فعال سیاسی اصولگرا:

اصلاح‌طلبان می‌خواستند ایران مستعمره آمریکا شود/ آنها از سر عصبانیت به حاشیه های سفر رئیسی به روسیه می‌پردازند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اصلاح‌طلبان عصبانی هستند که چرا در هشت‌ سالی که کشور را در دست داشتند هیچ کاری نتوانستند انجام دهند و از سر این عصبانیت به مسائلی مانند اندازه میز، نماز خواندن آقای رئیسی، نحوه تشریفات و... در سفر به مسکو می‌پردازند.

اصلاح‌طلبان می‌خواستند ایران مستعمره آمریکا شود/ آنها از سر عصبانیت به حاشیه های سفر رئیسی به روسیه می‌پردازند

سفر اخیر رئیسی به روسیه با واکنش‌های زیادی روبه‌رو بود. برخی آن را بسیار مهم و دارای اهمیت استراتژیک دانستند و برخی نیز نسبت به آن انتقادهایی مطرح کردند.

سید حسین نقوی حسینی درباره رویکرد اصلاح‌طلبان نسبت به سفر سید ابراهیم رئیسی به روسیه گفت: «وقتی برخی نیروهای داخلی و نیروهای معاندان خارجی و رسانه‌های ضدانقلاب نسبت به سفر اخیر آقای رئیسی به روسیه واکنش منفی نشان می‌دهند، می‌توان دریافت که این سفر مهم بوده است. آنها سعی می‌کنند اهمیت واقعی سفر را به حاشیه ببرند و مسائل فرعی و غیرمهم را برجسته نشان دهند. ایران در مقطع کنونی به بهترین شکل در عرصه سیاست خارجی گام برمی‌دارد و اینک همه تخم‌مرغ‌هایش را در سبد مذاکرات نگذاشته است. این در حالی است که اصلاح‌طلبان به یاد بیاورند که وقتی همه تخم‌مرغ‌ها را در سبد برجام گذاشتند، چه‌طور ترامپ آمد و با یک لگد همه تخم‌مرغ‌های سیاست خارجی دولت را لِه کرد».

او ادامه داد: «دولت سیزدهم هم با چین ارتباط گرفته است، هم با روسیه و هم به مذاکرات با 1+4 می‌پردازد و در عین حال به پیمان شانگهای توجه نشان می‌دهد و از برقراری ارتباط دیپلماتیک با کشورهای منطقه غافل نیست. این یعنی سیاست متوازن که دولت سیزدهم به بهترین شکل آن را پیش می‌برد و حتی می‌بینیم در گفت‌وگو با عربستان هم گشایش‌هایی ایجاد شده است. همه اینها اصلاح‌طلبان و خارج‌نشین‌ها را عصبانی می‌کند. اصلاح‌طلبان عصبانی هستند که چرا در هشت‌سالی که کشور را در دست داشتند هیچ کاری نتوانستند انجام دهند و از سر این عصبانیت به مسائلی مانند اندازه میز، نماز خواندن آقای رئیسی، نحوه تشریفات و... می‌پردازند. من این سفر را بسیار مثبت می‌دانم و خیلی مؤثر بود».

او درباره این سخنِ اصلاح‌طلبان که ممکن است دولت رئیسی، ایران را به استعمار روسیه و چین درآورد، اظهار کرد: «چینی‌ها با بیش از 70 کشور دنیا ارتباط گسترده دارند. با بسیاری از کشورها قراردادهای بلندمدت امضا کرده‌اند و روسیه هم به همین شکل. حالا من از اصلاح‌طلبان سوال می‌کنم که اگر احیانا ایران مستعمره آمریکا می‌شد، خوب بود؟ این اصلاح‌طلبان بودند که ایران را به سمت مستعمره‌شدن آمریکا و اروپایی‌ها پیش بردند؛ وگرنه دولت سیزدهم که سعی می‌کند با همه کشورها از جمله روسیه و چین ارتباط داشته باشد».

نقوی حسینی در پایان گفت: «اصلاح‌طلبان هشت سال کشور را در اختیار داشتند و در تمام این هشت سال ایران گوشه رینگ قرار داشت و غربی‌ها به هر شکلی که می‌خواستند به ما فشار می‌آوردند. کار به جایی رسیده بود که کشورهای کوچک خلیج فارس هم می‌گفتند جنگ را به داخل ایران می‌بریم. این شرایط ماحصل تصمیم‌گیری‌ها و مدیریت اصلاح‌طلبان بود اما امروز می‌بینم که غربی‌ها می‌خواهند به سرعت مسئله برجام حل شود یا صهیونیست‌ها دادشان درآمده که ایران مشغول امضای قراردادهای مهم با کشورهای مهم است و در عین حال فعالیت هسته‌ای خود را پیش می‌برد. ایران از گوشه رینگ درآمده و اصلاح‌طلبان چشم خود را بر این واقعیت بسته‌اند».

منبع: روزنامه نود
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • Sadatgafari@gamil
    0

    چه فرقی می‌کند. شعار نه شرقی نه عربی چه شد . زیر پای خواص له شد و به فنا رفت . الان مستعمره روسیه و چین هستیم به اضافه اینکه عرب‌ها هم از دور فرمانروایی و نطاره می‌کنند. الحق که خوب ایران را حراج کردید. خجالت نمی کشی که هیچ ادعا هم دارید. بس کنید . راحت باشید ‌ایران رفت

  • سعید
    0

    الان که حکومت و دولت و سایر قوا یکدست و یکپارچه شده، با فرافکنی میخواهند ناکارآمدی و بی عرضگی خود را گردن دیگران بندازند! دیگرانی که سال هاست آن ها را با زور نظارت استصوابی و دادگاه از صحنه سیاست حذف کرده اند.

  • ناشناس
    0

    مهندس جان
    روسیه و چین خودشان گوش به فرمان آمریکا هستن
    فقط ما در مواقع ضروریشان شدیم برگ برنده آنها در مقابل امریکا
    بازار میری رو هر چیزی دست بزاری تولید چینه
    به نظرت این گویای این وضعیت نیست
    بچه های کار تو این سرمای سوزان که بچه های خودت تو خانه
    سردشان است مشغول گدایی کردن هستن
    در کشوری که پر از نعمته
    چرا ؟
    مقصر کیه؟؟
    خودت و خدای خودت قاضی

  • ناشناس
    0

    بر پدرومادردروغگو لعنت

  • ناشناس
    0

    اصولگرها به مستعمره چین و روسیه مشتاغ ترند و شعار نه شرقی نه غربی را قاب کرده و به موزه فرستادند

  • ماشا
    0

    هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد. لسم این موضع گیری این آقا نکته سنجه نیست بلکه سفسطه بافیه. این سر جای خود و عزت این ملت شهید داده زجر کشیده نگون بخت هم جای خود. تا دیروز یکی از همین قشر عادی بودی برادر من! چه زود عزت مردم فراموش میشه؟ همه چیز رو بهم نبافیم.

  • محمد
    2

    شک نکنید کسانی که درمورد رئیس جمهور ودولت سمپاشی میکنند دار ودسته اصلاح طلبان دنیا طلب واذناب آنهاست وگرنه کی چنین رسمی بود که بخاطر یک سفر رسمی این همه حواشی درست شود پس بدانید و بدانیم که تمام این آتش ها از گور اصلاح طلبان وعمروعاص های زمانه ما شعله ور میگردد که انشا الله نقشه آنان نقش بر آب خواهد شد

    نظرات شما -
    • ب محمد ساند
      0

      ببند و ببند ببندببند زرتی پرتی انگار قرتی

    • قلندر واقعی
      0

      به اصول گرایان تمامیت خواهان زارررت

  • مهدی
    0

    شما که بدتر کردید . کشور را دو دستی تقدیم روس .وچین کردید

  • پطر صغیر
    0

    تغاری بشکند ماستی بریزد جهان گردد بکام کاسه لیسان

  • قلندر واقعی
    0

    لعنت فقرا بر تو کمونیسم باز همش انگ بزنید چهارتایی بنداز حکومت در و کن زرراشک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها