رونمایی از پدرخوانده؛ هم‌دستی تروریست‌ها علنی شد

واکنش‌ کاربران شبکه‌های اجتماعی به مصاحبهٔ ایران اینترنشنال با نتانیاهو

کاربران شبکه‌های اجتماعی به مصاحبهٔ ایران اینترنشنال با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، واکنش نشان دادند.

واکنش‌ کاربران شبکه‌های اجتماعی به مصاحبهٔ ایران اینترنشنال با نتانیاهو

محمد شیروانی: درست وقتی که اسقاطیل مشغول جشنِ پوریم (جشنی بمناسبت کشتار بیش از ۸۰هزار ایرانی) است، سعودی اینترنشنال با نتانیاهو مصاحبه می‌کند!!!

دشمنی این حرام‌لقمه ها با جمهوری اسلامی نیست، با ملت و تاریخ ایران است..

این نکبت نتانیاهو که تا دیروز در جشن ایرانی کشون پوریم داشت بزن و برقص میکرد، در مصاحبه با سعودی اینترنشنال اوج حقارتش را نشان داد و ثابت کرد که عییییین سگ از ایران میترسد

سامان ماهور: معنای این که معصوم می‌گوید دشمنان ما از احمق‌ها هستند به این معنا نیست که آنها ضعیف هستند بلکه به این معناست که در عین قوت و توان رفتاری می‌کنند که فضا را برای آنها که حق و باطل را تشخیص نمیدهند روشن می‌کند… مصاحبه ی اختصاصی اینتر نشنال با نتانیاهو از این دست مسائل است

احسان منصوری: ‌شما عمله‌های بن‌سلمان با نتانیاهو و الاحواز و کموله و جیش‌العدل و مجاهدین قطعا دشمن مشترک دارید. اما آن دشمن جمهوری‌اسلامی نیست، ایران است. شما در آرزوی تکرار قادسیه اید، اسرائیل در رویای تسلط بر نیل تا فرات و تروریست‌ها در فکر تجزیه. البته همه‌اش را به گور خواهید برد.

پویان فخرایی: پوریا زراعتی فرزند نامشروع رسانه‌ای مسیح علی‌نژاد است. زراعتی توسط علی‌نژاد یک‌شبه برکشیده شد و درحالیکه تنها سابقه رسانه‌ایش حضور در بفرمایید شام بود، سردبیر(در واقعیت دستیار سردبیر از راه دور) اتاق خبر منوتو شد.مصاحبه با نتانیاهو هم تدارک جنگ روانی سازمان اطلاعاتی اسرائیل است.

علی لاهوتی: میمیک صورت پوریا زراعتی تو مصاحبش با نتانیاهو جوری بود که انگار به خر تی تاب داده باشن!یه نگاه های عاشقانه ای هم بهش داشت خیلی بدبخته..

یکی از سعیدها: پوریا زراعتی منو یاد افغانی هایی که از بال هرکولس آمریکایی آویزون شده بودن ولی نبردنشون میندازه.

یاسر آقایی: پوریا زراعتی به یه سیاستمدار سوخته ی یه رژیم اشغالگرِ تروریست که از ترس تجمعات میلیونی مردمش فرار کرده ایتالیا میگه استاد ما را نصیحت کن 

سید محمدصادق لواسانی: توی توییتر، پوریا زراعتی و ‎نتانیاهو و براندازا برای حمله نظامی به ایران نقشه می‌کشن و سه روز دیگه تهرانن! توی دنیای واقعی، ایران ۱۰ماه قبل نقشه زرادخانه‌های هسته‌ای و بیولوژیک سری اسرائیل رو براش فرستاده و گفته دست از پا خطا کنی، برا همیشه میری به درک

آمنه دهشیری: ۱۲ سال پیش در اولین حضور تلویزیونی خود در بفرمایید شام پوریا زراعتی ادعا کرد عضو یونیسف است و ۱۰۰£ به بچه‌های پاکستانی کمک می‌کند. امروز مقابل نتانیاهویی که در دورانش بیش از ۸۰۰ کودک فلسطینی کشته شده‌اند فقط خندید و چشمانش از شادی برق زد. یونیسف مرد یا انسانیت؟

هومن زندی زاده: گفتگو با نخست‌وزیر ‎اسرائیل یعنی رسمیت دادن به موجودیتی جعلی و پذیرش استعمار در منطقه ما. رسمیت دادن به چنین موجودیتی از طرف هرکه صورت گیرد، باید به شدت محکوم گردد؛ ولی وقتی یک ایرانی‌تبار کنار نخست‌وزیر اسرائیل می‌نشیند، یعنی او همدست بزرگ‌ترین دشمن ایران است. او دشمن ایران است.

میلاد علوی: با کلیدواژه «دشمن مشترک» و به بهانه «آزادسازی ایران»، مقابل یک تروریست تمام عیار و نخست وزیر یکی از آپارتایدترین رژیم‌های جهان می‌نشینند، لبخند می‌زنند، قند در دلشان آب می‌شود و نامش را هم می‌گذارند «روزنامه‌نگاری بی‌طرف»!

حیا را خورده‌اند و آبرو را قِی کرده‌اند…

حاج احمد: ‌وقتی میگیم اینا مشکل‌شون با ایرانه نه جمهوری اسلامی یعنی همین مصاحبه که دقیقا همزمان با عید پوریم ضبط شده، عیدی که به مناسبت سالگرد نسل کشی چند هزار ایرانی توسط یهودیا جشن گرفته میشه.

امیر: بالاخره سر مار زد بیرون.

این همه مخاطب جذب کردن برای همچین روزی.

بالاخره از پدرخوانده رونمایی کردن این وطن‌فروشهای خائن به ایران

منبع: مرکز رصد و تحلیل خورشید
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها