مدیرعامل بنیاد باران:

جزئیات جلسه روحانی، خاتمی و سیدحسن خمینی/ اخبار منتشر شده در خصوص محتوای جلسه کذب است/ عکس

مدیر بنیاد باران در مورد خبر روزنامه ایران در خصوص جلسه‌ای بین حسن روحانی، سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی گفت: این جلسات جدید نیست. این جلسات دوره‌ای و نوبه‌ای است که از قبل هم وجود داشته‌است و جلسات هیچ ارتباطی با آنچه روزنامه ایران مطرح کرده، ندارد. این‌ها آدرس‌های غلط است که می‌دهند. می‌خواهند فرافکنی کنند.

جزئیات جلسه روحانی، خاتمی و سیدحسن خمینی/ اخبار منتشر شده در خصوص محتوای جلسه کذب است/ عکس

جواد امام گفت: دائما تلاش می‌کنند ذهن جامعه را با همین آدرس‌های غلط از مشکلاتی که به وجود آورده‌اند، مشغول کنند.حتی تصویری که از برای این خبر منتشر کرده‌اند، مربوط به حیات آقای هاشمی است. آقای هاشمی که به رحمت خدا رفته‌اند و آقای ناطق‌نوری هم اساسا در جلسه حضور نداشته‌اند.

photo_2022-06-12_15-18-00

امام افزود: می‌گویند جلسه بانیان وضع موجود برگزار شده‌است. اما متاسفانه همه می‌دانند که بانیان وضع موجود چه کسانی هستند. حداقل در یک سال اخیر شاهد هستیم چه مشکلات مضاعف دیگری بر مردم تحمیل کردند و چه وضعیت اسف‌باری را در حوزه اقتصاد رقم زدند. کما این که بانی وضع موجود مخالفان برجام و اف‌ای‌تی‌اف همین افراد هستند که دور کشور دیوار کشیدند. با آدرس‌های غلط و توسل به اخبار کذب می‌خواهند ذهن جامعه را منحرف کنند. هر چه جلوتر برویم، اگر با خودشان صادق نباشند و به دامن مردم برنگردند و در سیاست‌های‌شان تجدیدنظر نکنند ما روز به روز به ورطه نابودی نزدیک‌تر خواهیم شد.

897221_141

مدیرعامل بنیاد باران ادامه داد:در این جلسه فقط آقایان حسن روحانی، سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی حضور داشته‌اند. این جلسات هم نوبه‌ای هستند. از قبل از ریاست‌جمهوری، در زمان ریاست‌جمهوری و بعد از دوران ریاست‌جمهوری حسن روحانی برگزار می‌شده‌است. اصلا هیچ ربطی به مباحثی که مطرح می‌شود، ندارد. آقای روحانی سال گذشته به صراحت اعلام کرد که موانع بازگشت به برجام برطرف شده‌است ولی نمی‌گذارند. موانعی را در داخل داشتیم کما این که امروز شاهد هستیم تا زبانی که افکاری از نوع افکار آقای جلیلی سایه بر مذاکرات بیندازد، تکلیف روشن است و دودش در چشم مردم می‌رود و هزینه‌اش را مردم پرداخت می‌کنند. 

وی افزود: متاسفانه کسانی دم از انقلاب می‌زنند که در دوران انقلاب و دفاع مقدس یا به دنیا نیامده‌اند یا نقشی نداشتند. همه فرار کردند و امروز چفیه بچه‌های رزمنده را به میراث برده‌اند و مشغول تاراج کشور هستند. نیروی انسانی را نادیده می‌گیرند. امثال آقای روحانی که تریبون مشخصی ندارند. این جلسات هم در واقع دید و بازدید‌هایی است که چند وقت یک بار اتفاق می‌افتد و شکل منظمی ندارد. اگر این آقایان مسوولیتی در حکومت داشتند، رسانه آن دستگاه خبر را منتشر می‌کرد اما این جلسه رسمی نبوده‌است که بخواهیم به آن بپردازیم. این اولین جلسه بعد از پایان ریاست‌جمهوری حسن روحانی هم نبوده و قبل از این هم جلسه داشته‌اند.

امام گفت: الان شما اگر با مجموعه دوستان خبرنگار و روزنامه‌نگارتان مگر دور هم جمع نمی‌شوید و گپ و گفت ندارید؟ تبادل نظر دارید. ابراز نگرانی می‌کنید اما این که چنین جلسه‌ای برای بررسی اعتراضات و بحث انتخابات آینده تشکیل شده و مشغول برنامه‌ریزی هستند، کذب است. این جلسات زمان مشخصی هم ندارند و چند وقت یک بار برای دیدن هم جلسه تشکیل می‌دهند. من هم که مسوولیتی در دستگاه امنیتی ندارم که بدانم شنودی در کار است یا نه اما اگر شنودی هم صورت گرفته باید بدانند که چنین بحث‌ها و برنامه‌ریزی صورت نگرفته‌است. اگر فکر می‌کنند حرف ما خلاف واقع است، شنودشان را در معرض قضاوت افکار عمومی قرار دهند. به نظر می‌رسد این مسائل گمانه‌زنی است. اگر گمانه‌زنی نبود امروز بیشتر برای رفع مشکل مردم وقت می‌گذاشتند نه طرح این مسائل.»

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • ناشناس
    19

    کشوربااندیشه های همین جماعت به جایی می رسد نه با اندیشه های جماعت متوهم وتندرو حاضر

    نظرات شما -
    • M
      0

      منظورت از جایی رسیدن احیانا تورم وحشتناک و سقوط ارزش پولی کشور به کمتر از یک دهم یا ۱۰برابر شدن قیمت مسکن و دهها برابر شدن قیمت کالا و خدمات در دوران دولت محبوبتون یعنی حسن کلید ساز که نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

    • ناشناس
      4

      دوست عزیز از خواب بیدار شدی خیر است!!اندیشه های این جماعت رفاه طلب و تنبل و بی عرضه و بی تدبیر کشور رادر هشت سال گذشته به ورطه سقوط اقتصاد و معیشت مردم انداخت !!! هزار عاقل جمع شوند نمی توانند مشکل را حل کنند !!

    • 5

      آقای امام،چرا چپکی می روی دولت کنونی فعلا در حال ترمیم تخریب شما و این آقایان در هشت سال گذشته هست!!از رو نمی روید هشت سال نابود کردید و باز مشکلات را به گردن دولت فعلی می اندازید !!

  • ناشناس
    6

    خلاصه جلسه بشیم مخالف نما برانداز نما تا مردمو
    دوباره سرکار بگذاریم بعد دانکی دونگی بچاپیم

  • ناشناس
    8

    لعنت به همگی تون

  • ناشناس
    30

    بانیان وضع موجود اصلاح طلبان ودولت قبل هستند
    توده مردم این را می دانند، خودت را به تجاهل نزن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      یکسال پیش و موقع انتخابات گفتید رئیسی سید مستضعفان محرومان بیاد یک میلیون مسکن هرسال درست میکنه تورم کنترل میکنه بیکاری فلان میکنه ولی من گفتم 4 یال دیگه حالتونو میپرسم الان که یکسال گذشت و اوضاع بدتر شد
      به خدا قسم هرسال بدتر هم میشه و بعد از چهار سال که ناکام موند میگن دلیل این اوضاع اصلاح طلبها بودن
      اون موقع هم مجلس دست شماها بود نه اصلاح طلبها و دائم سنگ مینداختن که برجام به سرانجام نرسه الان هم که فرافکنی میکنن
      وای از دست این جماعت بی سواد سودجو

  • علی
    5

    مردم خوب همه رو میشناسند انقد از اینها میترسید که حتی جلسه ی معمولی دارند هزار دروغ وحرف بی ربط میزنید خدا از شما نگذرد که انقد راحت دروغ میگید وآبروی آدمها رو میبرید

    نظرات شما -
    • ...‌
      1

      آبرو؟؟حسن روحانی و آبرو؟؟خخخخخ

  • ناشناس
    2

    کشور بااندیشه های این جماعت به کجا رسید دلار 3500 را 300000کردند هنر است خیانتکاران فقط فکرشان ضربه زدن به مردم بدبخت وبیچاره هستند

  • ناشناس
    0

    یعنی واقعا مملکت ما همه مشکلاش حل شده فقط مونده این که چرا این سه تا باهم دیدار داشتن

  • محمد
    1

    فقط باید تاسف خورد از این جماعت اخرش نفهمیدیم این آقایان دنبال چه چیزی هستن . .
    مملکت را به لبه پرتگاه کشاندن خجالت هم نمیکشند. همین چند روز پیش بود که حضرت آقا از حسن خالی حمایت کرد ولی به کوری چشمانتان خدا نگهدار امام خامنه ای عزیز است وباید این آقایان از حسادت دق کنند ...حیف وصد حیف که سردار عزیز سلیمانی در بین ما نباشند و عمرعاص ها واعدامی ها راست راست راه بروند وبه ریش مردم بخندند وسرمایه داران بیدرد وخوش گذران به ظاهر از این قوم حمایت کنند..
    درصورتی که والله دوست دارند سر به تن این آقایان نباشد ..خجالت بکشیدحیف این عمامه که بر سرشماهاست. . اللهی هر کسی درهر لباسی دراین مملکت تخم نفاق میپاشد که دسترنج هزاران شهید گلگون کفن است از ریشه درآورد... آمین یا رب العالمین

  • ناشناس
    0

    بانیان وضع موجود ادرس غلط دادن به مردم برای بی عرضگی حاکمان فعلی است که کلی شعار دادند ولی حتی نتوانستند قیمتها را کنترل کنند بلکه بدتر هم کردند.

  • ب تندروها
    1

    وقتی نام زیبای سید محمد خاتمی عزیز را .....دهانت را بشور بشور بشور بشور بشور بشور بشور

  • ناشناس
    1

    به مامور عزیز ناجا باید یادآور شد، زمانی حق شلیک داری که به شما با سلاح سرد حمله شود، در غیراینصورت شلیک به افراد تحت هر شرایط دیگر، احتمالا حکم محاربه و مفسد فی الارض را دارد و حکم آن اعدام است.

  • ناشناس
    1

    خفه بابا
    بانیان وضع موجود و دشمن ملت فقط برازنده حسن مصظفویو ممد خاتمی و ریش نقره ای هست.

  • فتعلبغتف
    1

    عجب آدم پررویی هستش دلار سه تومان کردن سی تومان بازم میگن دیگران مقصرن تو این سی سال یه کوه کندن خوردن به اندازه همون کوه حفرکردن بازم خوردن حالا اینا باید اون حفره رو پرکنن تازه برسن به سطح صاف تا اگه خائنین داخلی بزارن یواش یواش اون کوهه بالا بره اگه مردم هم فراموش کنن تاریخ خیانت شما لیبرالها رو ثبت میکنه

  • سید
    1

    با همین جلسات کذایی کار مملکت را به اینجا رسانده اند در طول این سال هایی که مدیریت اجرایی کشور دستشان بوده.

  • ناشناس
    3

    قابل توجه آقا...امام: چرا برخی از سما که ظاهرا صاحب بنیاد و مرکز علمی و...هستید اینقدر راحت به داشته های معنوی و ارزشی و فرهنگی کشور و مردم می تازید؟! اینکه در دهه های به ویژه در دوران محمد خ...و اکبر...ر..مر حوم و ح...کلیدی و... بر مردم چی گذشته! بر همگان عیان است.و بالا و پایین پریدن و توجیهات لازم ندارد. لطفا فقط از نام امام و بیت امام و یارانش و... برای نیل به اهداف سیاسی و جناحی استفاد ه نکنید. و برای همیشه از ما مردم و امام رحمت الله علیه در این مورد خودداری کنبد و کارها را به صاحب کار بسپارید. لطفا...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها