روزنامه کیهان: نه مخالف مذاکره‌ایم نه مخالف توافق

«مدعی می‌شوند روزنامه کیهان و رژیم صهیونیستی در موضوع برجام هم صدا هستند. باید از آن‌ها پرسید یعنی اسرائیل هم مانند کیهان معتقد است که باید خطوط قرمز ایران حفظ شود؟! و معتقد است تحریم‌ها باید لغو شود؟! »

روزنامه کیهان: نه مخالف مذاکره‌ایم نه مخالف توافق

روزنامه کیهان نوشت: مدعی می‌شوند کیهان و رژیم صهیونیستی در موضوع برجام هم صدا هستند. باید از آن‌ها پرسید یعنی اسرائیل هم مانند کیهان معتقد است که باید خطوط قرمز ایران حفظ شود؟! و معتقد است تحریم‌ها باید لغو شود؟! و معتقد است برنامه هسته‌ای ایران نباید آسیب ببیند؟!

کیهان نوشت: دائم در این شیپور می‌دمند که کیهان مخالف برجام است و کیهان را به صورت کلی مخالف توافق عنوان می‌کنند. این توضیح را بار‌ها کیهان عنوان کرده که مخالفت کیهان با توافقی است که در آن منافع ملت ایران حاصل نمی‌شود و دست غرب برای بدعهدی باز گذاشته می‌شود.

مدعی می‌شوند کیهان و رژیم صهیونیستی در موضوع برجام هم صدا هستند. باید از آن‌ها پرسید یعنی اسرائیل هم مانند کیهان معتقد است که باید خطوط قرمز ایران حفظ شود؟! و معتقد است تحریم‌ها باید لغو شود؟! و معتقد است برنامه هسته‌ای ایران نباید آسیب ببیند؟! و بر اخذ تضمین از طرف غربی اصرار دارد؟! یا از قضا این جماعت اصلاح‌طلب است که می‌گوید بی‌خیال تضمین و... شوید؟!

اما سؤال در این میان است که این همه هم راستایی و هم داستانی میان این شبکه داخلی و دشمنان ایران اتفاقی است؟! آیا اینکه به صورت مداوم از طرف این‌ها در داخل محتوا تولید می‌شود و از طرف آن‌ها در خارج مورد استفاده قرار می‌گیرد تا به مدد آن به روح و روان مردم ایران تاخته شود اتفاقی است؟! یا ما با یک جریان تعریف شده و خط مشخص شده از سمت بیگانگان مواجهیم که اجیرشدگان باخبر و بی‌خبری در داخل به خدمت آن در آمده‌اند؟!

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    در متن نوشته بود "مخالفت کیهان با توافقی است که در آن منافع ملت ایران حاصل نمی‌شود "
    آقای شریعتمداری
    مردم ایران رو میشه تعریف کنید؟
    راستی منافع رو هم تعریف کنید؟
    ببخشید از کی تا حالا شما خود جزء ما میدونی که بخوای دنبال منافعمون باشی؟
    شاید در ظاهر مخالف اسرائیل باشید. ولی شواهد نشان میده که شما آقای شریعتمداری و تندرو های صهیونیست از یکجا دستور میگیرید.

  • ناشناس
    0

    هیزم بیار معرکه اید که اتش ان دارد ملت ایزان را میسوزاند

  • مجیدغلامی قراقیه
    0

    شماچرانارحتی اگه به فکرمردم مظلوم ایران هستی این همه دزدی وغارت بیت المال درمورداین بنویس فولادمبارک دزدی کرده درمورداین بنویس هرروزمیای دلت برای مردم میسوزفکرنکنم فکرکنم خودت ازبرجام زیان میبینی پس به فکرمردم نباش به فکرخودت باش که بچه هات توخارج کیفمیکنن قبل انقلاب هیچ نداشتی ازبرکت جمهوری اسلامی صاحب همه چی شدی تو چه میفهمی شکم گرسنه چی هست

  • ناشناس
    0

    جناب شریعتمداری وقتی که شما با برجام به قول خودت روحانی وظریف مخالف بودی ومیگفتی اینها لیبرال و وابسته به غرب هستند،ما هم می‌گفتیم لابد چیزی میداند!!!!!ولی الان که دولت، رئیس جمهور ،وزیر خارجه، سرتیم مذاکرات، اعضای تیم همه وهمه و.....از هم طیفهای خودت هستند ،وهمه میگن برجام باید به سرانجام برسد وبه نفع ملت و مملکت است،اونوقت تو مخالفی حالا خودت قضاوت کن جای شک و شبهه نیست؟؟؟!!!!

  • وحید
    0

    دوستی خاله خرسه رو واسه همین کیهان و شریعت نداری نوشتن

  • کوروش
    0

    چون هر دو نظام ایدئولوژی هستند و بودنشان در داشتن دشمن خارجی است تا مشکلات را به دشمن نسبت بدهند

  • مهرداد سربندی
    0

    در همین بخش نه موافقیم شبیه اسرائیل هستید. آنها هم نه موافقند. خداوکیلی راست بگو با اسرائیل منافع مشترک دارید، اینقدر شبیه هم فکر می کنید؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها