احمد خاتمی: می‌خواستند با تکرار اغتشاشات آبان و شایعه گرانی بنزین در کشور آتش افروزی کنند

عضو خبرگان رهبری گفت: مسئولان گفتند شیاطین داخلی در هک کردن مقصر بودند و با تکرار اغتشاشات آبان ماه می‌خواستند بر اغتشاشات دامن بزنند و با شایعه گرانی بنزین در کشور آتش افروزی کنند!

احمد خاتمی: می‌خواستند با تکرار اغتشاشات آبان و شایعه گرانی بنزین در کشور آتش افروزی کنند

حجت الاسلام سیداحمد خاتمی شامگاه پنجشنبه در یادواره سردار شهید رحیم آنجفی و 2 هزار و 800 شهید شهرستان اراک با اشاره به اینکه شهیدان از روز شهادت تا یادواره شهادت خود عطر معنویت و عشق به خدا را در هر منطقه می‌پراکنند، اظهار داشت: شناسنامه شهرها در عرصه فیزیکی به تعداد جمعیت، فاصله از دریا، تعداد شهر، روستا و بخش‌ها رقم می‌خورد اما شناسنامه فرهنگی شهرها و استان‌ها با عالمان، اندیشمندان، فرهیختگان شناخته می‌شود که شهرستان اراک از این نعمت به حد وفور برخوردار است و پیشینه بسیار افتخار آمیزی دارد به طوری که در این شهر بزرگانی از جمله امام(ره)، آقانورالدین اراکی، بنیانگذار حوزه علمیه قم و غیره در این فضا نفس کشیده‌اند.

وی افزود: برگزاری این یادواره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای همه افتخار بزرگی است به همین سبب مجلس بزرگداشت شهیدان باید متنوع باشد و با طولانی سخنرانی کردن سازگاری ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اولین بانی یادواره شهیدان خدا است و ذات مقدس ربوبی اولین سنگ بنای یادواره شهیدان را تدارک دیده به طوری که قرآن کریم تاکید می‌کند که در ادبیات خود نسبت به شهدا دقت کنید و ادبیات مرده را به کار نبرید و در خیال خود هم راه ندید که شهیدان مرده‌اند به عبارتی حیات شهیدان واقعی‌تر از این حیات ما است.

خاتمی تصریح کرد: یادواره یعنی شهید، یاد، راه و مسیر او را فراموش نکنیم به طوری که پیامبر(ص) و امامان یاد شهیدان را گرامی داشتند و یادواره شهیدان از فضایل ارزشمند است، مقام معظم رهبری نیز بیان کردند بزرگداشت یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست.

وی با اشاره به اینکه قرآن در سوره محمد(ص) می‌فرماید آنها که در راه خدا شهید شدند اعمالشان از یادرفتنی نیست، گفت: شهیدان ماندگار هستند و ماندگاری دین به سبب فداکاری شهیدان است و ما نیز مدیون فداکاری شهیدان راه خدا هستیم، بقای دین اعمال شهیدان است و بی‌تردید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارمغان شهیدان است که خون دادند و فداکاری کردند و برخی هنوز جنازه آنها نیامده است.

دشمن در عرصه داخلی امید مردم را هدف قرار داده است

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: تا قبل از این 42 سال حاکمیت به دست فسق و ظلم و ستم بود اما امروز حاکمیت به دست دین است اگرچه دشمنان داخلی و خارجی با مشکلات بسیار و سنگ‌اندازی زیاد تلاش کردند که این نظام موفق و الگو نشود اما آنچه ارمغان نظام و شهیدان را استوار نگه می‌دارد بصیرت است و یادواره شهیدان مجلس بصیرت‌افزایی است.

خاتمی ادامه داد: بصیرت معنای بسیاری دارد به طوری که از یک سو بصیرت این است که بدانیم دشمن کجا هدف قرار داده و ما چه واکنشی نشان دهیم همان بصیرتی که امام علی(ع) تاکید کرده و از سوی دیگر بصیرتی که پشتوانه حفظ ارمغان شهیدان یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دشمن شناسی و راه خنثی کردن شیطنت‌های دشمنان است‌.

وی با اشاره به اینکه در عرصه داخلی دشمن حداقل دو نقطه و در عرصه خارجی هم 2 نقطه را هدف قرار دادند، گفت: دشمن در عرصه داخلی امید مردم را هدف قرار داده تا مردم ناامید شوند به طوری که بعضی اوقات در فضای مجازی برخی ناامیدانه می‌گویند چیزی فرق نکرده و نظام در شیب سقوط است در حالیکه افرادی از جمله بوش، ریگان و غیره بر سقوط قطعی نظام تاکید می‌کردند مردند اما نظام اسلامی سرافراز است‌.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اوایل انقلاب کسانی می‌گفتند نظام به بن بست رسیده اما امام فرمود شما به بن بست رسیدید زیرا نظام اسلامی بن بست ندارد و حداقل 3 بار مقام معظم رهبری فرمودند من آینده را به مراتب روشن‌تر از گذشته می‌دانم که این سخنان برای مسئولانی که با رای یا انتصاب سرکار آمدند دلگرم‌کننده است و پرشور و نشاط در صحنه هستند و گره‌ها را باز می‌کنند.

خاتمی بیان کرد: امروز رئیس جمهور در میدان است به طوری که با بروز مشکل از وزارت نفت و جایگاه‌های پمپ بنزین بازدید می‌کند و این کار ستودنی است همچنین رییس قوه قضائیه از تهران گزارش نمی‌گیرد بلکه با سفر به اهواز زندان‌ها را بررسی می‌کند تا مظلومی در زندان نماند بنابراین همه این اقدامات امیدآفرین است.

وی افزود: نمایندگان مجلس مدام در حال بررسی طرح و لایحه هستند و پرکار و بانشاط کار می‌کنند این تشکیلات مدیریت با این شکل مایه امید است و پیام مردم به مسئولان این است که مشکلات و گره‌ها با مدیریت جهادی و انقلابی باز می‌شود و تنها با پشت میزنشینی نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، با وجود مدیران کلان پرکار از جمله رییس جمهور و روسای قوا، آینده روشن است و با فرهنگ "ما می‌توانیم" همه گره‌ها باز می‌شود درحالیکه دشمنان این نقطه امید را هدف قرار دادند و ما باید در در القای یاس دشمن مراقب باشیم.

امن‌ترین کشور منطقه ایران اسلامی است

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: هدف بعدی دشمنان امنیت است که به فضل خدا امن‌ترین کشور منطقه ایران اسلامی است به طوری که در افغانستان دو نمازجمعه پیاپی انفجار شد همچنین در عراق و سایر کشورها این امنیت وجود ندارد و ما در وسط کشورهای ناامن منطقه امن‌ترین کشور هستیم و باوجود اینکه گفتند ناامنی را به تهران می‌بریم که تا مجلس هم آوردند اما هراسی در بین مردم مشاهده نشد.

خاتمی تصریح کرد: در موضوع بنزین دو نظریه وجود دارد که یک نظر معتقد است یک کشور خارجی مقصر بوده و دیگری بر اینکه برخی مسئولان گفتند شیاطین داخلی در حک کردن مقصر بودند به ویژه اینکه با تکرار اغتشاشات آبان ماه می‌خواستند بر اغتشاشات دامن بزنند و با دروغ گران شدن قیمت بنزین جرقه آتش در کشور را روشن کنند اما در این کار ناکام ماندند که علت آن تدبیر مسئولان و صداوسیما بود، مردم و مسئولان در برابر یکدیگر مسئولیت دارند.

وی بیان کرد: قرآن سه ویژگی امنیت، آرامش و اقتصاد را برای جامعه مطلوب بیان می‌کند که برخی بر عهده مسئولان است اما در حوزه امنیت مردم هم مسئولیت دارند و باید مراقب و هوشیار باشند تا کسانی که تصمیم دارند ابزار دشمن باشند و ناامنی ایجاد کنند به مسئولان اعلام کنند تا با آنها برخورد شود.

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: در عرصه خارجی هم دو نقطه مورد هدف دشمن است به طوری که جمع کردن فرش از زیر پای ایران به عبارتی هرنقطه‌ای که فرهنگ و ادبیات ایران در آنجا نفوذ دارد آمریکا با توطئه آن را از بین ببرد به همین سبب می‌توان به لبنان اشاره کرد که همان تحریمی که بر ما تحمیل شده بر حزب‌الله لبنان تحمیل کردند و همان مشکلاتی که می‌خواستند برای ما ایجاد کنند در آنجا ایجاد کردند، مشکلاتی از جمله بنزین، نفت و مازوت و غیره که مشکل لبنان و به سبب وجود حزب الله است اما باید بدانند حزب الله لبنان در قلب مردم لبنان است.

خاتمی افزود: به دعوت سید حسن نصرالله برای سخنرانی دعوت شدم که رییس جمهور مسیحی لبنان گفت اگر حزب‌الله نباشد لبنان موصل شده بود و داعش همه لبنان را گرفته بود حزب‌الله به عنوان قدرت منطقه در جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی را از پا درآورد و این رژیم دست تسلیم را بالا برد بنابراین حزب‌الله نماد جریان و جبهه مقاومت است اما دشمنان تلاش می‌کنند تا حزب‌الله را از صحنه حذف کنند که به فضل خدا نمی‌توانند زیرا حزب الله امنیت لبنان است و اخیرا مشکل بنزین لبنان را با کمک ایران برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه هرجا که در عرصه خارجی پای ایران در میان است آمریکا تلاش می‌کند تا با شیطنت فرش را از پای ایران بکشد، گفت: دومین توطئه دشمن علیه ایران در عرصه خارجی تحریک همسایگان علیه ایران است به طوری که رژیم صهیونیستی در آذربایجان نفوذ کردند گرچه مدام مسئولان این کشور می‌گویند این طور نیست اما دروغ است و رژیم صهیونیستی بر مناطق شوری سابق جولان می‌دهد همچنین بحرین و امارات عربی روابط خود را با این رژیم جعلی عالی می‌کنند که این دشمنی با ایران اسلامی است.

ایران مقتدرترین نیروهای مسلح را در منطقه دارد
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ایران همسایه‌ای است که اگر خوب همسایه‌داری کنند خوب می‌بینند و اگر همسایه‌داری بد باشند سیلی می‌خورند بنابراین این هشداری به کشورهای همسایه است، ایران می‌خواهد با کشورهای همسایه روابط حسنه داشته باشد اما در اظهارات و حرف‌ها باید دقت کنند و نیش و کنایه به ایران نزنند.

خاتمی ادامه داد: ایران مقتدرترین ارتش و نیروهای مسلح را در منطقه دارد و مقتدر است به طوری که دست رو دست نگذاشته که عده‌ای هر روز توطئه علیه کشور داشته باشند، ایران از منافع خود با تمام وجود حمایت می‌کند و توان و قدرت این کار را دارد و کشورهای همسایه باید بدانند با ایران ضعیف زمان شاه مواجه نیستند بلکه با ایران مقتدری رو به رو هستند که بخشی را در مانورهای نظامی مختلف از جمله موشک‌ها دیدند.

وی افزود: عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی از سوی هر کشوری دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و ایران اسلامی به خوبی توانایی دفاع از منافع خود را در منطقه دارد بنابراین بنای ما بر آن است که با همسایگان رابطه حسنه داشته باشیم اما برخی بنای بر شیطنت کردن دارند که باید بدانند با دم شیر بازی کردن عاقبتی ندارد.

وی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارمغان شهیدان است و تا انقلاب امام عصر(عج) می‌ماند و این پرچم نظام اسلامی به دست باکفایت امام عصر(عج) می‌رسد.

منبع: تسنیم

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 83
  • خان خان
    0

    اقا تو دیگه رجز خوانی نکن برو به خوردنت ادامه بده...شیر هرچقدر تنومندباشد در برابر چند شغال کم میارد جانش ازدست میدهد.‌..بفکرسفره مردم باشی تا حمایت مردمی برخوردار شوی...

  • کیان
    0

    چرا نمیگی خزانه خالی بود می‌خواستیم مقداری با جیب مردم پرش کنیم که به حمد سادگی مردم پر هم شد و حالا که به هدفتون دارین میرسین باز هم دارین تقصیر رو گردن مردم مظلوم میاندازید بهتر دفعات بعد یک شماره حساب بدید تا مردم به دولت صدقه بدهند ولی این شوهای مسخره رو بازی نکنید

  • طاهر
    0

    چه ربطی داره بنزین ۳هزارتومانی به مردم فروختین این همه گرانی وبدبختی سرمردم امد مردم مگه جز صبر کار ی کردن؟

  • رصد
    0

    آقای خاتمی احتمال ۹۹ درصد خودتون این سناریو را مثل سناریوهای قبلی درست کردید که حالا مثلا بگید آره ما هم آره برو بابا این کارا تکراری و نخ نما شده

  • رییس علی
    0

    اینقدر خود شیفته نباشید.......حال که به آرزوی دیرنه تان ( یکدست شدن همه ارکان نظامتان) رسیده اید به جای معنی شناسنامه شهر، به فکر ارکان خانواده های آن شهر باشید که از فقر و گرانی در حال متلاشی شدن است! فقر فحشا اعتیاد بیکاری مستاجری ........پوووووووول نداشتن درد این مردم است.آیا با این مسائل و درد و بدبختی آشنائی (معنای آن)داری ؟؟؟؟؟

  • ستارخان
    0

    دیگر در سخنرانیهایت ، داد و بیداد نمیکنی.والله قسم اگر طریقت رسول الله ص ، شباهت به جنابعالی( عصبانی، اهل عربده زدن، و......) داشت اکنون اسمی از اسلام نبود......!بزرگترین مزیّت پیامبر، اخلاقش بود ( جذب حداکثری و دفع حداقلی) این آرامش و اخلاق محمدی بود که ایشان را خداوند یاری کرد و....

  • م
    0

    سریع خودتون میبرید میدوزید !!! میاد ی داستان تخیلی درست میکنید بعد این دولت و میفرستید کف خیابون چهارتا خبر میرید تو صدا سیماتون از هوشیاری مردم تعریف و تمجید میکنید بعد میگید حالا مدیریت این دوره رو با دوره قبلی و اغتشاشات ببینید !! بعنوان کسی که تو اول تظاهرات مردمی 2 سال قبل با دوچرخه تمام غرب استانم گشت زدم از نزدیک از افرادی که جلوی راه مردم و میبستند میگویم تماما با برنامه بود رابطایی از گروه شعبان بی مخ ها به سر دسته ها یی که با لاستیک و نوچه هاشون خیابان رو میبستند و پلیس همون اول میتوانست جمع شون کنه ولی نکرد و گروه هایی بودند که فقط شعار میدادند و از بی مدیریتی ها مینالیدند!!! ولی متاسفانه باز مردم دیده نشدند و اون اراذل چاقو کش که از کسی دستور میگرفتند و اکثرا توسط قوه قضاییه یا به مرخصی امده بودند!!!! به مردم مشان داده شد خبر فوری لطفا چاپ کنید

  • منم کوروش شاه شاهان شاه ایران
    0

    ها اینه که گفتی یعنی چه ؟

  • وحدت
    0

    بنزین را به قیمت لیتری 3000 تومان در پمپ بنزین ها به فروش می رسانند.همه ناراضی هستند و این نارضایتی به ضرر حکومت تمام میشود.

  • احمد
    0

    به نفع سید ها شد ،،،پول کم آوردند بنزین فروختند

  • حامد
    0

    خدا لعنت کند تمام دروغ گویان و چپاولگران را تو این 42 سال کدام اسلام حاکم بوده؟ به جنایت و اختلاس و فقر و خود فروشی و جتگ و کشته شدن میگی اسلام؟؟ کدوم دین و اسلام به تو و امثال تو اجازه میده که بخاطر منافع خودتون مردم را در تحریم و فقر و بیچارگی قرار دهید؟ شما دین و اعتقاد مردم را به اسم اسلام از بین بردین لعنت به شما ها که اعتقادات مردم را نابود کردین. خودتون را به نفهمی زدین و فکر کردین دین را حاکم کردین اگر جرات دارین یه رفراندوم بزارید ببینید نظر مردم چیه؟ البته شما این کار را نمیکنید چون قبل از شمارش آراء باید فرار کنید و به لبنان و یمن بروید

    نظرات شما -
    • بی‌نام‌
      0

      تیک سبز یا قرمز این قسمت را از کار انداختن

  • ص _ ن
    0

    مرگ بر دروغ سازان داخل ایران اسلامی . که می خواستند در مورد بنزین تکرار اغتشاش کنند .

  • 1400
    0

    دشمن سر جاش همیشه دشمن بود... اما شما با عملکرد نابخردانه بذر ناامیدی را اینهمه سال در جامعه پخش کردید ... قبول هم نمی کنید

  • م
    0

    اشتباه نکنید امام زمان از کشورهای غربی ظهور میکنه به سمت خاورمیانه میاد برای جنگ و روشنگری و شناساندن اسلام واقعی . اخرین کشوری که با اون به مبارزه برمیخزه ایران که احتمالا تو گامهای بعدی انقلابشه !! چرا چون میگن وقتی ایشون ظهور میکنند مردم میگویند دین جدید امده !! پس این اتلاق به مکانهایی میشه که ملت و دولت هاش داعیه اسلامی بودن دارند از نشانه هاش اینه که ی نگاه به دور وبرتون بیاندازید زمین ملت و میگیرند درش نماز میخوانند بانک ها همه ربا خوار دروغ و چاپلوسی بیداد میکنه حیف و میل وقت جوانان منابع بیت المال زیر پا گذاشتن نظر مردم بی احترامی و اسراف در طبیعت. و الودگی اب و خاک

    نظرات شما -
    • م
      0

      البته اطلاق

  • ابراهیم حامدی
    0

    نیازی به آتش افروزی نیست.بی کفایتی و بی لیاقتی مسئولین گرانی تورم فقر بیکاری و....همه آتشیست در جان مردم که بعد دامن مسئولین را خواهد گرفت

  • دکتر سید بیتا کسروی
    0

    جناب آقای دکتر آیت الله العظمی دکتر سید احمد خاتمی (ع ) شما خودتان را ناراحت نکنید اگر بنزین لیتری ۵۰۰۰۰ تومان شود یک نفر جرات اعتراض نخواهد داشت هر کاری دلتان می خواهد بکنید .آسوده خاطر باشید. درد من تنهایی نیست بلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت و بی عرضگی را صبر و لبخندی بر لب این حماقت را حکمت خداوند می دانند. گاندی

  • علی
    0

    تو‌اصلا خودتو ناراحت نکن...آسود بخور و بخواب و خیالت راحت...خدای بزرگ خاک و نفت و طلا و ثروت ایران را برای شماها آفرید...خوشبحالتون حاج آقا...بهشتی که میگن همین جا برای شما مهیا شد.

  • کی بود کی بود
    0

    ما که نبودیم شاید دیدنند کاری از دستمان بر نمی آید دلشان سوخته و آنطرفی ها کردنند

  • منتقد
    0

    این با این رفتار و کردارش باید از فرماندهان داعش و طالبان میشد.... بیشتر به شخصیت و گفتار و اعمالش میاد....

  • گربه نره
    0

    از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت کرده مارا مس کنید. ما اگر همون حکومت ظلم و ستمو به این حکومت دینی ترجیح بدیم باید چه کسیو ببینیم؟ ثانیا ایشون از چه نوع غذا یا دارویی استفده میکنند هرروز زیباتر و نورانی تر از دیروز

  • حسنی
    0

    سلام حاج آقا : شما که در این مورد مشکلی نداری . ماشین لوکس و راننده آماده به خدمت ی با باک بنزین پر . این مشکلات عامه مردم است نه جنابعالی .

  • عال
    0

    امشب خدا کنم خواب نیاد از وحشت یافه اش دیوانه میشم

  • مومیایی
    0

    این آخوندها فقط بفکر خودشون هستن نه مردم !مستاجر نیستن گرونی هم واسشون هیچی نیست چون تو رفاه هستن

  • اا
    0

    با وجود اینکه کشور این همه نفت و ثروت داره و حتی به لبنان و سوریه و غیره کمک می کنید پس چرا نتوانستید فقر و مشکلات و گرانی ها را برطرف کنید. هان ؟ جواب بدهید لطفا. این همون آدرس اشتباهیه.

  • ؟!
    0

    خخخخخخخخ......

  • علی
    0

    مردم ایران مشکلات زیادی دارن و ما مردم ایران منکر این مشکلات نیستیم اما از نظام جمهوری اسلامیمان که نتیجه تلاشها و رشادتها و شهادتها است محکم دفاع میکنیم حالا شمایی که هر چی از دهنتون در میاد مینویسید و توهین میکنید به اصل نظام اهمیتی نداره

  • ناشناس
    0

    دستات چقدر نرم و لطیفه حاج آقا ، معلومه تا حالا زحمت نکشیده ، فقط مفت خوری کردیت ، صورتت از رفاه و خوشی ، تو اوج کیف هستش ، غمی نداری که آخه درد بی پولی بیکاری مستاجری و فقر داری آخه ، مفت خوری و پول بیت المال خیلی بهتان ساخته حسابی فربه شدین

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اینها همه از عبادته مفت خوری چیه فقط عبادت !

  • کاربر ناشناس
    0

    یک عدهاز آن طرف اب پول می گیرند تا چرت وپرت بنویسند مرگ بر اصلاح‌طلبان داخلی

  • کاربر ناشناس
    0

    مرگ بر منافق ومزدور داخلی

  • ایران من
    0

    بی کفایتی و حماقت های خودتان را ک باعث فقر و بدبختی و ذلت برای این کشور با تمام ثروت هایش،با دشمن فرضی چندین دهه هست ک سر مردم را کلاه گذاشته اید و با کلید واژه امنیت به دروغ پردازی پرداخته اید. پس امنیت اقتصادی کجاست امنیت اجتماعی چطور... امنیت آزادی چی. . اینگونه میشود ک شماها با چند کتاب،خوانده شده در حوزه،شده اید ناموس،اقتصاد و فرهنگ و سیاست و فرزندان و دامادهای شما و مخصوصا داماد شخص جنابعالی با چند کلاس،حوزوی به ریاست گمارده میشود،و در اعتراض دیگران ،می گویید ک بنده در این انتخاب نقشی،نداشته و ایشان نخبه و براساس شایسته سالاری انتخاب شده است. فرصت کوتاه است....

  • کاربر ناشناس
    0

    لعنت خدا و پیامبران الهی بر پدر و مادر کسانی که در این نظرسنجی توهین و بی احترامی کردند . هر توهین ۱۰۰ اضافه نسیب توهین کننده شود .

    نظرات شما -
    • کاربر
      0

      لعنت بر پدر مادر خودت بی عقل عقب مانده ۱۰۰۰ برابر برای خودت باشه

    • کاربر ناشناس
      0

      نگاهی به منفی که گرفتی کن

    • ناشناس
      0

      لعنت خدا و و پیابر عزیزمان لعنت همه مردم برتو و امثال تو و مرده و زنده همتان که مردم را بیچاره کردین زندگی مردم را سیاه کردین

  • ناشناس
    0

    من عکس این مفت خور را میبینم تا یک هفته از غذا خوردن می افتم .آقای مفت خور بی درد هر آغازی انجامی نیز دارد .وآن انجام دور نیست به ثانیه افتاده

  • مرگ
    0

    آقای احمد خاتمی خوشگل مامانی، آتش افروز شمایید و خبر ندارید، به خاطر شما و اعمالتان روز به روز آتش جهنم شعله ور تر میشود

  • کورش
    0

    نه اینها دروغ تونگران نباش فقط لطفا دیگه توانزار ظاهرنشو که اگریه بچه تراببینه فکرمیکنه لولو امده

  • جانا
    0

    آخوندهای حراف و خپل آتش افروزند

  • قلندر ۵ شیر
    0

    تو ریاکار کار کجا سید محمد خاتمی با اصالت و درایت کجا ؟ د رود بر سید محمدخاتمی سالار

  • قلندر واقعی
    0

    ایشون دیده زورش به اصطلاح دشمن نمیرسه توپ را در زمین خودی انداخته روی سر ما هم دو تا شاخ و دو گوش دراز زکی خیال باطل .بابا بگید کم آوردیم خلاص!

  • نیما
    0

    خاتمی مفت خور

  • خسته
    0

    الان کی داره از این فضا بیشترین سود رو میبره کو بنزین ۱۵۰۰تمنی مردم بدبخت دارن بنزین آزاد میزنن وپول به حساب شما و لبنان میره مگر شما تواین قضیه چکار کردید فقط وعده توخالی چی رو درست کردید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      انقلاب کردنند قدیمها که مردم بدخت بشن فلسطین حسن نصراله کردن کلفت حزب اله لبنان یمن سوریه خوب ببرن حق مردم را بدن به این عربها مردم بیچاره کردن که این چندتا کشور رو پا باشن

  • ناشناس
    0

    خاک خاتمی با خاک ائمه اطهار یکیست.چقدر زیبا و نورانی هست.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نورانی چیه لامپ حبابی هم نیست

    • ناشناس
      0

      خجالت بکش دهنت رو ابکش ،ائمه رو با این می سنجی!

  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    کاربر ناشناس نکنه تو هم ازقماش احمد خاتمب بیسواد گردن کلفتی .مرتیکه اینایی که نظردادند دمشون گرم درست گفتن 43ساله دارند زجر میکشند کمرشون زیر بارگرانی تورم خم شده حتما شما در نازونعمت زندگی میکنید اینا همه حرف دل این ملته نه اونور آبی ها ببین من 64ماه جبهه بودم وتو انقلاب خیلی زحمت کشیدم آدم دلش ازاین بی عدالتیها اشرافی گریها دزدیها رابطه بازیها ثروت اندوزیهای حکومتیان بدرد میاد کجای کاری خدا ازروی زمین برشون داره که چکاری که نکردن بااین ملت خوب ونجیب

  • قلندر واقعی
    0

    هفتم آبان سالروز کوورش کبیر را به همه وطنپرستان تبریک میگویم

  • کوک
    0

    چقدر من از این آدم !!!!! متنفرم، بطوریکه اگر این بهشت بره!!!!!! من جهنم را انتخاب میکنم.اتا جی

  • جلال عامری
    0

    هنوزم بابت خون های ان زمان عذرخاهی نکردید.معلون

  • فندک
    0

    چی رو شما مدیریت کردید؟! الان با فروش بنزین آزاد دارید پول بنزینی که مفتی به عربها دادید از جیب مردم در می یارید بابا حقه بازی بسه!!!!!!

  • خسته
    0

    به اسم حک دارن بنزین آزاد به ملت می فروشن پولشم میره به حساب آخوندها

  • مش جمعه
    0

    چهل ‌و اندی سال مردم را در صف و حالت جنگ و فقر نگهداری کردید.مفتخوران بس است.

  • فدایی سید محمد خاتمی
    0

    وقتی مخالفان سید محمد خاتمی را میبینم در چهره‌های آنها آتش جهنم که رگه ای از آن همان آتشفشان باشد را میبینم امیدوارم با خداوند مرا با سید محمد خاتمی محشور فرماید و مخالفان را به راه درست

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    متاسفم برای آن افرادی که انسان ها را از روی قیافه می سنجد قیافه را خدا داده با خداهم مشکل دارید این آقای خاتمی بنده خداست ،حرف حق می زند واقعا دنبال بودند در پی قطع بنزین آشوب درست کنند وامنیت زن و بچه مردم رابهم بریزند

    نظرات شما -
    • به هفت لنگ
      0

      خخخخخخخخخخخخخ....؟!

    • ناشناس
      0

      داداش مثل اینکه خوابی یا از اقوامی

  • واقعیت
    0

    تمام اینایی که به ضداخوندنفی میدن فقط وفقط خودشون اخوندهستن

  • گج
    0

    شیخ پلشت پلید وگفت خور

  • د
    0

    با این تفکرت همو بهتر که با سید محمد خاتمی و امثالهم محشور شوی

  • مهندس مکانیک
    0

    درود بر این الله خاتمی نمی دانم چرا اینقدر باشما انسان های بزرگ وار مخالفند شما هم مثل جدتان علی مظلومید،خدا از اینها انتقام می گیرد که به شما توهین می کند

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    من با حاج اقا در یک‌جبهه بودم.یه شب توی سنگرخاب بودم.بیدارم شدم رویماه حاج‌اقا رو‌دیدم.دیگه‌هیچوقت‌ نخابیدم.نفسش حق نبود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چرا تو با همه بودی ؟

  • قلندر واقعی
    0

    بهارو اینجا کسی ندیده زمین قطبی همش سپیده نه جنگل سبز .....زنده باد آزادگان دنیا و سید محمد خاتمی مردی بزرگ از نسل محمد ص لعن نفرین خداوند بر دشمنانت زنده باد مخالف من

  • ناشناس
    0

    چقدر مردم ازت نفرت دارن

  • عباس
    0

    چرا روحانیون که بیشتر ازهمه دم از مبارزه میزن سربازی نمیرن مگه نه اینکه پیامبر شما تیراندازی و سوارکاری رو لازم دانسته خوب اول یه سوزن به خودتون بعد یه جوال دوز به دیگران .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خوب اینها امدن پول درو کنند اینها امدن بچه هایشان در انگلیس آمریکا کیف و عشقو حال سنگین کنند اینها آمدن با پول مردم جیبشون حسابهایشان به سقف آسمان برسانند بعد میکن آمریکا بده انگلیس بده بابا همه بدن فقط شما آخوندها خوبید و پاکین اینها آمدن برای عشوحال سنگین و جیب پرکردن و غارت اختلاس و دروغ گفتن همشون دستشون بیش مردم رو شده دیکه حالا بزار خودشون را پاره کنند دروغ بکن فیلم بازی کنند نوبت مردم هم خواهد رسید ظلم ستم پایدار نخواهد بود

  • میثم
    0

    اقای قلندر انگار حالت خوش نیست.ایشان سید احمد خاتمی می باشند نه سید محمد خاتمی.برو قرصات بخور

  • ناشناس
    0

    احمد جون میخوایم بابقیه ائمه جمعه بریم یه سفر زیارتی مرقد کوروش هخامنشی میای ریش قشنگ ؟

  • برد پیت تولید سایپا
    0

    اگر آمریکای پلید پلشت یک آنجلینا جولی زشت ایکبیری دارد بجای آن ما احمد خاتمی زیبای مدل خوش صدا را داریم با همین سلاح مردم آمریکا را منحرف و یک کف گرگی به آمریکای بی وجدان وارد خواهیم آورد

  • متوهم
    0

    چه نوری، چه نورانیتی، دیشب عکسشو تو ماه دیدم

  • هموطن
    0

    ببین اقا احمد خاتمی یه سوال ازت دارم.بنده بعضی مواقع دیده ام زیرمنبر امام جمعه نوشته شده¡¡ ما امریکا را به زیر می کشیم¡¡ معنیش چیست؟بنده از این اسراییل ظالم خوشم نمیاد..ولی..چرا تصور می کنید یک ملت پابرهنه باید تاوان فلسطین را پپردازد بارها ریس جمهورهای امریکا اذعان کرده اندامنیت اسراییل امنیت امریکاست.اکنون عربها هم پشت اسراییل درامده اند چراشماها فکرمی کنید یک ملت زجر دیده ی ستمدیده ی پابرهنه امریکا را به زیرمیکشه وفلسطین رو ازاد میکنه.از این توهمات بیرون بیاییدملت فقیر ایران قادر به انجام نابودی دشمن تا دندان بن مسلح نیست..اینها را به خدا واگذار کنید..باور کن نابود شدیم از دست این گرانی کمرشکن.

  • روح الله زم
    0

    شما میگید اغتشاش.. ما میگیم اعتراض . شما میگید کشته های آبان . ما میگیم شهدای آبان.. شما میگید جمهوری اسلامی ما میگیم ایرااان

  • 1
    0

    ها وریم دشمن فرضی را شکست ودیم .ایهــــــــا .(نقل قول از شیر فرهاد در سریال شبه ای برره)

  • ناشناس
    0

    ملتی از از فقر و تورم و اختلاس و چپاول اموالشون دارن زجر می کشند به نظرت میرن برای فتح دنیا!؟توهم هم حدی داره بابا!؟شما اول کشور خودت رو می تونی درست کن بعد فکری به حال حمله به این و اون بگیر

  • علم
    0

    خدایا دروغ اینها را که به مردم دشنام می دهند آشکار ساز

  • محمد
    0

    ما در دنیا فلسطینی تر از خود فلسطینیها هستیم چون بخش قابل ملاحظه ای از آنها در قالب دولت خودگردان با اسراییل کنار اومدند

  • علیرضا
    0

    افراطی بیسواد و جنگ افروز که هدفش کشتن مردم هست.

  • عدالت
    0

    فقط به درد شخم زدن زمین می خوری .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      احسنت همش تو ذهنم بود این بدرد چه کاری میخورد .گل گفتی .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها