جاسوس پیشانی پینه بسته انگلستان که جناح ها به هم نسبتش می دهد

روزنامه کیهان: اکبری از حامیان برجام، FATF و دولت روحانی بوده/ واعظی: او با هیچ یک از وزرای روحانی ارتباطی نداشت

رئیس دفتر روحانی در دولت دوازدهم گفت: علیرضا اکبری با هیچ یک از وزاری ما ارتباطی نداشت او ارتباط محدودی با دبیر خانه شورای عالی امنیت ملی داشت که به دولت مربوط نمی شود.

روزنامه کیهان: اکبری از حامیان برجام، FATF و دولت روحانی بوده/ واعظی: او با هیچ یک از وزرای روحانی ارتباطی نداشت

روزنامه کیهان نوشت: براساس توصیه روزنامه جمهوری اسلامی برای یافتن ردپای جاسوس‌ها باید به سراغ کسانی بروند که مانند علیرضا اکبری همه توان خود را برای دفاع از برجام و FATF و مدعیان اصلاحات هزینه کرده بودند.

دیدیم که شعارهای آتشین علیـه قدرت‌های خارجی دادن و مخالفت با برجام و اف‌ای‌تی‌اف هم می‌تواند راهی برای جلوگیری کردن از پیشرفت کشور باشـد» مطرح کرده است.

معلوم نیست چرا نویسنده روزنامه جمهوری اسلامی کمترین اشاره‌ای به یادداشت‌ها، سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های علیرضا اکبری در دفاع از برجام و FATF و حمایت تمام‌قد از دولت روحانی و روزنامه‌های زنجیره‌ای و... نکرده است؟! براساس توصیه روزنامه جمهوری اسلامی برای یافتن ردپای جاسوس‌ها باید به سراغ کسانی بروند که مانند علیرضا اکبری همه توان خود را برای دفاع از برجام و FATF و مدعیان اصلاحات هزینه کرده بودند.

علیرضا اکبری با هیچ یک از وزرای روحانی ارتباطی نداشت/ هیچ وزیری از کابینه روحانی بازداشت نشده است

رئیس دفتر روحانی در دولت دوازدهم در واکنش به خبر بازداشت یکی از وزرای دولت دوازدهم گفت: اگر یکی از اعضای دولت و وزرا در زندان بودند قطعا من در جریان قرار می گرفتم اما هیچ کس در زندان نیست.

کریمی قدوسی در توییتر مدعی شده بود یکی از وزرای دولت روحانی که با اکبری ‎جاسوس معدوم شده انگلیس در ارتباط بوده، هم‌اکنون در زندان است.

به گزارش مدارا، رئیس دفتر روحانی در دولت دوازدهم اما در واکنش به این خبر گفت: اگر یکی از اعضای دولت و وزرا در زندان بودند قطعا من در جریان قرار می گرفتم اما هیچ کس در زندان نیست.

محمود واعظی درباره ادعای کریمی قدوسی مبنی براینکه یکی از وزاری دولت روحانی اکنون به دلیل ارتباط با علیرضا اکبری در زندان به سر می برد گفت: اکبری با هیچ یک از وزاری ما ارتباطی نداشت او ارتباط محدودی با دبیر خانه شورای عالی امنیت ملی داشت که به دولت مربوط نمی شود. او افزود: این اقایی که این ادعا را مطرح کرده قبلا هم ادعاهای دیگری داشته که هیچ کدام اثبات نشده است.

واعظی در پایان یادآور شد: اگر یکی از اعضای دولت و وزرا در زندان بودند قطعا من در جریان قرار می گرفتم اما هیچ کس در زندان نیست و او اولین نفری است که چنین ادعایی دارد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها