کیهان: آنها که از آزادی حجاب می‌گویند، مسئله‌شان فحشا است

«این فتنه هیچ چیزی را برای مردم شفاف و روشن نکرده باشد، این مسئله را خیلی خوب روشن ساخت که، مسئله این طیف، نه حجاب است، نه آزادی است و نه زن. مسئله آن‌ها به قول استاد کچوئیان، فحشاء و برهنگی است. مسئله آن‌ها تجزیه ایران است. ایجاد جنگ داخلی است.»

کیهان: آنها که از آزادی حجاب می‌گویند، مسئله‌شان فحشا است

روزنامه کیهان نوشت: گاهی باید فتنه‌ای به پا شود تا برخی مسائل پالایش و برای مردم شفاف شود. «زن» مسئله‌ای است که به قول علامه جعفری، در طول تاریخ و در جوامع مختلف سوءاستفاده‌ها از آن شده است.

همین‌طور مسئله حجاب اختیاری و اجباری. این فتنه هیچ چیزی را برای مردم شفاف و روشن نکرده باشد، این مسئله را خیلی خوب روشن ساخت که، مسئله این طیف، نه حجاب است، نه آزادی است و نه زن. مسئله آن‌ها به قول استاد کچوئیان، فحشاء و برهنگی است. مسئله آن‌ها تجزیه ایران است. ایجاد جنگ داخلی است.

با رسانه «ابو ارّه» کاری نداریم. تکلیف آن روشن است. اما چه کسی تصور می‌کرد، رسانه ملکه انگلیس با آن همه سابقه طولانی در استعمار و استحمار و ادعای حرفه‌ای‌گری، این‌طور مفتضح شود. چه سلبریتی‌هایی که معلوم شد، تنها چیزی که نیست، هنرمند بودن است و تنها چیزی که هست، کاسب بودن.

چه سیاستمدارانی که محک خوردند و معلوم شد نان به نرخ روز خورند. چه سیاستمدارانی که معلوم شد، نه به‌دنبال اصلاحات که، به‌دنبال براندازی در پوشش حزب و اصلاحات» هستند و از همه مهم‌تر، چه شاه‌ماهی‌هایی که از بین دشمنان این مرز و بوم به تور نیفتادند! و چه ضرباتی که تجزیه‌طلبان، سلطنت‌طلبان، موساد، آمریکا و... نخوردند و چه ضرباتی که برخی میزبانان این تروریست‌ها، همین روز‌ها نخواهند خورد!»

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 46
  • آزادی
    5

    کسی که زنان بدون حجاب را فاحشه می‌داند ذهن بسیار بیمار و کثیفی دارد وجود چنین افرادی در جامعه خطر ناک است

  • علی
    3

    نام کتاب: مغالطات پر کاربرد، ۴۴ ترفند کثیف در بحث ها
    نویسنده: ریچارد پل
    کارگاه آموزشی: روزنامه کیهان

  • ناشناس
    41

    با کیهان موافقم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      پس جیره ات چربترمیشه

  • آشیل
    4

    آنانی که از حجاب حرف می‌زنند مسئله آنها صیغه است .وقتی به بقیه توهین میکنی اینجوری هم جواب تو را می‌دهم آزادی پوشش مثل ترکیه باحجاب و بی‌حجاب صلح آمیز کنار هم زندگی میکنند

  • 19

    این داستان اتفاق افتاد تا نشان دهد چه کسی دوست ایران و چه کسی دشمن آن است ...
    کسانی که نان و نمک این مملکت را خوردند و اما نمکدان شکستند،چه راحت، چهره ی واقعی شان آشکار شد...
    عده‌ای دستپاچه به خیال پیروزی زودهنگام ، همنوا با دشمن بیانیه می‌دادند
    چقدر ساده حقیقت آشکار می‌شود ....
    اکنون حکومت باید فهمیده باشد یک لحظه غفلت و کوتاهی چه نتایج تأسف باری رقم می‌زند...

  • ناشناس
    19

    اعتقاد به قیامت و روز محشر کجاست با ایجاد اغتشاش سخت مخالفم اما باید خیلی خیلی خیلی عمیق تر و دلسوزانه تر موضوع کالبد شکافی شود

  • شریعتمداری
    1

    قابل توجه اسما اسد زن رهبر مدافعین حرم دکتر بشار اسد ،خانم دکتر تو بی حجاب هستید و فاحشه ای و شوهرت و مدافعین حرم خبر ندارن

    نظرات شما -
    • 0

      زیباترین متنی که خوندم همین بود 👏👏👏👏👏

  • ناشناس
    2

    کافرهمه رابه کیش خود پندارد

  • ناشناس
    28

    يٰا أَيُّهَا اَلنَّبِيُّ قُلْ لِأَزْوٰاجِكَ وَ بَنٰاتِكَ وَ نِسٰاءِ اَلْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلاَبِيبِهِنَّ ذٰلِكَ أَدْنىٰ أَنْ يُعْرَفْنَ فَلاٰ يُؤْذَيْنَ وَ كٰانَ اَللّٰهُ غَفُوراً رَحِيماً ﴿۵۹﴾
    اى پیامبر، به زنان و دخترانت و به زنان مؤمنان بگو: «پوششهاى خود را بر خود فروتر گیرند. این براى آنکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند[به احتیاط] نزدیکتر است، و خدا آمرزندهء مهربان است. (۵۹) سوره احزاب.

    حجاب برای زنان مومنان امنیت است و نشانه ای است برای شناخته شدن که از مسلمان هستند.

    نظرات شما -
    • بهلول عاقل
      2

      طبق همین آیه قرآن اگر درک و فهم قرآنی داری خداوند فرموده به زنانت و دخترانت و زنان مومن بگو....
      یعنی اینکه کسانی هم هستند که یا مومن نباشن یا اعتقاد به حجاب نداشته باشن
      خلاص

    • ناشناس
      1

      جناب بهلول عاقل :شما اگر در یک جامعه بلفرض کفر نشین اگر در قضیه قواعد راهنمایی و رانندگی کسانی بخواهند از خط عدول چراغ ممنوعه رد شوند و حتک حرمت قوانین ان جامعه کفر زیر پاگذاشته شود ایا مسوولان حاکم ان بلاد سکوت خواهند کرد یا پشت بند ان مجازاتی برای انها اعمال میکنند؟!!!!

    • 2

      وقتی در یک جامعه حکومت اسلامی پایه ریزی شده و همه ان را قبول کرده اند میبایستی طبق همان قاعده و قانون حرکت کنیم نه این که هر وقت دلمان خواست ان قوانین را پایمال کنیم!!!!!
      وقتی ایات الهی کاملا شفاف برای انسانها برای رستگاری بیان شده دیگر چرا میبایستی حق را زیر پا بگذاریم ؟!!!
      در ایات الهی به همان صورت که نهی کرده به همان صورت هم امر کرده!!!
      در بحث حجاب هم در حریم خانه و خانواده شما مختاری که ازاد باشی یا پوشش بذاری ولی در محدوده خارج از خانه و جامعه چنین حقی ندارید!!!
      در دیگر کشورها مثلا ادیان مسیح و دیگر ادیانها هر کدام قانون خود را دارند و بعضی احکام در ان ادیانها با دین اسلام فرق دارد و از ان جهت که اخرین دین دین اسلام میباشد طبق فرمایشات الهی دین اسلام کامل کننده دیگر ادیانها و کاملترین فرامین و قانونها را دارد ،و اخرین دینی که در زمان ظهور اخرین موعود در تمام جهان بر پا خواهد شد حکومت یکدست اسلامی خواهد بود ان شا الله.

    • ناشناس
      0

      اقای بهلول عاقل:ما کاری به سخنان کیهان ندارینم .فقط یک نکته قابل تامل ایا کسانی که در دیگر کشورها زندگی میکنند ومومن هم نیستند در صورت کشف حجاب بیشتر از ان که در قواعد و قوانینشان دارند ایا برخورد دیگر مردم در قبال ان فرد قانون شکن را هم دیده ای یا اصلا شنیده ای ؟!!!!!

    • ناشناس
      0

      ودر اخر کلام خدمت بهلول عاقل !!!
      فرق بین رفتار حیوان و رفتار و کردار انسان در عقلشان متمایز میشود!!!!
      توقع ما از شما که خود را عاقل میپنداری بیشتر از این بود عزیز !!!
      امید ان باشد که در راه حقیقت کلام گشوده و همه ما در راه کمال گام برداریم.

  • ناشناس
    1

    چیزی ک باعث ترویج فساد و فحشا میشه با سطح درامد سالانه افراد یک جامعه رابطه مستقیم داره و همچنین سیاستها و آینده نگری مسئولین و تصمیم گیرندگان یک حکومت دارد و اینکه مسئله حجاب را منوط ب ترویج و یا ریشه کنی فساد در یک جامعه بدونیم کاملا خیالی واهی و یا بعمد دادن ادرس غلط ب افکار عمومی ست

  • ناشناس
    2

    تودیکر پس کن بی سواد مردم ازافکار شما دیکر خسته شدند مردم هزاران هزار مشکل دارنداین معلوم نیست داره چکار میکنه اقامردم مشکل دارندمشکل بااین نوع نوشتن مردم بیشترعصبانی میشوند اکرمردی بیاجلو تامشکلات مردم حل بشه واکرنه لطفأ خفه شو خفه..خفه خفه......

  • احمد
    1

    کیهان جان! راست میفرمایی در طول تاریخ همه از زن سو استفاده کرده اند و شما هم به نوعی، در پوشش چادر (برده ی جنسی مثل داعش) و صیغه ی ساعتی و ... . نه ما، بلکه تمام مردمان جهان قدرت طلبیم و میخواهیم همه چیز را در اختیار داشته باشیم، خواه چه زن باشد یا قدرت مالی و نظامی. هر کس ذره ایی قدرت(سیاسی) بدست آورد دو برابرش انسانیت در وجودش خواهد مرد و ایران ،عربستان ،انگلیس و اتیوپی و آمریکا و ..هم نداره ، حالا بعضی به نام دین و بعضی هم به نام چیز دیگری. دست از سر زنها بردارید.

  • بیژن
    1

    شریعتمداری مواظب خودت باش کشف حجاب کردن آقایون دنبال توهستن مواظب خودت باش

  • حسین کاوه
    1

    وقتی که‌ فنر زیادی فشرده شود2حالت شکل می‌گیرد یا از دست در می‌رود، یا حالت فنریت خود را از دست داده وتکه بی‌حرکت ومنجمدی می‌شود که‌ هرچه برسرش بکوبند بازتاب ندارد،
    کیهان سالهاست که‌ هم از دست در رفته هم تما اتفاقات را مصادره به نفع شخصی خود می‌داند، اگر دلت براي امنیت واقعی، جامعه پویا وسرزنده وموفق سوخته کمی جلو اختلاسهاورانتها که‌ منجمله کاغذ4200یارانه ای خودتان است رابگیرید...

  • مهرداد سربندی
    3

    قطعا روزنامه کیهان به دلیل اینکه یک مشت ورق کاغذ بی ارزشه مادر نداره که مردم به مادرش حرف بزنند. اما اگه مادر داشت یا احیانا مادری براش تراشیده بشه . همه آنهایی که زنشون یا دخرشون اعتقادی به حجاب اجباری ندارند در جواب این اهانت به کیهان می گفتند فاحشه مادرته.

  • احمد
    2

    دست از سر زنها بردارید

  • احمد
    2

    کیهان جان! اگه آنها از آزادی حجاب میگویند تو فاحش(هیز) مباش.

  • 2

    کیهان جان!!! دست از زنان بردار، آنها هم انسانند چند صباحی به دنیا میآن تا زندگی کنند، حالا به زشتی یا زیبایی اش پای خودشان

  • احمد
    1

    این کیهان و مسلمان نما ها تا کمتر حرف بزنن ، اسلام عزیز و مظلوم کمتر آسیب میبینه

  • متفاوت
    0

    اقای کیهان ای فتنه گر پیر.دراین کیهان به این بزرگی هیچ فکر هم کرده ای که خودت هم دراین غربال روزگار درحال غلطیدنی وپشت سر هرکسی خدا پنهان است تا بیازماید راستگویان را از دروغگویان.خدا انچه که فکر میکنید تنها در دستان شما نیست،او دانای بسیار مقتدریست باصبربی انتها‌.

  • محسن
    1

    به خدا قسم هیچ کس به اندازه افراطی ها و تندروها به این کشور ضربه نزده با حماقتشون با گزافه گویی با خودسری و... که الان وضعیت مملکت اینه مردم فقط رفاه و آزادی میخوان که فکر میکنم حق این مردم هست که انقلاب کردن 8 سال جنگیدن و زیر بار تحریم و مشکلات فراوان اقتصادی در طول این 43 سال تحمل کردن و دم نزدن کمی انصاف و وجدان و شرف چیز بدی نیست آقای شریعت نداری همه کشورهای اسلامی آزادی انتخاب حجاب دارن رفاه دارن کشورهای عربی مثل امارات قطر عربستان مگه رفاهشون به خاطر نفت نیست ماهم نفت و گاز و منابع دیگه داریم اما پولش هزینه رفاه مردم نمیشه هزینه جنگ در سوریه یمن عراق لبنان فلسطین و اختلاس میشه
    تنها در کشور ما اونهم به خاطر وجود افرادی امثال شماست که تا مسئولین دیگه صحبت از اصلاحات و بازنگری میکنن میپرید وسط که آی اسلام به خطر افتاد فلان شد و ... و نمیزارید اصلاحاتی که همه مسئولین بهش اذعان دارن برای رفاه مردمی که برای استقلال کشور تنها باید به اونها تکیه داشت و به اونها خدمت کرد تا اونها هم پشت مسئولین و کشورشون باشن اتقاق بی افته ولی وقتی اختلاس های چند هزار میلیاردی میبینید ساکت میشید اونجا بنیان اسلام احتمالا محکم تر میشه !!!!!
    کمی تفکر واقعاً...

  • ناشناس
    0

    فقط آقای شریعتمداری که نمونه بارز شیخ های نهروان هست بماند کافی است بقیه باید پالایش شوند . آما:
    هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد

    هم رونق زمان شما نیز بگذرد

    وین بوم محنت از پی آن تا کند خراب

    بر دولت آشیان شما نیز بگذرد

    باد خزان نکبت ایام ناگهان

    بر باغ و بوستان شما نیز بگذرد

    آب اجل که هست گلوگیر خاص و عام

    بر حلق و بر دهان شما نیز بگذرد

    ای تیغتان چو نیزه برای ستم دراز

    این تیزی سنان شما نیز بگذرد

    چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد

    بیداد ظالمان شما نیز بگذرد

    در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت

    این عوعو سگان شما نیز بگذرد

    آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست

    گرد سم خران شما نیز بگذرد

    بادی که در زمانه بسی شمع‌ها بکشت

    هم بر چراغدان شما نیز بگذرد

    زین کاروانسرای بسی کاروان گذشت

    ناچار کاروان شما نیز بگذرد

    ای مفتخر به طالع مسعود خویشتن

    تأثیر اختران شما نیز بگذرد

    این نوبت از کسان بشما ناکسان رسید

    نوبت ز ناکسان شما نیز بگذرد

    بیش از دو روز بود از آن دگر کسان

    بعد از دو روز از آن شما نیز بگذرد

    بر تیر جورتان ز تحمل سپر کنیم

    تا سختی کمان شما نیز بگذرد

    در باغ دولت دگران بود مدتی

    این گل ز گلستان شما نیز بگذرد

    آبی‌ست ایستاده درین خانه مال و جاه

    این آب ناروان شما نیز بگذرد

    ای تو رمه سپرده به چوپان گرگ‌طبع

    این گرگی شبان شما نیز بگذرد

    پیل فنا که شاه بقا مات حکم اوست

    هم بر پیادگان شما نیز بگذرد

    ای دوستان خوهم که به نیکی دعای سیف

    یک روز بر زبان شما نیز بگذرد

  • ناشناس
    0

    این توهین اگر هرجای این کره خاکی بود قابل پیگیری بود الا در ایران که تریبون داران مردم و زنان این مملکت را با صفاتی زشت و زننده خطاب قرار میدهند و آزادند برای گفتن ،

  • ناشناس
    3

    بهشتی که شما وعده می دهید هزار برابر بدتر از بدترین جای تایلنده

  • سیردانی
    1

    یه مشت ساندیس خوره ندان دارن حال میکنند باافکارشون

  • زیاد نخاله
    1

    تاروزی که محرم و صفرو شعبان و رمضان و یه عده مداح و بذله گو باشه تو این مملکت وضع همینه

    نظرات شما -
    • Поводник
      1

      دریت زدی رو ریشه ی بدبختی ما
      دمت گرم

  • ریچارد
    3

    سلام درمانده

  • ناشناس
    0

    کیهان الان در مورد چه چیزی داره صحبت میکنه ؟؟؟؟؟؟آدم فکر میکنه این نویسنده های کیهان رو از تو غار در آوردن و از هیچی خبر ندارن توهم خودبزرگ بینی دارن 🤬🤬

  • ازاد
    0

    اقای شریعتمداری باترازوز خود همه چیز را وزن نکن

  • آلاله
    3

    من بعنوان زن ایرانی دهه ۷۰/به هیچ عنوان دغدغه حجاب برداشتن ندارم/ آرامش و آزادی را دارم و به معنای واقعی خوشبختم

  • ناشناس
    0

    آزادی حجاب فحشاست اما انتصاب تو و امثال تو در پستهای حاکمیتی فحشا نیست؟
    آیا فساد سیستماتیکی که در همه جای مملکت نفوذ کرده فحشا نیست؟
    آیا حیف و میل و دزدی و غارت و چپاول اموال ملت فحشا نیست؟
    آیا فریب مردم با انواع حربه های مذهبی و غیر مذهبی فحشا نیست؟
    آیا سواستفاده از خون شهیدان برای ماله کشی روی فسق و فجورتون فحشا نیست؟
    آیا فراری دادن نخبگان و فرهیختگان از کشور فحشا نیست؟
    آیا پرورش آقازادگان رانت خوار و دزد و فاسد فحشا نیست؟
    آیا نابودی اقلیم و محیط زیست کشور فحشا نیست؟
    آیا...
    آیا...

  • ناشناس
    0

    بر رو گم شو زن چادری هم فحشا میکنه سلام فرمانده یه قلب می‌فرسته هزاران زن چادری صیغه میکنن در قم و مشهد برای عرب ها

  • 0

    افردی که آیه میارن گفته پوشش حالا از نطر اعراب پوشش میتونه نگاه خرتم لاشه پوشش میتونه لباس مناسب باشه بیخودی حرف نزن در ضمن زن چادری که پوشش باشه سیصد دفعه صیغه میکنه در فم مشهد عراق واز طرفی چرا سید حسن نصرالله در کشور ش ایراد حجاب نداره چرا فیلم های مستند ویا سینمایی از فلسطین که میده پوشش که همون روبنده و چادر ندارن تو فلسطین که مصاحبه میکردن زن بیچاره هم بود تونیک یا باور هم پوشیده بدون روسری شاید در پس این حجاب هزار اختلاس و غارت هست

  • متین
    0

    کسانی که برایحجاب پافشاری می کنند حامی دزدان واختلاسگران کشورن

  • ناشناس
    0

    از مغزهای فسیل شده ایمثل این شریعتمداری وامثال فقط از مساله حجاب همین جملاتی درمیاد که فقط در فکر شونه اینها تمام کمبودها وضعفهاشونو در زنان وحجاب و... می‌بینند چون شهامت اینرا ندارن که به اشتباهاتش ن اعتراف کنن که رفتار وگفتار خودشون باعث وضعیت کنونی شده امثال شریعتمداری چرا از دزدی ها، بیکاری، اعتیاد، تن فروشی بخاطر فقز، آجا ه خانه های گران و... حرف نمی‌زنند وانتقاد نمی‌کنند ن اصولا اینها فقط درنخیله ناقصشون فقط زن آنهم از یدثیفشون هست وبس.

  • 0

    کاش شریعتمداری وامثالش هم حجاب درونی وعفت کلام داشتن. همه کهمثل شما با نفهمی بخاطر ضعف نفسشون به زنان و بی‌حجابی. نگاه نمیکنن. شماها زن را فقط با یک دید می‌بینید 0ون درونتو ن کثیفه.

  • ناشناس
    0

    فقط یک آدم بیمار زنان بی حجاب را فاحشه میخواند، آقای شریعتمداری من دو سال در مقر حزب الله لبنان یعنی منطقه ضاحیه بیروت سکونت داشتم ،در این منطقه شاید تعداد بی حجابان بیشتر از افراد محجبه بود،بنظر شما این بانوان حزب الله فاحشه بودند، بجز تفاوت ظاهری اخلاق و رفتارشان کاملا مشابه یکدیگر بود، تفکر امثال شریعتمداری جمهوری اسلامی ایران را در ورطه سقوط خواهد انداخت.

  • ناشناس
    0

    فاحشگی به حجاب و بی حجابی مربوط نیست بلکه به نیاز زن ربط دارد.
    خیلی از باحجابها هم فاحشه هستند تحت لوای صیغه الکی.
    خیلی از بی حجابها هم آدمهای عفیف و شریف هستند.
    کیهان بهتر است از حیف و میل بیت المال مسلمین دست بردارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها