یکی از مسوولانی که پرونده چای دبش در دوران او رخ داد در اردوی تیم ملی!/ عکس

سفیر فعلی ایران در کشور قطر کسی نیست جز رئیس پیشین کل بانک مرکزی که بخش قابل توجهی از فساد چای دبش و ارزهای اعطاشده در دوره مدیریت او پرداخت شد.

یکی از مسوولانی که پرونده چای دبش در دوران او رخ داد در اردوی تیم ملی!/ عکس

دوره مدیریت علی صالح آبادی در بانک مرکزی، همچون دوره حضور وی در بورس اوراق بهادار، با عملکردی ضعیف همراه بود که مردم گرانی شدید نرخ ارز در آن مقطع را هنوز از یاد نبرده‌اند و ضربه شدیدی به توان اقتصادی و معیشتی اقشار ضعیف وارد شد.

این ضعف مدیریتی تا جایی پیش رفت که دولت تصمیم گرفت فرزین را در راس بانک مرکزی منصوب کند که عملکرد مطلوب این مدیر بانکی و تیم همراهش، موجب آرامش بازار شد، تا جایی که نرخ ارز طی یکسال گذشته حدود ۱۰ درصد رشد داشت که نسبت به تورم بالای پنجاه درصدی در کشور ، قابل قبول است و باعث شده نقش و وابستگی دلار در مناسبات روزمره مردم و بازار، به شدت کاهش یابد.

حتی در تحولات نظامی چندماه اخیر که با حمله همزمان نیروهای مسلح ایران به سه کشور عراق، سوریه و پاکستان همراه بود، باز هم با وجود تلاش زیاد اخلالگران بازار ارز، صعود نرخ دلار تک رقمی و ناچیز بود.

حالا صالح آبادی که باید درمورد بسیاری از اتفاقات دوره مدیریتی خود در بانک مرکزی پاسخگو باشد، پس از مدتها در انظار عمومی برای مردم ایران آفتابی شده و همزمان با داغ بودن ماجرای چای دبش در افکارعمومی، با حضور در جمع ملی‌پوشان ایران در دوحه، به آنها روحیه داده است!!

1763685_569

1763684_547

منبع: تابناک
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • 🐜
    0

    اینها از دور خارج نمیشن از این پست ب آن پست نقل مکان می‌کنند

  • ناشناس
    0

    اینم مث آقای ب ز توجیه شده که سرباز اقتصادیه و باید تحریمها رو دور بزنه منتهی بجای اینکه ارزی وارد بشه ارز خارج شده حالا کشش ندیر

  • ناشناس
    0

    خدا ما که غیر تو کسی را نداریم به دادمان برس

  • ناشناس
    0

    اینها مثل موش هستند و دولت هم موش پرورش می دهد

  • ناشناس
    0

    این اقا چه روحیه ای می تواند به تیم ملی بدهد .این همه اشتباه در بانک مرکزی و جاهای دیگر داشته. به اون ادمهایی که ایشان را دعوت کرده اند مانند سرپرست تیم ملی باید گریست

  • ناشناس
    0

    شب‌و‌روزگار‌خوششش

  • منصور
    0

    حتما دانشکاه امام صادقیه

  • نا شناس
    0

    نه بابا اشتباه می کنید اقای صالح ابادی ریس بانک مر کزی دولت روحانی بندازیم گردن دولت روحانی خدا پدر مادر سیف رو بیامرزد

  • J
    0

    مثل قانون بقای انرژی که میگه انرژی از بین نمیره فقط از حالتی به حالت دیگر تبدیل میشود
    مسئولین ما هم نه بازنشست میشوند نه توبیخ نه استعفا نه اخراج نه پاسخگو
    فقط از پستی به پست دیگر منتقل میشن

  • ناشناس
    0

    غیر این بود جای تعجب داشت .لابد انتظار داشتید خونه نشین بشه .

  • ناشناس
    0

    نمیدانم یک نفر به درد نخور را وقتی کنار می گذارند،چرا باید دوباره حتما"جایی دیگر سر کار باشد،حتی اگر همخوانی با کار قبلیش نداشته باشد،کاردان در کشور قحط است مگر،تورا به خدا بعداز۴۵ سال به فکر ملت باشید بیسواد ها را فقط بخاطر رابطه ها شون پست مدیریتی ندید شما در محضر خدا ردزی باید پاسخگو باشید،کمی هم فکر آخرت باشید،اخه چه نسبتی بین بانک مرکزی وسفیر وجود داره که ما نمیدانیم

  • بهلول
    0

    اخه بعدفوتبال چويى ميچسبه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها