یک فعال سیاسی در واکنش به گزارش ادعایی نیویورک تایمز درباره سلامت رهبر انقلاب:

قامت رهبری را همه رسانه های دنیا دیدند

یک فعال سیاسی با اشاره به شایعات دشمنان و رسانه های آنها درباره سلامت رهبر انقلاب، گفت: با وجود همه شایعه پراکنی ها درباره سلامت رهبری، ایشان در دیدار با دانشجویان ایستاده سخن گفتند و تمام رسانه های جهان قامت ایشان را دیدند.

قامت رهبری را همه رسانه های دنیا دیدند

محمدکاظم انبارلویی‌ درباره شایعات مطرح شده در خصوص سلامت رهبر انقلاب، اظهار کرد: یکی از آرزوهای دشمنان این است که انقلاب فاقد چنین رهبری نیرومند، هوشمند، شجاع و فقیهی باشد. این اقدامات دشمن نشان می دهد که آنها برای آن مرحله هم برنامه دارند. در زمان حیات امام خمینی(ره) هم دشمن هم چنین آرزوهایی داشت، اما ما یک نظام مستقر با قوانین فوق العاده محکم داریم. سازوکارهای حکومت مشخص بود و وابسته به یک فرد نیست.

وی ادامه داد: اراده خداوند از سال 60 این بوده که وجود مقدس رهبری را برای نظام جمهوری اسلامی نگه دارد. با وجود همه شایعه پراکنی ها درباره سلامت رهبری، ایشان در دیدار با دانشجویان ایستاده سخن گفتند و تمام رسانه های جهان قامت ایشان را دیدند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه امام خمینی(ره) پایه های یک نظام  نیرومند را مستقر کردند، خاطرنشان کرد: اسم این نظام به رفراندوم گذاشته شد. سپس خبرگان قانون اساسی با انتخاب مردم، قانون اساسی را تهیه کردند و این قانون اساسی به همه پرسی گذاشته شد و بر اساس آن، نهادهای نظام شکل گرفت. پس از ارتحال امام(ره)، مجلس خبرگان که از فقهای کشور بودند، در کمتر از 24 ساعت رهبری جدید نظام را انتخاب کردند و مشاهده کردیم که در دوره رهبری آیت الله خامنه ای، موفقیت های بسیار شگفت انگیزتری نسبت به دوره امام خمینی(ره) دست یافتیم. برخی فکر می کردند بعد از ارتحال امام(ره) نظام جمهوری اسلامی هم رفتنی است و کسی جای ایشان را نمی تواند پر کند. الان هم اگر خدای ناکرده شاهد رخدادی ناگوار باشیم، مجلس خبرگان به همین وظیفه خود عمل خواهد کرد و اتفاق خاصی به نفع دشمن رخ نخواهد داد.

انبارلویی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی وابسته به فرد نیست، گفت: اکنون مدل حکومت جمهوری اسلامی در دپارتمان های علوم سیاسی دنیا مطالعه می شود. آنها فکر نمی کردند جمهوریت و اسلامیت کنار هم قرار بگیرد اما 43 سال است این نظام برقرار شده و هر روز قدرتمندتر می شود. قدرت نرم ما از مدیترانه تا هندوستان و آفریقا کشیده شده و دشمن قدرت سخت ما را هم دیده است. این موفقیت ها محصول یک نظامی است که با انفجار دفتر نخست وزیری، دفتر حزب جمهوری اسلامی و 17 هزار شهید ترور نه تنها ضعیف نشد، بلکه قدرتمندتر شد. این موفقیت ها ثابت کرده که نظریه ولایت فقیه کارآمد بوده است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
نظرات شما - 5
  • کوهستان سیزو
    1

    همه تعریف تمجید به کنار یکی سواد ش از من بیشتر این جمله که (اکنون مدل حکومت جمهوری اسلامی در دپارتمان های علوم سیاسی دنیا مطالعه می شود)ای یعنی چه ؟

  • عنبر
    1

    اورین ... اورین...بوسیکم بتقوالله

  • مهدی
    0

    اب زرشک تا حالا خوردی

  • ناشناس
    1

    بله رو نماشا بگیر

  • ...
    45

    عمرت دراز باد ؛
    رهبر عزیزم...
    چشم دشمنانت کور باد؛
    رهبر عزیزم...
    # اصل ولایت فقیه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها