احمد خاتمی: خون جگر نمازخوانان و حزب اللهی‌ها بی‌حجابی است/ تئوریسین‌های بی‌حجابی کم‌کم مُنکرِ منکَر بودن بی‌حجابی می‌شوند

خطیب جمعه تهران گفت: ناراحتی و خون جگری که شما نمازخوانان و حزب اللهی‌ها دارید بی‌حجابی است. دل شما نماز‌گزاران از این مسئله خون است و هر هفته می‌گویم تئوریسین‌های بی‌حجابی کم‌کم مُنکرِ منکَر بودن بی‌حجابی می‌شوند.

احمد خاتمی: خون جگر نمازخوانان و حزب اللهی‌ها بی‌حجابی است/ تئوریسین‌های بی‌حجابی کم‌کم مُنکرِ منکَر بودن بی‌حجابی می‌شوند

احمد خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران خطاب به نمازگزاران با بیان این که خودم و شما را به رعایت تقوا دعوت می‌کنم، گفت: در روز محشر همه جوارح شهادت می‌دهند که رسوایی در آنجا بدترین رسوایی و تقوا در آنجا بهترین سرافرازی است.

 وی یادآور شد: مقام معظم رهبری و امام بار‌ها فرمودند که دشمنان انواع توطئه و دشمنی‌ها را انجام دادند، اما هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند. کاری نبود که این‌ها بتوانند انجام دهند و انجام نداده باشند. مصداقش اغتشاشات پاییز سال پیش بود که گفتند آمدیم برای براندازی، اما خودشان نابود شدند و همین جا می‌گویم اگر بازهم خیالاتی داشته باشند، بازهم نابود می‌شوند. شیطنت کنند مشت به دهانش خواهد خورد آنچنان که در پاییز سال گذشته شیطنت کردند و پایش را خوردند. کشور، کشور امام حسین (ع) و اسلام است.

خاتمی بیان کرد: در کربلا هر جنایتی را انجام دادند حتی طفل شش‌ماه ابی‌عبدالله را هم کشتند.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به این‌که فضای کشور فضای اربعینی شده است، گفت: این پیاده روی یک رزمایش به عشق ابی‌عبدالله است.

وی ادامه داد: همچنین آغاز سالگرد دولت است هفته‌ای است که باید از خدمات تجلیل شود و ضمن آن نقد سازنده هم وجود داشته باشد. همین‌جا دعا می‌کنیم دولت محترم موفق شود که مهم‌ترین آن مهار گرانی و حل مشکلات معیشتی مردم است و از خدا می‌خواهیم کمک‌شان کند تا برای این مردمی که ۴۰ سال پای انقلاب ایستادند کار کنند.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با فرماندهان سپاه گفت: ایشان فرمودند یکی از فعالیت‌های دشمن مخدوش کردن سپاه است، زیرا می‌بینند سپاه بازوی ملت است. تشکیل سپاه در ابتدای انقلاب یک اتفاق بزرگ در تاریخ بود که در هیچ انقلابی نبوده است. آقا فرمودند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه دنیا است.

وی افزود: رهبر انقلاب بیان کردند سپاه در بخش‌های مختلف کنار مردم بوده است. سازندگی یک فصل افتخار آفرین سپاه است، می‌ببینید سیل و زلزله می‌آید سپاه هست، کرونا و واکسیناسیون به وجود می‌آید سپاه است که البته دیگر نهاد‌ها هم بودند. نیرویی که دشمن‌شناس است، در کار‌های کشور تلاش شبانه روزی می‌کند، وظیفه امروز مسئولان کمک به مردم مخصوصا به طبقات ضعیف است. مسئولان امروز کار می‌کنند باید اعتماد شود و آنجایی که لازم بود انتقاد شود. فرمودند پاسداری از خود یک فرهنگ پاسداری است که اسمش تقوا است.

خاتمی افزود: امروز روز خستگی نیست و ما نزدیک به قله‌ها هستیم.

وی با بیان این‌که ناراحتی و خون جگری که شما نمازخوانان و حزب اللهی‌ها دارید بی‌حجابی است، اظهار داشت: دل شما نماز‌گزاران از این مسئله خون است و هر هفته می‌گویم تئوریسین‌های بی‌حجابی کم‌کم مُنکرِ منکَر بودن بی‌حجابی می‌شوند.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها