خبرگزاری دولت: سلاح‌ورزی از ریاست اتاق بازرگانی کنار رفت/ حسین سلاح‌ورزی: ۱۰۰ درصد تکذیب می‌کنم

خبرهای ضد و نقیض از استعفای حسین سلاح‌ورزی، رئیس اتاق بازرگانی ایران که حاشیه های زیادی امروز ها حول اوست، منتشر شده است.

خبرگزاری دولت: سلاح‌ورزی از ریاست اتاق بازرگانی کنار رفت/ حسین سلاح‌ورزی: ۱۰۰ درصد تکذیب می‌کنم

ایرنا، خبرگزاری دولت نوشت: حسین سلاح‌ورزی که هفته گذشته با حواشی بسیار به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران انتخاب شده بود، از این سمت کنار رفت.

پس از انتخاب سلاح‌ورزی به عنوان رئیس اتاق بازرگانی ایران،‌ اسنادی منتشر شد که نشان می‌داد مراجع امنیتی صلاحیت وی را تایید نکرده بودند اما اتاق بازرگانی با اقدام غیرقانونی، سلاح‌ورزی را در لیست نامزدهای ریاست اتاق قرار داده بود.

بدین ترتیب با پیگیری‌های انجام‌شده، سلاح‌ورزی از ریاست اتاق ایران کنار رفت تا بخش خصوصی از یک حاشیه خودساخته نجات یابد.

سلاح ورزی: استعفا را ۱۰۰درصد تکذیب می‌کنم

صبح امروز برخی از کانال‌های خبری از استعفای سلاح ورزی خبر دادند. اما او در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین این خبر را ۱۰۰ درصد تکذیب کرد و گفت ما از صبح امروز در محل کار حاضریم و استعفا را ۱۰۰ درصد تکذیب می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

انتشار سند وزارت اطلاعات درباره رد‌صلاحیت‌های اتاق بازرگانی

ماجرای «اتاق ایران» چرا جنجالی شد؟

سلاح‌ورزی: خبرگزاری رسمی دولت هک شده یا بازیچه افراد قرار گرفته است؟

حسین سلاح‌ورزی، رییس اتاق بازرگانی ایران با انتشار توییتی ضمن تکذیب خبرهای منتشر شده مبنی بر استعفای خود نوشت: دوستان متعددی می گویند که ایرنا خبری زده با این مضمون که سلاح ورزی برکنار یا استعفا داده است. ضمن تکذیب موضوع به نظر میرسه یا خبرگزاری رسمی دولت هک شده ، یا بازیچه افراد، شاید هم مثل دفعات نهایتا خبر را از خروجی خود حذف کند.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها