کیهان: رسانه‌های اصلاح طلب در غم فقدان ملکه یک کشور جنایتکار، جامه‌درانی کردند

رسانه‌های طیف مدعی اصلاحات همانند صحنه‌گردانان اجاره‌ای مجالس عزا، در غم فقدان ملکه کشوری جنایتکار علیه ملت ایران جامه‌درانی کردند.

کیهان: رسانه‌های اصلاح طلب در غم فقدان ملکه یک کشور جنایتکار، جامه‌درانی کردند

کیهان نوشت: خطی که این رسانه‌ها در واکنش به مرگ ملکه انگلیس در پیش گرفتند، دقیقاً هم‌راستا با خط رسانه‌ای بی‌بی‌سی فارسی و دیگر رسانه‌های معاند بود.

روزنامه‌های سازندگی‌، هم میهن‌، شرق و آرمان ملی در گزارش‌های مفصل بدون اشاره به جنایات انگلیس خبیث علیه ملت ایران در دوره سلطنت الیزابت دوم‌، تلاش کردند ضمن تطهیر وی چهره‌ای رئوف و مهربان از این ملکه جنایتکار ترسیم کنند که حامی حقوق بشر، محیط‌زیست و حتی حیوانات بود منعکس کنند!

به‌عنوان مثال روزنامه شرق در مطلبی با عنوان «عصر جدید بریتانیا» نوشت: «توفیق ملکه الیزابت دوم در حفظ سلطنت و برقراری ثبات در بریتانیا در پرتلاطم‌ترین دوران با چالش‌های داخلی و خارجی فراوان و جهانی به ‌سرعت در حال تغییر، از نقاط مثبت این سلطنت ۷۰ ساله محسوب می‌شود. با درگذشت ملکه الیزابت، چارلز پسر ارشدش که ۷۳ سال دارد، قرار است رسماً عنوان پادشاهی به او اعطا می‌شود.»

در ادامه این مطلب آمده است: «چارلز هفت دهه در صف تاج و تخت قرار داشت. نه او و نه درباریان هرگز مایل نبودند که درباره این لحظه خاص به‌طور علنی صحبت کنند. چشم‌انداز مرگ ملکه همیشه برای آنها یک موضوع خصوصی غم‌انگیز در نظر گرفته می‌شد؛ اما با ابراز نگرانی پزشکان ملکه از وضعیت سلامتی الیزابت دوم، به تغییر در وضعیت نقش وارثی که زندگی چارلز را از سه‌سالگی یعنی از سال ۱۹۵۲ که مادرش به سلطنت رسیده بود، تحت تأثیر قرار داده بود، نزدیک شد... در نظرسنجی اخیر مؤسسه YouGov در ماه می... محبوبیت و مقبولیت ملکه81صد بود.»

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • متفاوت
    0

    حالا چرا شما به خودتون میچسبانید؟شرق در این مطلب راجع به احساسات خود انها و واقعیت ان جامعه مطلب رابه تفسیر کشیده است نه چیزی دیگر.این وظیفه رسانه است که بیطرفانه واقعیات رابیان کند اما قضیه موضع گیری با درج خبر حتما فرق میکند.

  • ناشناس
    1

    دوستان کیهانی چرا ناراحتند.
    ما که نه اصلاح طلب قبول داریم و نه اصولگرا
    برای مادر بزرگ شما عزاداری کردن دیگه😂😂😂

  • یه بنده خدایی
    1

    شکر میل نفرمایید
    شما خودتان هم از مرگش اندوهگین هستید
    اما به رویتان نمیارید

  • ناشناس
    1

    شرف اون زن می ارزه به خباثت ، کج فهمی و خیانت امثال شریعتمداری ها

  • ناشناس
    1

    برای درک بهتر ایام
    مسافرت کن
    که سفر خیلی چیزها را به انسان نشان میده
    کمبودها
    نداری ها
    پیشرفت ها
    سلیقه ها

  • ناشناس
    3

    چرا پیام تسلیت و همدردی با اعضاء خانواده سلطنتی، دولت و مردم بریتانیای کبیر صادر نشد؟! این رسم دیپلماتیک نیست! پادشاه چارلز سوم در زمانی که ولیعهد بودند جهت ابراز همدردی با دولت و مردم ایران و کمک مالی به زلزله زدگان زمین لرزه بم به تهران و شهر بم سفر کردند و با رئیس جمهور خاتمی دیدار داشتند حالا رسم روابط دیپلماتیک نیست پاسخ محبت آنها را ندهیم!

  • ناشناس
    0

    کاش اقای شریعتمداری هم برای زوار اربعین که دچار مشکلات فراوان به خاطرنبود برنامه ریزی مدیران شده اند کمی احساس نگرانی میکرد

  • ناشناس
    0

    الان فهمیدی این زنجیره ای ها هماهنگ هستند؟

  • ناشناس
    2

    بی عقل از این ملکه یاد بگیر برای مردم کشوری آباد و آزاد بسازی چیزت از این همه جفنگ گویی پاره نشد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نان و رزق و روزی اش از دروغ پراکنی و فتنه انگیزی یه دست می آید!

  • مهرداد سربندی
    0

    کیهان بی عقل و فتنه گر مگه مرگ فقط برای همسایه است؟ از قدیم گفتند این شتر در خونه همه می خوابه. روزی که ما هم عزادار باشیم و دنیا به ریشمون بخنده شما متوجه می شوید مرگ حق است و برای همه است. امروز کله تان بوی قورمه میده درک درستی از مرگ ندارید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها