیر، چه می کنید؟!

مردم ایران و "خاصه مومنین" منتظر پاسخ و شفاف سازی شما هستند.

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 27
  • ناشناس
    1

    میگویند ،دشمن می خواسته یکی از فرزندان انقلابی را بدنام کند ،از اختلاس‌ها زیاد است ،۶۰ هکتار زمین منابع طبیعی

  • سید
    2

    الله الله الله

  • ترک
    4

    کشور طاعون زده را نمی توان درمان کرد باید از این کشور فرار کرد یا با آتش سوزاند چون سیاستمداران دینی مردم عوام را از اهرم دین فریب دادند

  • ناشناس
    2

    اگه هزاران مورد قبلی را جواب دادند اینم خواهند داد.مابراچی شهید دادیم ؟!سکوت کنید وگرنه خانواده شهدا ناراحت میشن !!!

  • ایران
    2

    کدوم اینا سالم هستن که ای بابا باشه همه سران فساد اقتصادی دارن کلآ .

  • ناشناس
    2

    الان تقطیع شده
    دشمن میخواسته روحانیت بی اعتبار کنه
    تقصیر امریکا
    داعش اینکار کرده

  • ناشناس
    2

    چه بروز ايران عزيزمان امده !؟! چه بخور بخورهايي ميشه و چه كسايي ميخورند با لياس پيغمبر و كتاب اسماني !؟!؟!

  • مهدی
    2

    دستانِ صدیقی و امثالش برای این مردم خیلی وقت است که رو شده و به قولِ معروف حنایشان دیگر رنگی ندارد.

  • علی
    4

    آقای صدیقی ..با مردم رو راست باش نوش جانت..برا انقلاب زحمت کشیدید...هر چند سوابق قبل از انقلاب ندارید

  • علی
    0

    این آقای صدیقی که نمی داند در خانواده خود و اطراف خود و محل کار خود چه میگذرد آنوقت در تریبون نماز جمعه در مورد همه موضوعات اظهار نظر و حکم میدهد که مثلا فقر و فلاکت موجود در جامعه ناشی از بی حجابی است و از عالم غیب هم مثالها می آورد .شده مانند روحانیون زمان آخرین تزار روسیه که حالا راس پوتینی (یاشار) پیدا شده که دست متقلبانی مثل شما را رو کند.

  • ناشناس
    1

    چیه مگه ، آقا اشک ریخته حالا هم حاجت روا شده
    موقعی که شما قهقهه میزدین ایشون میگفت برین روزه بگیرین تا صرفه جویی بشه به حرف کردین؟ نه والا
    حالا انتظار دارین بنام شما باغ ازگیل بزنن؟!!!!!!!!

  • احمد
    0

    سلام به فرزندان ایران زمین
    از ماست که بر ماست!!!؟؟!!

  • ناشناس
    11

    شما این سوالات را از خود اقای صدزقی می پرسیدید نه اینکه رسانه ای کنید وتشویش در اذهان عمومی ایجا د کنید که دیگران اراجیف بگویند وشما هم حتما به درگاه خدا هیچ جوابی نخواهید داد

    نظرات شما -
    • مهدی
      0

      قربون مظلومیتت ایران خوبم...اون از شاه اینم از اینا....حرف شاه درست درآمد هی این کار رو کردند سکوت کنید مصلحت اسلام و شهیدان اقتضا میکند. این که همان نظریه جدایی دین از سیاست اسا.

  • علی
    0

    این حرفها همش فیلم هست مگر میشه کار به این بزرگی من خبر نداشتم وامظای من نیست همین جوری که مردم دارن غذاب می کشن قابل فبول نیست به هیچ عنوان مردم دارن بافقر بد بختی زندگی می کنن شما هم تواین لباس که باید خدمت کنید که برعکس این اینجوری شد به فکر فقر فساد که جامعه رو برداشته باشید ریشه فسادهم از فقر هستش

  • ناشناس
    0

    اقا فکر کردن. که کشور متعلقاتش هم مال خودشان هست.اگر غیره این بوده جعل کنده معرفی. وبه اشد مجازات محکوم شود تا دیگزان عبرت بگیرن. تا به مذهب شعیه خیانت نکنن

  • تیزبین
    1

    الان نوبت امتحان قوه قضائیه است که مردم منتظرند ببینند نتیجه قضاوت پرونده چه خواهد شد

  • امیر
    0

    مرد حسابی نماز جمعه تهرانی شما این همه ملت پشت شما نماز میخونن چرا باید اجاز بدی چنین چیزی پیش بیاد

  • ناشناس
    0

    دزدی کنیدراحت هم باشین اینجوری نمیمانه

  • اعتماد زاده
    0

    مکر و فریب است همه کارتان
    حضرت ابلیس جلودار تان

  • ناشناس
    0

    بابا تو روز روشن میان صندوق امانات مردمو تو بانک کارگشایی میبرند (دوربین ها قطع بوده نگهبانها خواب بودن آژیر خطر بانک خراب بود یکی ازپنجرهای بانک حفاضش پوسیده بودوووو )خوب معلومه دزد مییاد !!!کی بود کی بود من نبودم تقصیر اسینم بود !!!!!!

  • محم
    0

    وای به روزی که بگندبگند بگند نمک

  • ایرانی
    0

    ممنون خیلی عالی توضیح دادید ایشان مردم را چه حساب می کنند واقعا به صدیقی متاسفم

  • سیداحمد
    0

    کم دروغ تحویل ملت بدید.مردم چقدر بدبختن که چنین مسوولین دینی دارند.دیگه به هیچ مسوولی نمی‌توان اعتبار کرد.

  • سام
    0

    امضا جعلی بوده اثر انگشت هم‌جعلی بوده؟ همه میدونیم مدت‌ زیادی است اثر انگشت الکترونیکی شده و هنگام نقل و انتقال باید کد ثنا گرفت، آنرا چگونه جعل کردند؟ چرا یک تیم کارشناسی دادگستری حقیقت ماجرا را بررسی نمیکند؟ هر کسی جعل کرده به عنوان جاعل باید دادگاهی شود !

  • ناشناس
    0

    احتمالا این جا هم پای بک زن در ميان است و عروس همه کاره بوده

  • Belami
    0

    اون خیرو نشون بدید یه ۲۰۰متر زمین هم به من بده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها