ظریف: اظهاراتم دستمایه بازی‌های سیاسی قرار گرفت/ امیدوارم قطبی‌سازی و مسموم‌سازی فضای جامعه پایان یابد

وزیر امور خارجه سابق با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس به انتقادها درباره سخنرانی اخیر خود در کانون وکلا واکنش نشان داد.

ظریف: اظهاراتم دستمایه بازی‌های سیاسی قرار گرفت/ امیدوارم قطبی‌سازی و مسموم‌سازی فضای جامعه پایان یابد

محمد جواد ظریف نوشت:

سلام دوستان روزهای پیشین در چندین گفتگو کوشیدم اهداف جنگ‌طلبانه و جنایات ضدبشری اسرائیل و حقوق مردم فلسطین در برابر اشغال‌گری و سرکوب هفتاد ساله را بیان کنم و به پرسش‌های گوناگون پاسخ دهم. دریغا که برخی از پاسخ‌ها بدون توجه به پرسش‌ها، دستچین و پاره‌پاره شدند؛ و در مواردی دستمایه بازی‌های سیاسی قرار گرفتند. افسوس که برداشت‌هایی که نه تنها مخالف دیدگاه‌ها و سخنان بنده است، بلکه با منافع ملی نیز ناسازگار است، با سرشت برخی درآمیخته است. برای نمونه گفتگو در کانون وکلا را در نشانی زیر ببینید و با جنجال‌ها بسنجید:

https://youtu.be/ii9FyvL_VPY?si=RZYgYd6ZYMRLVAN2…

امروز همبستگی انسانی، اسلامی و ملی در پشتیبانی از فلسطین و افشای تجاوز، جنایات جنگی و نسل‌کشی اسرائیل مهمترین اولویت است. امیدوارم جناحی‌گری، قطبی‌سازی و مسموم سازی فضای جامعه پایان یابد.

بیشتر بخوانید: 

ظریف: همبستگی مردم فلسطین شاید موثرتر از مقاومت مسلحانه باشد/ روند عادی‌سازی با اسرائیل بعید است متوقف شود/ متاسفانه در اوکراین از روسیه رودست خوردیم

ظریف: الان که کشور سیاست معقولی دارد، با موضع‌گیری‌های تند آب به کاسه تندروی نریزیم/ مردم از پرداخت هزینه خسته شده‌اند/ قرار نیست ما جای مستضعفین بجنگیم/ ویدئ

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها