روزنامه گردی ۲۵ اردیبهشت ۱۳۵۹؛

خلخالی: پس از تخریب قبر رضا قلدر، قبرهای رزم آرا، برادر رضاخان و... خراب خواهد شد

روزنامه ۱۲ صفحه ای بامداد امروز در روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تیتر اول خود را به سخنان بنی صدر که نکات تازه ای از اقدامات جدید آمریکا، مسائل کردستان و وضع اقتصادی کشور را اعلام کرده اختصاص داده است و اینکه آمریکا افراد نظامی تازه ای را در ایران پیاده کرده که قرار است تا دو هفته دیگر خرابکاری کنند.

خلخالی: پس از تخریب قبر رضا قلدر، قبرهای رزم آرا، برادر رضاخان و... خراب خواهد شد

  از دیگر اخبار صفحه اول این روزنامه میتوان به مراسم سالروز هجرت دکتر شریعتی که امروز در دانشگاه تهران برگزار میشود اشاره داشت که با شرکت دوستان و هواداران معلم شهید انجام میشود. ضمنا دکتر تقی فراحی از سوی بنی صدر مدیر عامل جدید صداوسیمای ایران شد و نخستین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان غلامرضا تختی شب گذشته با حضور ابوالحسن بنی صدر و تنی چند از مقامات مملکتی و دولتمردان ورزشی گشایش یافت. همچنین با اعلام نتایج قطعی انتخابات مرحله دوم در تهران و شهرستانها اسامی۲۴۲ نماینده مجلس نیز اعلام شد و دکتر بهشتی در این زمینه اعلام کرد که ترکیب واقعی مجلس دو سه ماه پس از شروع کار مجلس مشخص میشود. اما خبری در رابطه با ادامه تخریب قبر رضاشاه پهلوی در صفحه دوم روزنامه منتشر شده است که متن کامل این خبر به شرح زیر می باشد.

IMG_20230515_071248_925

شهر ری - خبرنگار بامداد؛

بدستور حجت الاسلام خلخالی عملیات تخریب قبر رضا قلدر را که وارد پنجمین دوره خود شده به چهار نفر از علمای شهر ری به اسامی حجت الاسلام غیوری، رفیعی، موسوی و مرادی واگذار شده و آنها موظفند که تا پایان تخریب بر آن نظارت کنند. دیروز نیز توسط جرثقیل با وزنه دو تنی بر بدنه مقبره رضا خان ضرباتی وارد که قسمتی از آن تخریب شد.

IMG_20230515_071248_779

سرپرست فدائیان اسلام شهر ری اعلام کرد که بدستور حجت الاسلام خلخالی قرار است که پس از تخریب قبر رضا خان  نسبت به تخریب قبر رزم آرا و برادر رضاخان در باغ طوطی، همچنین استوار لشگری و بابائیان که در امامزاده عبدالله قرار دارد اقدام شود. خلخالی درباره استعفای خود نیز گفت احتمال دارد که امام استعفای مرا نپذیرند و مجددا کار مبارزه با قاچاقچیان بر من واگذار شود.

منبع: دیده بان ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها