تصویر دردسرساز مجید حسینی در دوبی/ واکنش این فعال اصولگرا/ عکس

فعال اصولگرا و مشاور محمدباقر قالیباف در دوران شهرداری تهران، به انتشار عکسی از خودش با زنی در یک رستوران در دوبی واکنش نشان داد و نوشت که برای گرفتن ویزای کانادا به آنجا رفته بود.

تصویر دردسرساز مجید حسینی در دوبی/ واکنش این فعال اصولگرا/ عکس

اکانتی در توییتر به نام «پزشکی در تبعید خودخواسته» با انتشار عکس‌های مجید حسینی نوشته است: «دکتر مجید حسینی! در دبی با درهم ۷۵۰۰ تومانی دارن واسه مردم غصه میخورن وبه پزشکان بدلیل رفاه طلبی فحش میدن!»

67985794877765432

این توییت و عکس‌های آن بازتاب بسیاری در شبکه‌های اجتماعی داشته است، از جمله خیلی‌ها ادعاهای عدالتخواهانه‌ی او را با سبک زندگی شخصی او که در تصاویر دیده می‌شود مقایسه کرده‌اند.

بخشی از کاربران نیز به نزدیکی مجید حسینی به قالیباف و همینطور عیسی شریفی، معاون قالیباف در شهرداری که سال‌هاست به دلیل پرونده‌ی اقتصادی در زندان به‌سر می‌برد اشاره کرده‌اند.

67985794877765433

ماجرای سفر خانواده‌ی قالیباف به ترکیه برای خرید سیسمونی نوه‌اش هم در میان واکنش‌ها پررنگ است و با سفر مجید حسینی به دوبی برای ویزای کانادا و همینطور زندگی برادرش در کانادا مقایسه شده است.

برخی هم پرسیده‌اند که چرا حسینی به ماجرای سیسمونی هیچ واکنشی نشان نداده بود؟

بخشی از کاربران نیز به نوع پوشش حسینی و زنی که با او در یک میز نشسته اشاره کرده‌اند و پوشش متفاوت او در کشور را یادآوری می‌کنند. بخشی از هواداران اصولگرای حسینی نیز به این دلیل به او انتقاد کرده‌اند.

majid-hoseini-eisa-sharifi-1024x631

واکنش مجید حسینی

6795874987987874343-300x240

مجید حسینی ساعاتی پیش در اینستاگرام نوشت:

«تخریب‌ها را در ایامی که پسرم در فشار بیماریست به اوج رساندند! در سفری که قبلا جهت گرفتن ویزای کانادا (به دعوت و هزینه و برای دیدن برادرم در کانادا) به دبی رفتم؛ از غذا خوردن من همراه همسر هم شاگردی سابقم؛ که انجا هر دو‌ به من کمک کردند؛ عکس‌هایی منتشر کردند. مافیای پزشکی! اینکه در همه احوال علیه من تخریب می‌کنید؛ یعنی جان به لبتان رسیده! آماده باشید! حرف‌های جدید دارم ! #مافیا #تخریب. پی نوشت: به رغم پی‌گیرهای برادر و همشاگردی‌ام؛ ویزای کانادا را نتوانستم بگیرم. پی نوشت: عجیب است دوستان مافیا دغدغه حجاب پیدا کردند».

البته حسینی عکسی از دوست خود که گفته او هم در سفر همراهشان بوده منتشر نکرده است.

منبع: انصاف نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • ناشناس
    7

    آقای قالیباف امروز روزی خوری خانمتون حمایت کرده من شرمنده خانوداه وفامیلها شده ام چرا بیست چهار ساعت شمارا تبلیغ می کردم بخاطر امام وشهدا به شما لیست دوستان رای دادیم بخاطر دشمنان سکوت می کنم

  • ایرانی اصیل
    4

    جالبه هر کدام ازین نکبتها دستشون رو میشه که در ترکیه بوده اند یا در دبی یا در انگلیس عنوان میکنند توله شون مریضه برای مداواش و... رفته بودم ویزای فلان جا و فلان جا رو بگیرم
    خدا کنه مریضی صعب العلاج تک تک عزیزانتون راست باشه که خدا عزیزانتونو ذ به بدترین دردها مبتلا کنه تا شماها بجزید و انشاءا.. که وعده الهی مبنی بر انتقام گرفتن از ستمکاران زمانه تحقق پیدا کرده باشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      15

      به ایرانی اصیل:البته این عنوان جعلی است بر خودت گذاشته ای تو هم بر خلاف عنوانت وارونه هستی!!ایرانی اصیل هتاک و بی آبرو نیست در حق دیگران حتی اگر بدی کرده باشند صفات زشت به کار نمی برد تو هم اگر از این فرد کثیف تر نباشی بهتر نیستی!!!تو و امثال تو اول بروید خودتون رادرست کنید بعدا اینجا بیائید با کامنت گذاری ادا در بیارید و این و ان را مثل پیره زنها نفرین کنید این نفرینها اول به خودتون بر می گردد!!!

    • 13

      یه مشت آدم با کامنت گذار ی و فحش و ناسزا و بد گوئی به این و آن ماهیت خودشون را رسوا می کنند !!معلوم می شود کی هستند!!! با این چهره که از خود نشان دادن در موقعیت اینها قرار بگیرند صد پله بدتر ند!!! فقط با کامنت گذاری خودشون را خوب جلوه می دهند و دیگران را بد !!!

    • امیر
      3

      بدبخت بچه و عزیزانش چه گناهی دارند اگر خودت جای آنها بودی اینو میگفتی

  • ناشناس
    3

    خدایا تو شاهد باش ...

  • ناشناس
    2

    آقای قالیباف شریفی و حسینی و... جه آدمای خدومی هستید؟؟

  • ناشناس
    2

    ایشون هم مثل آقای قالیباف و بقیه فرار رو ب جلو میکنند اون یکی در ماه رمضان با وضعیت حاملگی ب سفر ترکیه میرن و این یکی هم متمسک ب بیماری فرزند میشود ک با مظلوم نمایی ترحم را گدایی کند ک در عکس چهره ناراحت و مضطرب ایشان بوضوح نمایان است حداقل ریاکاری نکنید و مردم را فریب ندهید و با آنها صادق باشید تا مجبور ب گفتن دروغهای بیشتر نشوید

  • ناشناس
    3

    قالیباف و یارانش مرزهای دوروئی را در نوردیدتد

  • ناشناس
    5

    شمابه حال وحول خودتون برس خاک برسرمامردم که عوضی هایی امثال توبرامون تصمیم میگیرن

  • هفت لنگ بختیاری
    5

    صیانت رو زودتر اجرایی کنید تا ابروی اصل کاری نرفته و ملت به جونموم نیفتادن

  • ب
    3

    همه اینا دروغگو و دارای زندگی دوگانه هستند...
    واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند
    چون به خلوت می‌روند آن کارِ دیگر می‌کنند

  • ناشناس
    3

    خراب اندر خرابید

  • علی
    1

    چه قد وقیح وکثافتی

  • ناشناس
    2

    هر روز گندهای جدید ،خدایا تو شاهد هستی ،دست مردم کوتاهه ،خودت به فریاد برس

  • تورج
    0

    من صبر میکنم تا روز آشکار شدن اسرار

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      پس باید یه دویست سیصد سالی صبر کنی.

  • حاجی محمد راد
    12

    عکس دوست خود را منتشر کند که عده‌ای بی‌شرف و پست فطرت با شناختن او موجب اذیت و آزار او شوند، چرا دلیل اصلی دشمنی با حسینی را شرح نداده اید؟⁉️

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حاجی جان نگران دوستش هست اما نگران خانم دوستش نیست که عکسش را گذاشته اند؟ خوشا غیرت، وجدان، عقل و انصاف

  • ناشناس
    1

    آخی طفلکیها برا ماست مالی ومظلوم نمایی دوره دکترا طی میکنند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها