کیهان: خاتمی و برخی هم‌طیفانش، شریک همه جنایت‌ها و خسارت‌های اغتشاشات 40 روز گذشته اند

« خاتمی و اصلاح‌طلبان، از حامیان اصلی دولت اشرافی غربگرایی بودند که به مدت هشت سال اقتصاد کشور را دچار عقبگرد‌های جدی کرد و حالا همان‌ها برای زندگی و معیشت مردم که آسیب زده‌اند، اشک تمساح می‌ریزند!»

کیهان: خاتمی و برخی هم‌طیفانش، شریک همه جنایت‌ها و خسارت‌های اغتشاشات 40 روز گذشته اند

روزنامه کیهان نوشت: رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون به فاصله چهل روز از موضع‌گیری تحریک‌آمیز به بهانه فوت مهسا امینی، نسبت به جنایت تروریستی در حرم شاهچراغ ابراز تاسف کرد!

خاتمی و همچنین بیانیه منتسب به مجمع روحانیون بلافاصله پس از فوت مهسا امینی، با انتشار موضع‌گیری و بیانیه‌هایی، اقدام به تحریک افکار عمومی هماهنگ با رسانه‌های وابسته به اسرائیل و سعودی و انگلیس و آمریکا کردند و این در حالی بود که هنوز تحقیقات درباره علت فوت انجام نگرفته بود. پس از آن هم برخی افراطیون مدعی اصلاحات به بهانه‌های مختلف در آتش آشوبی دمیدند و بنزین روی آتش اغتشاشات ریختند.

اکنون خاتمی در بیانیه‌ای شیطنت‌آمیز آورده است: «حادثه تروریستی شیراز که به جان‌باختن عده‌ای از هموطنان عزیز و آسیب‌دیدن عده‌ای بیشتر منجر شد، نشان داد که خشونت تا چه حد می‌تواند بی‌رحم و مصیبت‌بار باشد. ضمن محکوم کردن این حرکت پلید و دردآفرین، برای جان‌باختگان عزیز رحمت واسعه الهی و برای آسیب‌دیدگان، بهبودی از خداوند منان طلب می‌کنم. آنچه در جامعه ما جاری است و می‌توان ریشه‌های آن را از دیرباز جست‌وجو کرد و رو به سوی آزادی و زندگی دارد، درخور توجه است؛ ولی با کمال تأسف بروز خشونت - از هر طرف که باشد- دل‌ها را آزرده می‌کند.

زیستن اولین حق هر انسانی است و بهزیستن انسان‌ها باید هدف و رسالت نظام‌ها و حکومت‌ها باشد. ملاک ارزیابی یک نظام و یک حکومت این است که تا چه حد زمینه بهزیستی مردم را فراهم می‌آورد. تقاضای زندگی خوب، امن و عادلانه از سوی مردم، تقاضای طبیعی است و اگر ببینند شرایط این زندگی فراهم نیست، حق دارند انتقاد و حتی اعتراض کنند. ولی در همه حال انتقاد و اعتراض باید متوجه نفی خشونت هم باشد و نباید خود به خشونت آلوده شود. مخصوصاً در شرایطی که بدخواهان ایران و ایرانی در بیرون مرز‌های کشور با حربه‌های غیرانسانی مانند تحریم و یا تشویق خشونت برای بهره‌گیری از خون پاک جوانان کشور امید‌های واهی در سر دارند».

وی افزوده است: «تأکید می‌کنم که خشونت را با خشونت نمی‌توان پاسخ داد، هرچند باید با خشونت‌گران مقابله کرد. برای بهبود اوضاع و فراهم آمدن فضای زندگی امن و سالم و برخوردار برای همه، به‌خصوص حکومت‌ها باید موازین حکمرانی خوب را رعایت کنند و ضمن شنیدن صدای انتقاد و اعتراض- حتی اگر ناحق باشد- زمینه را برای فراهم آوردن رضایت مادی و معنوی مردم فراهم آورند. من نیز به نوبه خود در آشکار و نهان راه‌هایی که به این امر مبارک منتهی می‌شود و امنیت را پایدار و آزادی و توسعه و پیشرفت را تأمین می‌کند در حد فهم و توان اندک خود نمایانده‌ام. امید است که گوش‌ها شنوا و دل‌ها پذیرا شود».

این موضع‌گیری فرافکنانه در حالی است که او و برخی هم‌طیفانش، شریک همه جنایت‌ها و خسارت‌هایی است که در چهل روز گذشته در قالب اغتشاش و تخریب و ترور به مردم و نیرو‌های امنیتی و اقتصاد کشور وارد شده و به‌ویژه خون شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ- به‌خاطر فرصت فراهم کردن برای ترور و جنایت- سنگینی می‌کند. دم زدن خاتمی درباره زندگی در حالی است که او با وجود اذعان به دروغ بودن تقلب در انتخابات ۱۳۸۸، جزو سردمداران اصلی آشوب و فتنه در آن سال بود و در کنار هشت ماه خسارات امنیتی به کشور، زمینه‌ساز تحریم‌های دهه اخیر آمریکا علیه ملت ایران شد.

نکته تلخ و تأسف‌بار اینکه بلافاصله پس از تشدید جنایت و ترور (ماجرای حرم شاهچراغ) خاتمی به جای مطالبه انتقام از طراحان این جنایت تروریستی، ادعا می‌کند خشونت را نباید با خشونت پاسخ داد. باید با بررسی بیشتر مراکز امنیتی و قضایی روشن شود او و امثال وی چه نسبتی با جنایتکاران دارند که مجازات آن‌ها را ناخوش می‌دارد و در واقع تشویق به دست روی دست گذاشتن برای جنایات بیشتر می‌کند؟!

و نهایتاً اینکه خاتمی و اصلاح‌طلبان، از حامیان اصلی دولت اشرافی غربگرایی بودند که به مدت هشت سال اقتصاد کشور را دچار عقبگرد‌های جدی کرد و حالا همان‌ها برای زندگی و معیشت مردم که آسیب زده‌اند، اشک تمساح می‌ریزند!

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 77
  • ناشناس
    2

    کیهان و هم طیفانش هم شریک همه جنایات و خسارتهای 40 سال گذشته!!!

  • ناشناس
    9

    دقیقا همین طور است ،این شیعه های انگلیسی وامریکانی که در‌زمان ریاستشان کشور را به مرز نابودی کشاندن ورساندن دلار به ۳۰ تومان وکلاه برداری در بورس ونیروهای نفوذی وسند ننگین بیست ،سی وولنگاری در بین بانوان وصحبت باجنایت کاران جنتلمن که قاتل حاج قاسم بودندویکی از مولفه های تحریکات امروز هستن

  • ناشناس
    1

    فرق نمی کند بیشتر،،،، هم فکر ها شما مقصر
    این وضعیت هستند،شما مردم را ۴۰سال است که در فلاکت نگه داشته اید

  • ناشناس
    4

    اگه بیشتر مردم ایران با تفکرات شما مخالف باشند
    همشان را باید بکشید؟
    هر حکومتی با رای مردم مشروعیت پیدا میکند
    نه دولت حاضر نه مجلس نه شورای نگهبان
    هیچکدامشان برخواسته از رای اکثریت نیستند
    و همین افکار شما باعث ضربه زدن به کیان مقدس جمهوری اسلامی میشه

    نظرات شما -
    • 🐜
      2

      من بسیارخوشحال هستم .از اینکه حزب ساندیس خور ها وحزب جیره خور.ب جان هم افتادند.برای دورزدن ملت ههههههههههههههه خودتی کیهان ملت آگاه ترازدیروز هههههههههههههههه

    • ناشناس
      2

      مرحوم هاشمی که برای خودش در این حکومت عددی بود و یال و کوپالی داشت نهایتاً کیش و مات شد. وای به خاتمی مظلوم و بی آزار و کم حرف و ساکت و گوشه گیر که اصلاً عددی نیست.

    • سرباز کوروش
      1

      کیان مقدس جمهوری اسلامی،!! داخل پرانتز زارررررررت،،، آخه جمهوری اسلامی اگه کارش درست بود که این حال و روز مملکت نبود،،،،

    • ناشناس
      3

      والله مردم با چراغ قوه دنبال روحانی میگردند. این شما و امثال شما بودید که فریاد می زدید ما می توانیم و حالا تازه فهمیدید به اون کشکی که حرف و شعار می دادید نیست. شما اقتصاد چهارده دهم یک درصد را به پنج درصد رسانده اید!
      شریعتمداری و امثال او چون خودشان با یک سیلی و تشر موقور میان فکر می کنه بقیه هم مثل اونان. نمی فهمه تسلسل خشونت فاتحه مملکت رو می خونه

    • ناشناس
      7

      جناب ناشناس عزیز ...............
      قسم جلاله نخور شاید شما با عینک دنبال روحانی بگردید ولی اونایی چشم و عقلشان کار می کنند می دانند و می فهمند که همین بنفشی ها سکوت کرده دارند چه بلایی دارند سر کشور می اورند .....
      آقای رییسی در ریشه کن کردن بنفشی ها از ساخت اجرایی کشور دیر عمل کند کشور به باد فنا رفته ....


    • ناشناس
      1

      گور پ د ر اصلاح طلب و اصولگرا

  • حامد
    5

    عامل اصلی جنایت و کشتار کودکان در ایران افکار منحط و ارتجاعی شریعتمداری و اربابانش است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      دقیقا .داعش همین ها هستند

    • د
      8

      سلام.حامد شما هم لابد وطن فروش هستید

  • اکبر
    4

    با کیهان موافقم خاتمی نبود مردم 20 سال پیش این حرکت انقلابی رو شروع میکردن . الان کشورمون این هم نابود نشده بود

    نظرات شما -
    • د
      10

      سلام.اکبر.یادم نرفته که امریکاییهامی گفتند خاتمی گورباچف ایران است بهترین نفر برای براندازی در ایران است

  • ناشناس
    5

    جنایت میکنید بعد برای خفه کردن.وترساندن مردم یک جنایت دیگه همین جور جنایت پشت جنایت از موقع که ساختمان ریخت رو سر مردم ببینیدچندتا جنایت پشت سر هم واژگونی قطار به خاک وخون کشیدن دانشجویان آتش زدن زندان ها ترور در شاهچراغ یعنی ریاست کردن این دوروز دنیا اینقدر برای شما با ارزش هست یعنی از خدا ومرگ نمی‌ترسید فکر ثبت تاریخ در مورد خودتان نیستید

    نظرات شما -
    • 3

      لذتی که قدرت برای این مدعیان دارد هیچ چیز ندارد .مطمئن باش اکثرا آتئیست هستند و هیچ اعتقادی به خدا ندارن.

  • ناشناس
    4

    نه اتفاقا حسین آقای شما وهم پارگی هایش مملکت را به مرز نابودی کشانده وعجیب اینکه روی چرند گوییهایشان هم پافشاری میکنند،صدای مرگ در خیابان‌ها پیچیده.

  • ناشناس
    41

    همان سال درفتنه ۸۸ باید همشون مجازات میشدند

    نظرات شما -
    • 1

      اصلا سال 76 که بعنوان سوپاپ اطمینان آمد نباید مردم به او رای می دادند!الکی اعتراضات 25 سال عقب افتاد.

    • 3

      اصلاح طلب و اصول گرا دو روی یک سکه هستند.

    • علی
      1

      نه غزیزم
      برای این عوامفریبی ها دیگه خیلی دیره
      حناتون رنگی نداره

    • ناشناس
      1

      آقای شریعتمداری ببین، اونی که فهمیده خاتمی لابه‌لای خطوط این پیام، چی‌گفته، پشیزی برای حرفهای تو قائل نیست و اونی هم که متوجه نشده نه طرفدار اینوره نه طرفدار اونور پس الکی انقدر زور نزن!
      ما که میدونیم خاتمی چیکار کرده که هنوز بعداز ۲۵ سال داری میسوزیی! چون باعث شد رفیق جینگت داروی نظافت بخوره!

  • مرد تنهای شب
    5

    بدون شک شریعتمداری و تمام هم‌طیفانش، شریک همه جنایت‌ها و خسارت‌ها در 44 سال گذشته اند.

    نظرات شما -
    • م
      30

      سلام.مرد تنها شب. شما هم لابد شریک جنایت امریکا هستید

  • م.س
    0

    مسئله اصلی اینست که اصول گرا ها و اصلاح طلبها هر دو از یک قماش هستند اینها مقلد غربیها هستند خواستند ادای آنها را در بیاورند مانند آمریکاییها ( جمهور خواه و .....) یا مانند انگلیسیها( حزب فلان و حزب .....) همش بازیهای کثیف سیاسی برای بازی دادن عوام هستند . اینها مدافع حقوق مردم و انسانیت نیستند.

  • مهرداد سربندی
    5

    شرعتمداری بی شریعت اصلاحات 32 سال بر مسند حکومت بود نه 8 سال . اونی که 8 سال مملکت را به گند کشید اصولگرای انحصار طلب طالبانی مسلک بود که فرانکشتنی بنام احمدی نژاد را به جان اقتصاد و عمران و آبادی این مملکت انداخت. اما امثال تو که همیشه بوق بلندگوهای اصولگرا بودید. مجبور هستید خرابی هایتان را به گردن دیگران بیندازید

    نظرات شما -
    • ز
      5

      سلام.مهرداد سر بندی.طبق اعتراف شما پس چرا انها تو این 32سال کارها رو درست نکردند شما همان های نیستید که گفتید امضاء جان کری تضمین است خاتمی همان فردی نیست که لقب گورباچف ایران ،امریکایی ها بهش دادند

  • بابا زید
    2

    متاسفانه کیهان به جای وفاق و همدلی که نیاز این روزهای جامعه ما می‌باشد همواره در شیپور اختلاف ودودستگی ونا آرامی می‌دمد وهمچنان بنزین بر آتش اختلافات وشرارتها میریزد!!!!!!

    نظرات شما -
    • منافقان شیرین زبان رسوا باید گردند !!!!!!!!!!!!!!
      2

      با خاتمی و امثال این افراد هیچ وفاق ملی حاصل نمی شود ..
      این منافقان با وجاهت میدان را برای کشتار بیشتر مردم باز می کنند ..
      به نظرتان ما باید بایستیم و تماشگر کشتار مردم باشیم و بگوییم خشونت را باخشونت نباید جواب داد ....
      این حماقت حداکثری نیست ؟؟؟؟؟؟؟
      حتی غربی ها که قبله آمال این جماعت است اینگونه تمدن سازی نکرده اند نگاهی به اعدام های انقلاب فرانسه بیاندازید متوجه ماجرای خیانت خاتمی یرای خلع سلاح کشور خواهید شد ....

  • طماری
    0

    شریک همه قتل‌های ملت ایران از مهسا تاکنون همه شماها هستید هرجا کم میارید می روید سراغ خاتمی و موسوی

    نظرات شما -
    • س.ع
      2

      سلام.طماری.چون هر جای از ایران اتفاقی می افتد رد پای وطن از این اقایان در انجا هست

  • ناشناس
    0

    کیهان اونایی که جلو گشت ارشاد رو نگرفتن مقصرن

  • ناشناس
    0

    مرگ مهسا خیلی غم انگیز بود چون اعتراض نبود که به میل خودش رفته باشه که احتمال به خشونت کشیدن بنابه هر دلیلی وجود داشته باشه و آسیب دیده باشه با خانواده اش اومده بود مثلا دو روزی در پایتخت کشورش بهش خوش بگذره ، یکدفعه اینجوری شد اونم با یه مانتوی بلند شال بزرگ بر سر ، بخدا هر کسی ذره ای وجدان داشته باشه براش گریسته چرا یه ذره فکر نکردید با این قوانین عجیب و غریب که گذاشتی در اثر استرس اضطراب و یا هر چی باعث مرگ ایشون شدید آیا واقعا از ته دل بخاطر وضع چنین قوانینی از خود شرمنده نشدید

  • ناشناس
    1

    حسین شریعتمداری هم معلوم نیست چی می زنه!خاتمی کیلو چنده؟!

  • غریبه
    0

    خاک بر سرت -- مسئول همه نا آرامی ها و اغتشاشات و کشتار و فتنه انگیزی ها ملکه انگلیس و ماموران ریا کارش مثل تو و رسایی و .... هستید اول ذهنت اب بکش بعد نام خاتمی بیار-- در تمام دوران عمر سرتاسر مضر خودت و کل همفکر هات یک نفر وطن پرست و مرد مثل خاتمی نخواهید دید

    نظرات شما -
    • ل
      8

      سلام.غریبه .خاتمی همونی نیست که پدر ش گفت پسرم من دچار انحرافات دینی شده و لیاقت جایگاه گرفتن نیست

  • غلط گیر
    0

    جناب آقای کیهان همه تقصیر دارن ‌و شما بی تقصیر خودت کجا ایستادی

  • ناشناس
    0

    در زمان خاتمی هر ماه چند رئیس جمهور و پادشاه و امیر به کشور ما رفت واومدو سرمایه گذاری می کردند اقتصاد بسرعت در حال شکوفایی بود امار بیکاری و طلاق بزه کاری فرار مغزها رو بکاهش و امار اشتغال و ازدواج و مسکن و بالا رفتن ارزش پول ملی و .....مثبت بود و اقای خاتمی به کشور های اروپایی امریکایی و اسیایی میرفت الان دو ساله رئیس جمهور ما سوریه میره پول میده به روسیه میره پهپاد میده که تحریمها بیشتر بشه و بزرگترین رئیس جمهوری که اومده پوتین بوده که نگذاشته ایران وارد برجام بشه و طالبان هم اومدن و حقابه هیرمند به شوره زار بردن این است قدرت سواد واخلاق (دولت خاتمی)و بیسوادی و بی اخلاقی (دولت فعلی)

  • زسی
    15

    دولت روحانی در 8سال ریاست جمهوری خودش فقط داشتن زمینه سازس
    تغیر نظام رو پی ریزی میکردن الان هم دارن هم از نظر فکری هم مالی بشدتکمک میکنن

    نظرات شما -
    • خلع سلاح بنفش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      7

      دقیقا .....
      این بنفشی ها پشت تمام تورم ها و جنایت ها هستند ...
      سکوت این روزهای شیخ حسن روحانی را دست کم نگیریم همین آقا با برجام تیشه در ریشه معیشت مردم وفرهنگ و اقتصاد این کشور زد و این زدن ها همچنان ادامه دارد .......
      این جماعت به نمایندگی از سیاستمدار ساده لوحشان که محمد خاتمی باشد قصد خلع سلاح جمهوری اسلامی را دارند عبارت خشونت را نباید با خشونت جواب داد یعنی سلاح را زمین بگذار و تسلیم انگلیس و آمریکا شو ....
      غیر از این هیچ تحلیلی نمی شود انجام داد .........

  • بی نام
    15

    اصلاح طلبان همان کسانی بودند که از اول انقلاب با شعار یا روسری یا تو سری آمدند فساد مالی کردند فرزندانشان را در جنگ هشت ساله به بهانه تحصیل به آمریکا و اروپا فرستادند مخالفانشان را با نام ترور کور ترور مجاهدین خلق از دور خارج کردند و بعد چهل سال اعتراف کردند که عضو مجاهدین خلق بودند توبه کردند فرزندانشان اختلاس کردند جنایت کردند مقیم کشورهای دشمن شدند و آنها فقط تبری جستند که اگر یکی از آدمهای عادی کوچکترین خلاف از خلاف آنها را انجام می داد حکمش اعدام بود .فساد جنسی را ترویج دادند و نامش را اصلاحات فرهنگی گذاشتند که نمونه اش شروع صادر کردن دختران و زنان به امارات و معامله آنها در زمان خاتمی بود که در زمان روحانی به نام کاریابی برای زنان سرپرست خانواده به اروپا ادامه پیدا کرد و خروج دختران به کردستان عراق همین افراد بودند که به بهانه مخالفان حکومت تمامی کارخانه ها را اوایل انقلاب تصرف کردند شدند خاندان هاشمی موسوی خاتمی کروبی و.....که قبل انقلاب جا برا خواب هم نداشتند حالا برای چپاول بیشتر دین مردم را نشانه گرفتند. چرا مدعیان اروپایی و آمریکایی و اپوزوسیون کاری به فرزندان خارج نشین اینها ندارند. و بدتر از همه که تو سر مردم کردند عرب پرست و به دین اهانت می کنند ولی گوش به فرمان اینترنشنال عرب هستند. کجای دنیا کسی با تکیه بر دشمن به جایی رسیده کجای تاریخ دشمن یاری گر برای رسیدن به حق می شه که تعدادی گوش به فرمان بی بی سی و عربستان نشسته اند.

    نظرات شما -
    • محسن
      0

      اولین کسی که دستور به حجاب اجباری داد آقای خمینی بود..(در خاطرات تصویری روحانی ببینید) در اوائل انقلاب اکثرا به خاطر دلبستگی که همه به او داشتند فرمانش را تسری دادند تا این که برخی از طبقه تحصیل کرده تر و مستقل تر از همان انقلابیون به خاطر فجایع و خطاهای بزرگ و ناکارامدی ها و دروغ پردازی های عده ای از حاکمیت، دچار شک شدند و گفتند ( این نبود آنچه ما و مردم میخواستیم) و چپ شدند و (((به برخی جریان منتقد *پیوستند*))) و بعد به دوم خردادی و اصلاح طلب معروف شدند..و بسیاری از آنها در همان تند روی ماندند( مانند همین شریعتمداری ..ا..کرم و غیره ) که پست های رانتی را گرفتند..این که همیشه دروغ گفتید و گفتید اطلاح طلب ها نگاه به غرب دارند صد بار غلط تر از این است که ما بگوییم شما نگاه به شرق دارید..اصلاحات همواره خواست محکم و مقتدر مقابل غرب مذاکره کند و حقوق ملت را استیفا کند..همچنان که مصدق در دادگاه لاهه قهر نکرد که نرود..رفت و **با اختیارات تمام هم رفت** و حق ملت را استیفا کرد..شما اما از غرب هراس دارید..با او ستیزه میکنید ..چرا که از طنین صدای مرگ بر امریکا ارضا می شوید..و این مملکت را به این جا کشاندید که همواره منزوی است و در حال بهانه دادن به دست امریکا و اروپا برای تحریم.. و بالا رفتن قیمت دلار و به تبع آن خانه و خودرو و غیره بوده و هزینه اش را مردمی دادند که دیگر نمیخواهند..از بهای توجیه گری و ماله کشی برای حاکمیت خوردید..شنیده ام در خیابان به شما میگویند : (آخرشه ..خوب بخورید ) ولی مهمترین مسئله اکثریت مردم معیشت بوده و هست که بر اساس نظر تمام کارشناسان ، دولت خاتمی با تمام سنگ اندازی هایی که از طرف حاکمیت شد، همچنان بهترین کارنامه اقتصادی تاریخ پس از انقلاب را دارد..اگر نظام برجاست، مرهون همین اصلاحات است که اگر نبودند همان وقتی که بعد از حادثه میکونوس ، سفرا، ایران را ترک کردند ، در یک بزنگاه مثل حادثه 11 سپتامبر ممکن بود به ایران هم حمله کنند..ولی احساس کردند مردم حاکمیت را میخواهند که این گونه به گرد رفرمیسم خاتمی جمع شدند..این که میگویم شریعتمداری وقیح و دیوث سیاسی است و خبر فوری منتشر نمی کند علتش این همین است..وقتی که امروز سپاهی ها در شاهچراغ از پیکر عزیزان ما سواستفاده می کنند.. حرف در دهان مردم عزادار میگزارند و میگویند بگویید..(سپاه ما ..اغتشاش گر محارب را اعدام کن.. بگو..) و خوشبختانه اکثریت مردم تکرار نکردند و نمی کنیم ..این ها درد است..دیاثت است..وگرنه لعنت به انگلستان و آل سعود..و البته لعنت به شما که به هر قیمتی میخواهید حاکمیت کنید ....*نه*

    • مرادی
      0

      دوست عزیز بخشی از حرف هات درسته ولی کسی گوش به فرمان بی بی سی واینترنشنال ننشسته و اونها رو دوست مردم ایران نمی دونه . چرا نمی بینی چه به روز مملکت اومده اکثر مردم کل حاکمیت رو مقصر این وضع میدونن اصلاح طلب واصول گرا فرقی نداره براشون برادر من

  • رییسی
    0

    مسول تمام بدبختی ها این ملت شخص شربتمداری است

  • ناشناس
    0

    يكي به اين نادان بگه زاهدي وفا رفيق شما از كجا صد هزار ميليارد تومان پول آورده ؟؟

  • ناشناس
    1

    جایگاه خودت بدون و خفه شو که هر چه آتش است زیر سر شماست -- خائن وطن فروش و اغتشاشگر و ریا کار تر خودت نه داریم و نه داشتیم تو بدترینی

  • ناشناس
    0

    آمریکا اسرائیل اروپا کانادا اصلاح طلبها همه وهمه مقصرند و شما ها پاک و بی تقصیرید

  • ایرانی
    0

    نه دنبال جای پا برای امثال خاتمی نباشد ...شما می خواهید اینها رو جز کارتهای آخر بازیتون معرفی کنید و در نهایت اگر موفق نشدید در آخر امثال مثل خاتمی رو برای مهندسی اعتراضات( انقلاب) بفرستید...در حالی که اینها بین مردم هیچ جایگاهی ندارند و نخواهند داشت....خاتمی و احمدی نژاد با مردم نیستند و نخواهند بود

  • ناشناس
    0

    افکارطالبانی وبیمارگونه توودارودسته ات د

  • ناشناس
    0

    چرا دروغ میگید مردم آگاه شدن همتون سرتا پا یه کربسید آخوند آخونده پدر مردم رو با این بیسوادی در آوردید یادغارت یا اختلاس یاربیسوادی گسترده تا کسی علم واقعی نداشته باشد وقتی اعراب به ایران حمله کردن تمام کتاب هارو آتیش زدن چون سواد آگاهی میاره

  • ناشناس
    0

    درخواست محاکمه بانیان مشکلات امروز

  • ناشناس
    0

    اقای شریعتمداری اینقدر هیزم بیار معرکه نباش وسعی کن برای رضای خداهم که شده فکر وفاق وهمدلی بین مردم باش

  • عادل از قطب شمال
    0

    مردم همه آگاه هستن و شماها رو شناختن.....

    نظرات شما -
    • ز
      2

      سلام.عادل از قطب شمال .مردم شما ها رو هم شناختن خودت رو اذیت نکن عادل دیگه حنایی تو پیش مردم رنگ نداره

  • ناشناس
    0

    روزی دو تا کامیون ساندیس که بیاد برای کیهان همینه اوضاع هست

  • ناشناس
    1

    فکر کنم مردم باید؛ طی یک اقدام مشترک، ابتدا آلبانی نشین ها را معدوم کنند و سپس لیست باقیمانده‌ی سران اصلاح طلب را از سردبیر نامحترم کیهان و عباسی بگیرند و آن‌ها را، به انضمام پسر شاه، از بین ببرند. بعد ببینیم این آقایان خفه می شوند؟! مردم کم کم از اصلاح طلبان بیش از شما متنفر می شوند چرا که، از سال 76 عملا سد راه حرکت مردمی که هنوز به تعقل و حرکت اصلاحی بودند، شدند. دعا کن که آنان بودند و اگرنه شما مخبثان مدت ها پیش جوانمرگ شده بودید!

  • کوروش
    0

    هشت سال که رییس جمهور بود شورای نگهبان تایید صلاحیت کردش برو به اونها بگو چرا تایید شده اگه راست میگویی

  • ناشناس
    0

    تاریخ ثابت خواهد کرد که امثال شریعتمداری وعباسی واحمدی نژادورسایی وکریمی قدوسی ها و... جاسوسان آمریکا واسرائیل خواهند بود ود ر خدمت آنهاکمر به نابودی کشور بستند

  • فقیر
    0

    این کشتارمردم بیدفاع کارخودنظامه تاردگم کنندوگرنه داعش کجابود

  • امیرازگودسیددرویش میدان شوش
    0

    باعث و بانی این وضعیت روزنامه کیهان و همفکران نادان این روزنامه پاچه خوار و متملق است که با تحلیلهای طرفدارانه از بانیان وضع موجود باعث توهم آنها میشود تا یادشان برود که غیر از یک کارگزار چیز دیگری نیستند و نباید در مقابل اراده یک ملت مقاومت کنند ...حالا خنده دار است این آقایان هر روز دنبال اتهام زدن به دیگران هستند!!!

  • ناشناس
    0

    مردم فقط بخاطر حرف های مفت و خزعبلات شما و هم طیفانتان دست به اعتراض زده اند نه خاتمی و دیگران ، اقای شریعتمداری قلم در دست شما بدترین بلاییست که به جان انقلاب اسلامی افتاده ، یک روز مشخص میشود شما از کدام کشور دشمن انقلاب اسلامی خط میگرفتید تا انقلاب را نابود کنید مسبب همه این اعتراضات شمایید

  • ناشناس
    0

    بعضی ها آنقدر کر و کور و گنگ هستند و تا وقتیکه مرگ به حلقومشان نرسد واقعیت را نمی‌پذیرند
    شریعتمداری و همفکرانش نیز همینطور هستند

  • ناشناس
    0

    شما هستید که با ساز دشمن همیشه در حال رقص و پایکوبی هستید شما بانیان تریم برای این ملت مظلوم هستید شما بودید که مردم تفهیم ایران را خس و خاشاک نامیدید در زمان دولتهای شما بود که اختلاسگران پول این ملت را به باد فنا دادند در زمان دولت حامی شما بود که زنجانیها احمدی مقدم ها و گم شدن دکلهای نفتی همه با هم اتفاق افتاد در زمان دولت شما بود که هفت قطعنامه شورای امنیت علیه ملت مظلوم ایران و...اتفاق افتاد در زمان دولت حامی شما با کشورهای دنیا قطع رابطه صورت گرفت در زمان دولت حامی شما پول نفت و درآمد نفتی که به 800 میلیارد دلار رسید همه پولها به با هوا رفت و معلوم نشد که در کجا خرج شد در همین دولت هم با یک سیاست غلط و عاری از عقلانیت کشور را به بحران تورم و گرانی هدایت کردید دولت سیزدهم به غلط می گوید که در پایان دولت دولت آقای روحانی که 60 درصد بود را به 40 درصد کاهش دادیم آقای شریعتمداری نمی دانم سواد ریاضی داری یا نه مرغ در زمان دولت روحانی 30 تومان بود در دولت سیزدهم شده 65 هزار تومان برنج ایرانی کیلویی 40 هزار تومان بود حالا شده 120 هزار تومان آقای شریعتمداری اگر محاسبه کنی تورم بالای 150 درصد رسیده خودت می دانی و بدلیل تفکرات متحجرانه نمی خواهی قبول کنی اگر دقت شود تمامی وزرای احمدی نژاد و معاونین او سکاندار اقتصاد و اوضاع فعلی کشور شده اند وقتی دیدگاه شما نمی تواند صدای مخالف را گوش دهد این صداها از جای دیگری بلند خواهد شد

  • ۷۸۹۰
    0

    ببینید اوج خباثت امثالی مثه روزنامه کیهان چقدر عمق و پهنا دارد بطوریکه حتی در این اوضاع و احوال و واضح بودن ریشه ی این همه ناارامی که مستقیما از تفکرات پوچ و پوسیده ای مانند کیهان بر میاید ، دست از گرایش تعصب گروانه ی جناحی بر نمیداره و در صدد وارانه جلو دادن واقعیت و موکول کردن صفات و ویژگیهای خود و حکومت هم فکر خود به فرا دور دست تر که گاها برخی از افراد جامعه در ذهن و خاطره ی خود ندارند

  • ناشناس
    0

    آقای حسین شریعت مداری
    تو و همفکرانش مسئول اکثر بدبختی این جامعه فلاکت زده هستید

  • بفرما حسین شریعتمداری مرغ را به قیمت قبل توزیع کن یا توضیح بده تورم چند؟
    0

    ایرنا/دولت سیزدهم به منظور حمایت و جلوگیری از ضرر تولیدکنندگان نرخ جدید هر کیلوگرم مرغ زنده را ۴۴ هزار تومان و گوشت مرغ را کیلویی ۶۳ هزار تومان تعیین کرد، این در حالی است که این محصول در بازار با قیمت مصوب و یا کمتر از آن به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

    چهارشنبه هفته گذشته «محسن شیراوند» معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی به دلیل افزایش هزینه‌های تولید مرغ و جهت استمرار تولید، قیمت مصوب هر کیلوگرم گوشت مرغ برای مصرف‌کنندگان ۶۳ هزار تومان اعلام کرد در حالی که پیش از این قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است.

  • محمد
    0

    قُتِلَ الْخَرَّاصُونَ:مرگ بردروغگویان(قرآن)

  • ناشناس
    0

    ای دلِ خسته ی من همدمِ ویرانی ها
    غرق شو غرقِ خودت غرقِ پریشانی ها

    زَرق و برق بدلیجات اسیرت نکند
    ماه را گم نکنی بینِ چراغانی ها…!


    جان به لب آمد و جانانِ جهان بازنگشت
    جان گرفتند ز بی جانی ما جانی ها

    خسته ام خسته از این بی عملی ها خسته
    خسته از حرف زدن ها و سخنرانی ها

    پینه دوزی به بَرَش رفت ولی ما عمریست
    غَرّه هستیم به این پینه ی پیشانی ها

    ماهمه غمزده و غمزه ی چَشمَش کافیست
    تا زشادی بشود پُر دلِ زندانی ها

    غم مخور یوسف گمگشته میاید ای دل
    این خبر را برسانید به کنعانی ها…

  • ناشناس
    0

    منفور ترین ادم روی کره زمین برای ایرانیان شاید همین شخص فحاش و بی وجدان وخدا نشناس باشد که اصلا بویی از انسانیت، رحم و مروت نبرده است

  • خون جیگر
    0

    لعنت و نفرین خدا بر کسانی که زندگی ما را به این روز انداختند مخصوصا آخوندهای دو زاری...

  • نگون بخت
    0

    این شریعتمداری بنانیست بازنشسته بشه؟

  • ناشناس
    0

    این روزنامه که هیچ خواننده ای نداره دائم در حال اختلاف اندازی در جامعه هست و مطلبی که موجب اتحاد بین اقشار جامعه میشه بیان نمیکنه عزیز نمیتونی کار مثبتی انجام دهی بزار بقیه اینکار را بکنن مملکت دولت داره بزار کارشو انجام بده.

  • مریم
    0

    بعد وقتی میگیم کار خودشونه! ناراحت میشن
    مگه خاتمی و روحانی از خودشون نیستن
    آخوند آخونده، چپ و راست ، بازیشونه!

  • فریاد
    2

    چقدر اعتماد بنفس داری حسین پر ادعا، خاتمی، موسوی، هاشمی، روحانی، احمدی نژاد، 4روز دیگه هم ریسی اینا که از کره ماه نیامدن هم پیاله ها خودتون بودند سهمشوون کم دادیداپوزیسیون شدندنمیشه توکاغذ4200نگیری کمتر چرندیات ببافی

  • فضول باشی
    0

    کیهان جان کشته شدن هابیل به دست قابیل هم تقصیر خاتمی بود لطفا یادت نره

  • ناشناس
    0

    کیهان گرگی است درلباس میش ..باعث اختلاف وبی انگیزگی مسئولان تو شدی خدا لعنتت کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها