برگزاری مراسم تشییع و وداع با پیکر مرحوم رستم قاسمی

مراسم تشییع و وداع با پیکر مهندس رستم قاسمی، وزیر سابق راه و شهرسازی با حضور رئیس جمهور، تعدادی از اعضای کابینه و جمعی از مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری، در مسجد سلمان این نهاد برگزار شد.

برگزاری مراسم تشییع و وداع با پیکر مرحوم رستم قاسمی

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز یکشنبه با حضور در مراسم تشییع و وداع با پیکر مهندس رستم قاسمی، وزیر سابق و فقید راه و شهرسازی، که در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، ضمن قرائت فاتحه برای ایشان از خداوند متعال، رضوان الهی مسئلت کرد.

این مراسم با حضور تعدادی از اعضای کابینه و جمعی از مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

همچنین، مراسم تشییع پیکر سردار رستم قاسمی، وزیر سابق راه و شهرسازی پس از طواف شنبه شب در حرم مطهر رضوی امروز (یکشنبه ۲۰ آذر) از ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی تهران به سمت مقبره الشهدای این شهرک برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مردم و مسئولان کشوری و لشکری از جمله سردار سلامی، سردار فدوی، سردار قاآنی، سردار صفوی، سردار پاکپور، سردار اشتری، محسن رضایی، سردار علایی حاضر بودند.

رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی بعد از تحمل یک دوره بیماری سرطان، صبح روز پنجشنبه، ۱۷ آذرماه درگذشت.

آیین گرامیداشت وی نیز با حضور مقامات و مسئولین عالی رتبه لشکری و کشوری، همکاران و همرزمان روز دوشنبه( ۲۱ آذرماه) از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار خواهد شد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها