رایزنی های محمدرضا عارف برای حل موضوع اخراج استادان دانشگاه

یک نماینده سابق مجلس با استفاده از ظرفیت کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران در تلاش است شرایط قانونی را فارغ از مسائل سیاسی برای تمدید حضور اساتیدی همچون محمد فاضلی در دانشگاه فراهم کند.

رایزنی های محمدرضا عارف برای حل موضوع اخراج استادان دانشگاه

در پی اخراج تعدادی از استادان دانشگاه از جمله محمد فاضلی، محمدرضا عارف در قالب کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران رایزنی هایی با مقامات مسئول برای حل  این موضوع آغاز کرده است. 

عارف با استفاده از ظرفیت کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران در تلاش است شرایط قانونی را فارغ از مسائل سیاسی برای تمدید حضور این اساتید از جمله محمد فاضلی در دانشگاه فراهم کند تا این تعداد از استادان دانشگاه بتوانند از این زمان برای ادامه فعالیت در دانشگاه استفاده کنند.

منبع: اصلاحات نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    ابتدا عارف باید به خاطر ترک فعلها در زمانی که معاون رییس جمهور بوده است، پاسخگو و محاکمه شود. ایشان با مدیریت ناصوابی که داشتند، کشور را در تمامی زمینه ها تضعیف، و بستر فسادزا را گسترش دادند‌‌. اساتید دانشگاه در حال حاضر بدلیل مشکلات اقتصادی کشور، فعالیت‌هایشان هیچگونه سودی برای کشور ندارد، چون منجر به تقویت بنیه های کشور نشده است. فقر، فساد، تورم، نجومی بگیری، و ..... از فعالیتهای نادرست اساتید و آموزشهای سطحی آنها نشات گرفته است. اساتید باید بازسازی، بازبینی و پاکسازی شوند، تا ریشه مفاسد خشکانده شود.

    نظرات شما -
    • مم
      0

      بعضی از اساتید از دانشجویان رشوه می گیرند ،،،
      چیزی که من به طور موثق می دانم ،،یکی از اساتید حتی روزانه در روز درس دانشجویان برای او به نوبت صبحانه می بردند ،خاک بر چنین افراد ،،
      بعد حالا عده ای حامی این افراد شده اند

  • ناشناس
    0

    از عارف، علیرغم اسمش، هیچگونه معرفت الهی هویدا نیست جز تلاش برای فسادگستری و بستر فسادزا.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها