نماینده مجلس ششم:

گویی مشکلات کشور در حجاب زنان خلاصه شده است/ مشکلات اقتصادی، معیشتی و اختلاس‌ها اولویت نیستند!

نماینده مجلس ششم و فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: گویی مسئله کشور خلاصه شده در مسئله زنان بدحجاب، باحجاب و بی‌حجاب. پرواضح است که در مقابل مشکلات اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، اختلاس‌ها و... در اولویت قرار ندارد.

گویی مشکلات کشور در حجاب زنان خلاصه شده است/ مشکلات اقتصادی، معیشتی و اختلاس‌ها اولویت نیستند!

 بخش‌های مهم گفتگو با فاطمه راکعی را در ادامه می‌خوانید: 

به نظر می‌رسد مجلس هیچ نوع مسئولیتی در قبال مسائلی مانند تخلفات بزرگ، اختلاس‌ها و حکمرانی بد ندارد و روزبه‌روز شرایط به لحاظ بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی بدتر می‌شود. گویی مسئله کشور خلاصه شده در مسئله زنان بدحجاب، باحجاب و بی‌حجاب. پرواضح است که در مقابل مشکلات اقتصادی، معیشتی، فرهنگی، اختلاس‌ها و...در اولویت قرار ندارد.

در این میان برخی از مسئولان به‌ویژه مقام رهبری پیام می‌دهند و تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند و به تبع آن تلاش برخی از مسئولان بر این پایه است که حضورهای حداکثری مردم پای صندوق‌های رای شکل گیرد.

مشخص نیست عده‌ای در مجلس – برخی نمایندگان و رئیس مجلس – روی این مسئله تاکید و اصرار می‌ورزند و از سوی دیگر گفته می‌شود خانم‌های بی‌حجاب نیز رای بدهند. این مسائل قطعاً گیج‌کننده است و مشخص نیست تدبیری در کشور وجود دارد یا خیر؟ 

منبع: روزنامه هم‌ میهن
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    0

    گزارش تحریم از داخل را هم بخوان تا بدانی هیچ چی از کشور نمیدانستی

  • ناشناس
    0

    آفرین بر این خانم و حرف حساب.

  • صبا
    1

    هر چیزی در جای خودش مهم است وباید به آن پرداخت.باز موقع انتخابات شد وباز عده‌ای به دنبال حرف ها وحرکت های تبلیغاتی رفتند،امکان ندارد کسی دیندار باشد ولی به اصول دین بی تفاوت باشد.

  • ناشناس
    1

    تدبیر؟ کشور اصلا صاحبی داره؟ اگر داشت وضع مردم این بود؟!!

  • ناشناس
    1

    خودشان خلاف کار هستند نباید انتظار داشته باشید بر علیه فساد و رانت وضع بگیرند

  • مرتضی نامور
    14

    هر چیزی جای خودش

  • ناشناس
    5

    ایشون کی باشند؟! هان یادمانافتاد! مجلس ششم! و...! چه مجلس و مجالسی قبلا داستیم. برخی از این ششمی ها و.... ، چه حالی می کردند. در این مجالس!! برخی ها با تحصن هاشون، و از فرط دراز کشیدنها شون و نشستن در راهروها و صحن عمومی و صندلی های مجلس!و...! مثلا به خاطر ما مردم چیزی نمی خوردند! و از حال میرفتند، و سرم تزریق می کردند. و با بیکاری و
    استراحت کردن هاشون همش دغدغه ما مردم و بدبختی های ما را داشتند!!!؟؟؟ عجب./ برخی فکر می کنند.‌ ما مردم تاریخ را فراموش می کنیم. بابا ما با برخی هاتون در روز حساب و‌ کتاب و در قیامت حسابی کار داریم.

  • قمصری
    1

    برای رای دادن بی حجابی مجاز هست !!!!دختر 11 ساله توی مدرسه روسری از سرش بیفته گناه کرده ومجرم هست وباید تنبیه شود !!!!!!!!!

  • انا عمار
    1

    یهودیان وحشی و جنایتکار با هدف قراردان خانواده و رکن اصلی خانواده که زنان هستند سعی در نابودی ایرانیان را دارند لذا حجاب در اوجب واجبات است و الویت دارد چرا که یهودیان با به ابتذال کشیدن زنان ایرانی و تخریب خانواده میتوانند با تبعات شدید آن کلیه امور کشور را بدست گیرند لذا آگاه باشید مسئله حجاب مهمتر از مهم و اگر برخورد نگردد یهودیان شاید پیروز گردند . زنده باد امام خامنه‌ای و مرگ بر یهودیان

  • ناشناس
    0

    هم میهن معلوم الحال!! و‌مجلس ششم!!!

  • ناشناس
    0

    شماها باید جواب ۸۰میلیون ایرانی رو روز قیامت بدین قسم به خودخدا که از شماها راضی نیستیم چون هم باجانومالمان بازی میکنید هم بادین ایمانمان از شما نمیگذریم وشماهاروبه خداواگذار میکنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها